Один підприємець був у великих боргах і не бачив виходу. Кредитори насідали на нього. Постачальники вимагали оплати. Він сидів на лавці в парку, опустивши голову, гадаючи, що ж може врятувати його компанію від банкрутства.
Робот замість начальника? Чому б і ні…
Виявляється люди цілком готові приймати вказівки від роботів і виконувати їх. Принаймні це підтверджують нові дослідження, про які розповідається в статті Джеймса Янга (James Young) і Дерека Корміера (Derek Cormier) на HBR Blog Network. Що це означатиме для менеджменту? Чи можуть роботи замінити не лише робітників, але і їхніх начальників?
3 речі, які реально заважають бути хорошим лідером
Ми всі діємо, керуючись глибоко вкоріненими потребами. Більшість підприємців, наприклад, створюють свою справу керуючись потребами свободи і автономії. Більшість керівників опиняються на лідерських позиціях у силу своєї потреби щось змінити навколо себе. Однак деякі особисті потреби і прагнення віднімають у потенційно хороших лідерів частину їх сили і зводять їх до рівня посередності. Лес МакКеон (Les McKeown), глава консалтингової компанії Predictable Success, автор однойменної книги, серійний підприємець, пише про три найпоширеніших потреби, жертвами яких стають керівники.
Як спростити свій бізнес
Сьогоднішній бізнес-світ загруз у складності. Поточні економічні проблеми можуть бути наслідком використання настільки складних фінансових інструментів, що лише жменька людей в усьому світі їх розуміють. Заплутані канали поставок, складна товарна спеціалізація і хитромудрі рекламні кампанії великих корпорацій часто ускладнюють роботу і співробітникам, і клієнтам. Щоб розрубати цей гордіїв вузол незбагненності, є сенс сфокусуватися на спрощенні бізнесу.
Чотири кроки управління людьми у Walt Disney
Співробітники диснеївських розважальних комплексів послідовно забезпечують клієнтам позитивні враження завдяки тому, що компанія Walt Disney вірна своєму підходу до управління людьми, що складається з чотирьох кроків. Це відбір, навчання, спілкування і турбота. І підхід цей заслуговує особливого розгляду, оскільки зазначені кроки підкріплюють деякі з принципів, яких дотримується і компанія Apple в своєму підході до найму персоналу, утримання та мотивації ефективних співробітників, — пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple. Принципи створення щирої лояльності”.
Притча: Спекуляція – образливе слово для продавця
Одного разу учень сказав:
“Учителю, на днях я зустрів свого друга дитинства. Виявилося, що він тепер живе у цьому місті. Коли я сказав, що займаюся торгівлею, він скривився. А коли я запитав, чому, він пояснив, що вважає всіх торговців спекулянтами, тому що вони купують дешевше, ніж продають, і наживаються на простих людях”.
Читати далі →П’ять правил успішного стартапу
На жаль, бізнес не завжди буває вдячним видом діяльності. Але, незважаючи на це, в ньому достатньо привабливих сторін. На думку двічі успішного «стартапера», генерального директора і засновниці компанії HotLink Лінн Лебланк (Linn LeBlanc), головна проблема в прагненні стати мільйонером — це не продукт і не стратегія, а команда. Захоплені своїм продуктом і планами на майбутнє бізнесмени-початківці часто не звертають уваги на людей, з якими працюють.
Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесі
Нестандартні рішення та здійснення несподіваних кроків можуть допомогти перемогти конкурентів. Видання Hopes & Fears за допомогою дискусійного сервісу Quora з’ясувало, до яких прийомів вдавалися відомі компанії, щоб досягти успіху.
П’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга
Що спільного у підприємця і борця за громадянські права? Виявляється, людям бізнесу є чому повчитися у легендарного правозахисника і автора знаменитої промови “I have a dream” (“У мене є мрія”) Мартіна Лютера Кінга (Martin Luther King). Йозеф Штейнберг (Joseph Steinberg), американський фінансист, на сторінках Forbes розповідає про п’ять уроків підприємництва від Мартіна Лютера Кінга.
Найважливіші споживчі тенденції нашого часу
Вам може здаватися, що ви знаєте свого клієнта, але насправді це не так, тому що людські потреби постійно змінюються, — запевняє Міка Соломон (Micah Solomon), президент компанії Oasis Disc Manufacturing, у своїй книзі “Високі технології роботи з клієнтами” (High-Tech, High-Touch Customer Service). Найважливіші зміни — індивідуальні, характерні для конкретного покупця.