КОНСАЛТИНГ | Створення цінності 7 червня 2012 р.

Чи досягнули ви вершини потенціалу в бізнесі?

Як бізнес-консультанти зазвичай оцінюють успішність свого бізнесу? Найпростіший спосіб — рахувати гроші на банківському рахунку. Але в реальності все виявляється не настільки просто. Існує безліч інших факторів, на які також потрібно звертати увагу, — стверджує Марк Хаас (Mark Haas), президент CMC FIMC, експерт у сфері організаційного управління.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Основне завдання консультанта — створювати цінність для своїх клієнтів. Але така цінність не завжди безпосередньо трансформується у прибуток консультанта. Тому оцінка потенціалу компанії через розмір прибутків далеко не завжди виявляється ефективною.

Подібну "несправедливість" можна виявити практично у будь-якій сфері. Порівняти хоча б професію військового пілота та інвестиційного банкіра. Військовий пілот зазвичай проходить через набагато складніший процес освіти, повинен бути краще натренований та користується набагато складнішим і дорожчим обладнанням, ніж інвестиційний банкір. Втім, у більшості випадків його прибуток набагато менший. Хоча саме військовий пілот регулярно ризикує своїм життям, тоді як максимальний ризик банкіра — всього лише гроші. Саме тому можна зі впевненістю стверджувати, що ринок далеко не завжди є реальним відображенням вашої цінності чи внеску.

Крім того, у сфері консалтингу часто трапляються випадки, коли різні консультанти отримують абсолютно різну оплату за ідентичну роботу. Тут все залежить від бренду консалтингової компанії та клієнта, з яким він працює. Окрім того, ціна може змінюватися залежно від ринку, навіть якщо цінність сервісу залишається тією самою.

Тому найкращий спосіб об'єктивно оцінити ефективність консалтингового бізнесу — це спостерігати за результативністю клієнтів. Якщо клієнти позитивно відгукуються про консалтингову компанію, впроваджують всі рекомендації і при цьому зростають — значить консалтинг ефективний.

За матеріалами "Are You Reaching High Enough in Your Business?", Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)