Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft

Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.

Читати далі →

Паролі, якими ми користуємося

1ancheste23nite41ancheste23nite4 – найдовший із паролів, який зареєстровано серед користувачів MySpace. Проте, таким рівнем захисту користується далеко не кожен. І дійсно, якби кожен власник поштової скриньки чи інтернет-рахунку використовував подібний пароль, тоді проблема захисту інформації, про яку так багато говорять у сучасному бізнес-середовищі, зникла б сама по собі…

Читати далі →

Приклад ганебної рекламної кампанії

У 1998 році компанія Deloitte Consulting вирішила почати рекламну кампанію і спробувала зіграти на зростаючому невдоволенні людей консалтинговими компаніями. На публіку обрушилися потоки викривальних матеріалів, включаючи книги з такими красномовними назвами, як “Dangerous Company” (“Небезпечна компанія”), “Witch Doctors” (“Знахарі”) і хвилю жартів. В одному з журналів була така карикатура: два детективи схилилися над неживим тілом. “Убивство зроблено з особливою жорстокістю, безліч ножових поранень”, – говорить один. “Мені здається, що жертва – консультант”.

Читати далі →

Не перестарайтеся з комунікацією!

Хочете бути більш продуктивними на робочому місці, при цьому витрачаючи на роботу ту саму кількість часу? Вам всього-на-всього варто відмовитися від надмірної „командної” роботи та зменшити час, який витрачається на комунікацію. Так стверджує Кеван Хол (Kevan Hall) в одній зі своїх статей, опублікованих на management-issues.com.

Читати далі →

Портали і тематичні сайти: де ж розмістити банер?

Користувачі Інтернету набагато частіше звертають увагу і натискають на банери відомих брендів у тому випадку, якщо бачать ці банери на тематичних, нішевих сайтах з невеликою відвідуваністю, і набагато рідше – коли ці банери розміщені на популярних порталах, які мають мільйонну аудиторію. Такий висновок міститься в дослідженні консалтингової компанії Media-Screen.

Читати далі →

Яких студентів хочуть роботодавці?

Не дивно, що з приходом зими і наближенням Нового року все більше і більше молодих спеціалістів, які ще вчора сиділи в університетських аудиторіях, або й до сьогодні „гризуть граніт науки”, починають задумуватися над пошуками роботи. Цікаво інше – якого студента хочуть роботодавці? Або простіше: Чи існує так званий „ідеальний студент”?

Читати далі →

Головні помилки нових веб-видавців

У своїй новій статті Роберт Найлз (Robert Niles), редактор Online Journalism Review, перераховує найпопулярніші міфи, які існують серед видавців, не дуже знайомих з Інтернетом. Вони часто говорять, що в Інтернеті неможливо заробити серйозні гроші, тут ніхто не робить оригінальних репортажів, а блогосфера – це безглузда суміш себелюбних індивідів і спаму. А це дуже розповсюджені омани.

Читати далі →

У гонитві за брендом. Різдвяна історія

Чи знаєте ви що таке бренд? О ні, ви не знаєте сили бренду! Саме такою перефразованою цитатою класика хочеться почати різдвяну історію про бренд. Але перш, ніж перейти до власне історії, давайте замислимося – що змушує людей марнувати свій час, зусилля та гроші у гонитві за брендом? Невже дійсно ті товари, на яких стоїть фірмова позначка бренду, мають такі відчутні переваги над іншими? Чи, можливо, їхня якість у стократ вища? Або ж вони більш ефективні?.. Зовсім ні!!!

Читати далі →

Мистецтво говорити „ні”

Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management

Читати далі →