ПОДІЇ | Post Factum 13 червня 2008 р.

Кава, чіпси і шоколад: Один день у Kraft Foods

10 червня 2008-го року вісім команд-фіналістів стратегічної гри Global Management Challenge Junior отримали змогу провести "Один день з «Крафт Фудз»". Для студентів ця подія мала весь потенціал стати першим кроком у розбудові кар'єри в міжнародній компанії, адже зацікавлені учасники отримали змогу подати свою кандидатуру на посади стажерів у різні відділи. Молоді спеціалісти отримали гарний досвід та глибші знання про продукт та процеси у міжнародній компанії.

Ознайомча зустріч зі студентами з Києва, Донецька, Сум, Харкова та Сімферополя почалася із головного офісу компанії "Крафт Фудз Україна" (КФУ), що неподалік від головного корпусу Національного університету ім. Шевченка. Поки гості пригощалися ранковою кавою та шоколадом місцевого виробництва, представники компанії ознайомили їх із денною програмою. А зробити належало багато! Адже фіналістів GMC Junior очікувала подорож на Вишгородську фабрику з виробництва чіпсів та фасування кави, знайомство із топ-менеджментом фабрики, занурення у безпосередній процес виробництва та ще багато-чого цікавого.

Три мікроавтобуси доставили гостей на територію вишгородської фабрики, де їх уже очікував топ-менеджмент, на чолі з директором Олександром Миколайовичем. Приємно вразив той факт, що між керівництвом фабрики та переможцями змагання з менеджменту майже відразу виникло повне порозуміння та приязні стосунки. Важко повірити, що топ-менеджмент компанії з багатомільярдними грошовими оборотами, може бути настільки відкритим та щирим у спілкуванні із українським студентством. І що найважливіше — у цій відкритості немає жодного натяку на обман чи вдаваність. Все по-справжньому! І, вочевидь, так і повинно бути.

До речі, як виявилося пізніше, студенти-переможці GMC Junior стали першою групою відвідувачів, яка потрапила на фабрику за умовами спрощеного доступу. А це додатково свідчить на користь відкритості компанії.

Після короткої ознайомчої розповіді про історію Kraft Foods та її українського відділу, під час якої студенти дізналися як про фінансові результати компанії, так і про її амбітні цілі на світових (зокрема — українському) ринках, нарешті настав час найбільш очікуваного заходу — екскурсії на виробництво. Таким чином гості отримали змогу ознайомитися із обидвома виробничими процесами, які відбуваються на вишгородській фабриці: фасуванням кави та виготовленням чіпсів. Процес вразив тих, кому раніше не доводилося бачити потужних конвеєрних стрічок та значною мірою автоматизованого процесу виробництва. А якщо уявити, що виробництво триває постійно (вдень і вночі) і на короткий час зупиняється лише тоді, коли потрібно змінити формат продукту (замість 200-грамових банок кави — поставити 100-грамові, або замість чіпсів із паприкою запустити чіпси із сиром), тоді його об'єми видаються по-справжньому вражаючими.

Після тривалої екскурсії гостей запросили до столу, куди окрім звичних обідніх страв принесли і щойно зняті з конвеєра гарячі чіпси, до яких ще навіть не додали приправ. Відвідувачі з радістю посмакували цією доволі оригінальною але дуже смачною стравою.

Повернувшись до центрального київського офісу, студенти отримали нагоду поспілкуватися із HR-директором "КФУ" Оксаною Семенюк, яка розповіла про принципи відбору, розвитку та роботи із людьми у компанії. Вона особливо наголосила на тому, що жодні досягнення співробітників тут не залишаються поза увагою, а також із гордістю розповіла про десятки конкурсів, за результатами яких "КФУ" зуміла посісти провідні позиції в категорії бренду роботодавця. Не дивно, що саме цю компанію обирають як роботодавця провідні спеціалісти і талановиті випускники найкращих вузів України.

Судячи зі слів Оксани можна без перебільшення говорити, що компанія повністю дотримується свого девізу: "Be Inspired, Be Rewarded, Be Yourself, Be Kraft" — що можна перекласти як: "Будьте натхненними, отримуйте винагороду, залишайтесь собою, будьте з Крафтом".

А наприкінці зустрічі, студенти отримали змогу поспілкуватися зі співробітниками, які вже протягом доволі тривалого періоду зростали і розвивалися в рамках компанії, щоб на їхньому досвіді переконатися, що всі розмови про перспективи, які очікують наполегливих працівників — це не просто порожні слова.

Думаю після "одного дня у «Крафт Фудз»", значна кількість переможців конкурсу для управлінців GMC Junior серйозно замисляться над перспективами створення своєї кар'єри саме у цій компанії.

Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
12 важелів успіху12 важелів успіху
Вміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізаціюВміти все. Чому універсальність перемагає спеціалізацію
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)