Кар’єрне зростання, як джерело стресу

Хто із сотень тисяч офісних працівників, лінійних менеджерів, спеціалістів у тій чи іншій галузі не мріє про кар’єрне зростання. У більшості людей воно асоціюється з підвищенням зарплатні та статусу, переходом на нову сходинку корпоративної ієрархії, отриманням нових прав та можливостей. Всі ці очікування зазвичай мають сенс. Та чи варті вони того стресу, під який потрапляє працівник, який щойно пережив кар’єрне зростання?..

Читати далі →

Бренди заграють з покупцями в онлайні

Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.

Читати далі →

Веб-сайт – запорука Вашого успіху!

Вірте чи ні, але близько половини малих компаній США до сих пір не мають власного веб-сайту. А якщо така картина спостерігається у Сполучених Штатах – країні з найбільшою у світі кількістю інтернет-користувачів – то що тоді говорити про Україну?..

Читати далі →

Емоційна економіка

Розмірковувати про майбутнє, зазвичай, набагато складніше, ніж згадувати минуле… але водночас – набагато цікавіше. Спробуймо дати відповідь на запитання, яке мабуть вже давно потрапило то хіт-параду найпопулярніших і найбільш філософських: „Куди рухається людство?” чи то пак: „Що нас чекає у майбутньому?” Думаєте – це буде технологічний вік, коли світом керуватимуть комп’ютери? Не виключено… Вважаєте – це буде вік панування розуму над тілом і духовності над матеріальністю? Чому б ні..?

Читати далі →

Найкоротший у світі маркетинговий план

У своєму блозі Kelly’s Think Tank, автор Kelly Odell ділиться своїми думками про маркетингові плани. Пропозиція нових та дедалі кращих зразків маркетингових планів не має ніяких меж. Пошук у Google за ключовою фразою “marketing plan” видає близько 215 млн. результатів (зараз – 212 млн.). Проте, проблемою більшості зразків є їхня довжина. Середньостатистична форма маркетингового плану виглядає як таблиця, яку слід заповнити даними про конкретну компанію та її бізнес-оточення. Авторові неодноразово доводилося працювати з маркетинговими планами, форма яких займала 30 сторінок. Заповнена ж версія такого маркетингового плану легко може зайняти кілька сотень сторінок (!!!).

Читати далі →

О бизнесе и бизнесменах…

На Blogobig.com узнал о существовании ресурса Михаила Вейсберга. Кто не знает – медиа-консультант, бизнес-тренер и предприниматель, сооснователь деловой газеты “Контракты”. Несмотря на такое обилие регалий, в его “Дневнике о бизнесе и бизнесменах” обнаружены довольно интересные заметки. Некоторые из них привожу вашему вниманию.

Читати далі →

“Кумівство” в компаніях має свої переваги

Більшість малих сімейних бізнесів можуть застосовувати HR-практики, які у традиційному бізнес-середовищі були б засуджені. Звісна річ, йдеться про найом співробітників за принципами сімейної спорідненості, а не відповідно до знань та навичок. Проте, відповідно до даних нового дослідження, опублікованого в інтернет-журналі management-issues.com, такий підхід до найму може мати свої переваги.

Читати далі →

Поради Гая Кавасакі починаючому підприємцеві

У 2006-му році Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) провів чудову (а де-хто вважає навіть – геніальну) презентацію на конференції TiECon 2006, присвячену його новій книзі «The Art of the Start». Олександр Зубков (велика подяка) у своєму блозі законспектував основні тези цієї презентації.

Читати далі →

Скорочення кадрів загрожує психіці…

Персонал, який пережив корпоративне скорочення кадрів, потрапляє під ризик психологічних хвороб. Причиною цьому є підвищення навантаження на таких працівників, оскільки вони повинні виконувати роботу, яка раніше належала до посадових інструкцій їхніх колег, пише management-issues.com.

Читати далі →