ПОДІЇ | Post Factum

Re: Re:структуризація Бізнесу

Наприкінці квітня у Києві відбулась Практична конференція "Re:структуризація Бізнесу — цілі, задачі, результати", що була організована компанією Conference House. Цей захід є одним з ряду безумовно цікавих та корисних подій, запропонованих цією компанією для управлінських професійних кіл.

Дводенний формат для такого роду подій є адекватним при наповненні та підтриманні інтересу для аудиторії, якщо тема того варта. А тема була того вартою. Більше того, "потужність" теми навіть "розірвала" професійне поле для обговорення. Глибокі мандрівки у функціональні глибини часом "відключали" більшу частину залу, яка відповідно не могла розділити "захоплення" виступаючого тонкощами чи то юридичних аспектів, чи то фінансових інструментів, що безумовно зменшувало коефіцієнт корисної дії промови для слухачів.

Це не означає, що про ці речі не варто говорити, навпаки, вони, очевидно, мають бути окремими, спеціалізованими напрямками роботи чи то окремих секцій, чи то окремих конференцій.

Ключові поняття, навколо яких вибудовувалась дискусія (явно чи не явно, оскільки обмін думками поза межами, вочевидь, був дискусійним) були такими: "реструктуризація", "управління змінами", "реалізація проекту змін", "інновації", "корпоративні програми страхування", "позикові засоби", "юридичні аспекти","податкові аспекти", "реорганізація холдингових структур", "інвестиційний ринок", "венчурний капітал", "теорія обмежень", "структуризація компаній", "реорганізація фінансової функції", "бюджетування", і навіть "реструктуризація збуту".

Так само хотілося б відчути ціліснішу концепцію щодо підбору виступаючих та наповнення їх презентацій. Опції, які дозволяли собі люди з мікрофоном, варіювались у рамках "свого досвіду (я думаю це вам цікаво)", "мої послуги можна було б назвати так — прошу, я перед вами" до "навчання: як я думаю ці речі треба робити". Найсумнішими були звичайні та відверті "рекламні паузи", що трохи дивувало, оскільки кращою рекламою виступаючого мали б бути його професійні міркування, а не озвучений перелік послуг. На щастя, такого "добра" було не багато.

Отже, рівень виступу визначався по факту уявленням власне виступаючого про свою місію на трибуні. Декілька яскравих, повноцінних за стилем і за наповненням презентацій стали окрасою конференції. Не впадаючи у потенційний конфлікт інтересів з моїм відчуттям інших учасників, відзначу насамперед яскраву і корисну розповідь Першого віце-президента "Українського Медіа Холдингу" Григорія Шверка "Реструктуризація як спосіб управління розвитком бізнесу". Стиль та ідеї, озвучені як реалізовані практичні кроки, стали хорошим камертоном для інших у подачі свого матеріалу.

Решта виступів створила, тим не менше, досить цікаву картину стану розуміння проблем та пропозицій до їх вирішення в Україні — далеко не репрезентативну, але цілком інформативну, що було корисно учасникам конференції.

Власне, це і дає підставу висловлювати побажання організаторам — розвивайте цю тематику, оскільки вона є актуальною, є можливості до розвитку з відповідною "реструктуризацією" наповнення та складу учасників. Існує природна потреба та той інтерес, який ще можна і потрібно створювати, підвищуючи рівень управлінської спроможності керівників в Україні.

Також хочу відзначити, хорошу, "відкатану" організацію, за що, мабуть, слід окремо подякувати організаторам та їхнім спонсорам-партнерам. Якісний сервіс організаторів, відпрацьований до деталей, зручний конференц-зал, хороші матеріали, забезпечували якісну робочу обстановку для учасників. Вміння забезпечити хорошу робочу і комфортну атмосферу стає вже якісною ознакою, візитівкою організаторів.

Конференція зібрала до 90 учасників і природнім було чути основні робочі мови управлінця в Україні — українську, російську та англійську. Було відчутно глобалізаційні тенденції інтелектуального середовища, в якому наочно оперують сьогодні управлінці в Україні. Представники різних країн дуже легко знаходили спільну мову як в залі, так і поза ним. Це не тільки взаємний культурний вплив, а і бенчмаркінг ідей і розширення ментального поля своїх інтересів.

Олександр Саврук, директор SCG.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)