ІНТЕРВ'Ю | Dave Ulrich 27 серпня 2010 р.

Дейв Ульріх про мотивацію праці

Дейв Ульріх (Dave Ulrich), професор бізнесу в університеті Мічигану, партнер RBL Group, а також автор двадцяти трьох книг, ділиться деякими своїми відкриттями та спостереженнями щодо людьської мотивації. У своїй новій книзі "Чому ми працюємо: Як великі лідери створюють самодостатні організації" (The Why of Work: How Great Leaders Build Abundant Organizations That Win) Ульріх наполягає на тому, що для досягнення по-справжньому визначних результатів, лідерам потрібно приділяти пошуку значення для працівників аж ніяк не менше уваги, ніж власне заробітку грошей.

В інтерв'ю, яке наведене нижче, він відповідає на запитання, пов'язані з мотивацією, моделями лідерства та викликами, з якими доводиться стикатися управлінцям на шляху до створення по-справжньому ефективних організацій.

Дейв Ульріх (Dave Ulrich)
Дейв Ульріх
(Dave Ulrich)
З.: Що Ви маєте на увазі під "самодостатньою" організацією?

В.: Коли я говорю про "самодостатність" — переді мною спливають три основні атрибути. По-перше самодостатня організація допомагає співробітникам знайти ціль їхньої роботи — їхнє вище покликання.

По-друге, така організація створює цінність для клієнтів та інвесторів, пропонуючи виняткові продукти за хорошими цінами.

І нарешті — самодостатня організація відіграє важливу роль у суспільстві як такому. Ми витрачаємо велетенську кількість часу на роботі, і тому ми хочемо бути впевнені, що сприяємо не лише зростанню ВВП, але й маємо якийсь вплив на оточення, середовище, людей тощо.

З.: За останні кілька років, чи навчилися організації створювати краще значення для людей на робочих місцях?

В.: На мою думку сьогодні ми нарешті можемо спостерігати рух у цьому напрямку. Лідери почали помічати, що створення додаткового сенсу для працівників — це необхідність. І це перший крок на цьому шляху. Наступним кроком стане розуміння того, що здобуття сенсу повинно стати інтегральною частиною культури організації. А це, в свою чергу, сприятиме зростанню мотивації та залученості.

З.: Тобто, на Вашу думку, зараз відбуваються позитивні зміни?

В.: Насправді криза стала переломним преіодом для багатьох роботодавців. Вони дозволяли собі менше турбуватися про співробітників. Та й навіщо — адже ті "трусилися" за свою роботу, боячись бути звільненими. Втім, якщо сьогодні послухати, про що розмовляють ці працівники у кімнатах для відпочинку — стає очевидним, що вони готові змінити роботодавця за першої ж слушної нагоди. Тому вже найближчим часом компанії, які не забули про мотивацію працівників навіть під час кризи, відчують значну перевагу.

З.: Ви говорите про новий тип пропозиції цінності для співробітників. А що в ньому нового?

В.: Сьогодні, разом із відновленням економіки, лідерам необхідно знову почати мислити довгостроковими критеріями. А це, в свою чергу, означає створення чесних "правил гри" для співробітників.

Нова пропозиція цінності для працівників виходить за власне грошові рамки і стає дедалі більш емоційною. Тепер співробітники повинні не лише отримувати хорошу зарплатню, але й пишатися своєю компанією, вони повинні відчувати, що роблять щось по-справжньому важливе і що ця робота узгоджується з їхніми життєвими цілями. Вони повинні мати змогу навчатися, зростати та розвивати свої таланти.

З.: А як лідер може визначити, чи пропонує його організація достатньо значення для співробітників?

В.: Я думаю, що оцінка повинна починатися з особистості. Чи відчувають самі лідери, що робота має для них значення. Адже той керівник, який захоплений своєю роботою здатен захопити нею інших. Те, що робить лідера сильнішим, допомагає розвиватися і іншим.

З.: Щоб підсумувати, якби Ви могли дати пораду лідерові щодо створення більш "наповненого значенням" робочого середовища, то що це була б за порада?

В.: Це дуже просто! Розвиток власних талантів підвищує продуктивність і звісно ж — підвищить вашу здатність досягати стратегічних цілей. Досягнення цих цілей дозволить вам краще обслуговувати своїх клієнтів і вони будуть купувати більше. Це також підвищить впевненість інвесторів, що у вас все добре. А ваша компанія, відповідно, матиме кращу репутацію у суспільстві за рахунок чого буде більш стабільною.

Тому формула дуже проста: по-перше, чи маєте ви правильних людей з правильними навичками на правильних посадах? По-друге, чи залучені ваші люди у робочий процес, наскільки вони амбітні і наскільки готові працювати на повну потужність? По-третє, чи мають вони бажання додавати власний внесок до своєї роботи? Якщо відповідь на всі ці запитання позитивна — значить ви знаходитесь на правильному шляху.

За матеріалами "Dave Ulrich on The Why of Work", Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Сила продуктивності. Як подолати прокрастинаціюСила продуктивності. Як подолати прокрастинацію
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)