Wall Street Journal: кардинальна трансформація бізнес-моделі

Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.

Читати далі →

Яка нам користь від AdSense?

У недалекому минулому початок бізнесу вимагав від його засновника значних витрат, що виливалося у безкінечні кредити, які потім слід було виплачувати, а у випадку провалу – втрачати все. Сьогодні, з приходом у життя майже кожної людини технологій Інтернет, створення власних стартапів стало набагато простішим. Платформа для „швидкого старту” коштує всього $50. За ці гроші можна купити домен та 100 мегабайт „території” під сайт.

Читати далі →

Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft

Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.

Читати далі →

Паролі, якими ми користуємося

1ancheste23nite41ancheste23nite4 – найдовший із паролів, який зареєстровано серед користувачів MySpace. Проте, таким рівнем захисту користується далеко не кожен. І дійсно, якби кожен власник поштової скриньки чи інтернет-рахунку використовував подібний пароль, тоді проблема захисту інформації, про яку так багато говорять у сучасному бізнес-середовищі, зникла б сама по собі…

Читати далі →

Приклад ганебної рекламної кампанії

У 1998 році компанія Deloitte Consulting вирішила почати рекламну кампанію і спробувала зіграти на зростаючому невдоволенні людей консалтинговими компаніями. На публіку обрушилися потоки викривальних матеріалів, включаючи книги з такими красномовними назвами, як “Dangerous Company” (“Небезпечна компанія”), “Witch Doctors” (“Знахарі”) і хвилю жартів. В одному з журналів була така карикатура: два детективи схилилися над неживим тілом. “Убивство зроблено з особливою жорстокістю, безліч ножових поранень”, – говорить один. “Мені здається, що жертва – консультант”.

Читати далі →

Не перестарайтеся з комунікацією!

Хочете бути більш продуктивними на робочому місці, при цьому витрачаючи на роботу ту саму кількість часу? Вам всього-на-всього варто відмовитися від надмірної „командної” роботи та зменшити час, який витрачається на комунікацію. Так стверджує Кеван Хол (Kevan Hall) в одній зі своїх статей, опублікованих на management-issues.com.

Читати далі →

Портали і тематичні сайти: де ж розмістити банер?

Користувачі Інтернету набагато частіше звертають увагу і натискають на банери відомих брендів у тому випадку, якщо бачать ці банери на тематичних, нішевих сайтах з невеликою відвідуваністю, і набагато рідше – коли ці банери розміщені на популярних порталах, які мають мільйонну аудиторію. Такий висновок міститься в дослідженні консалтингової компанії Media-Screen.

Читати далі →

Яких студентів хочуть роботодавці?

Не дивно, що з приходом зими і наближенням Нового року все більше і більше молодих спеціалістів, які ще вчора сиділи в університетських аудиторіях, або й до сьогодні „гризуть граніт науки”, починають задумуватися над пошуками роботи. Цікаво інше – якого студента хочуть роботодавці? Або простіше: Чи існує так званий „ідеальний студент”?

Читати далі →

Головні помилки нових веб-видавців

У своїй новій статті Роберт Найлз (Robert Niles), редактор Online Journalism Review, перераховує найпопулярніші міфи, які існують серед видавців, не дуже знайомих з Інтернетом. Вони часто говорять, що в Інтернеті неможливо заробити серйозні гроші, тут ніхто не робить оригінальних репортажів, а блогосфера – це безглузда суміш себелюбних індивідів і спаму. А це дуже розповсюджені омани.

Читати далі →

У гонитві за брендом. Різдвяна історія

Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!

Читати далі →