ІНТЕРВ'Ю | Reid Hoffman 14 березня 2012 р.

У пошуку проривних ідей

Інтерв'ю з Рідом Хоффманом

Складається враження, що співзасновник LinkedIn Corp. Рід Хоффман (Reid Hoffman) брав участь в усіх великих стартапах останнього десятиліття. Першим його успіхом стала належність до так званої мафії PayPal — випускників Стенфордського університету, які створили систему електронних платежів, а в 2002-му році продали її eBay за $1,5 млрд. Після продажу Хоффман став одним із найбільш активних інвесторів-ангелів Кремнієвої долини, доклавши свою руку до таких стартапів як Facebook, Flickr та Zynga. У 2002-му році Хоффман також став співзасновником LinkedIn, де працює до сьогодні головою ради директорів.

Рід Хоффман (Reid Hoffman)
Рід Хоффман
(Reid Hoffman)
Зараз, через десять років, у LinkedIn більше 150 млн. користувачів, а сам проект став ключовим гравцем на ринку ділових соціальних мереж. Через дев'ять місяців після IPO капіталізація компанії трималася на рівні $9 млрд. Під час IPO вона оцінювалася в $4 млрд., але в перший же день торгів зросла вдвічі.

У лютому цього року компанія відзвітувала про те, що у IV кварталі 2011-го року збільшила прибуток порівняно з відповідним кварталом 2010-го вдвічі. Чистий же прибуток зріс на 30% (з $5,3 млн. до $6,92 млн.). За результатами 2011 року виручка LinkedIn зросла на 115% і сягнула $522 млн.

Разом зі зростанням конкуренції в сфері ділових соціальних мереж, Хоффман та генеральний директор LinkedIn Джеф Вейнер (Jeff Weiner) роблять ставку на зростання клієнтської бази, корисності ресурсу та його прибутковості. Ряд аналітиків вважає, що ахілесова п'ята компанії — слабка залученість, яку вони вимірюють часом, який користувачі проводять у цій соціальній мережі. У січні в середньому користувачі проводили на сайті 17 хвилин, тоді як у Facebook цей показник складав 405 хвилин.

У короткому інтерв'ю, яке наведене нижче, Рід Хоффман розповідає про своє життя в LinkedIn та перспективи цієї компанії.

З.: Що входить до Ваших обов'язків як голови ради директорів LinkedIn?

В.: Роль голови ради директорів не обмежена чітко. Це значить, що він може виконувати багато ролей. Більшість часу я витрачаю на вдосконалення продукту та стратегію його розвитку, на питання розвитку технологій протягом наступних 3-5 років. Звісно, ми робимо це спільно з генеральним директором компанії Джефом Вейнером. Наші офіси знаходяться поруч.

З.: Чому LinkedIn продовжує зростати, не дивлячись на глобальну рецесію?

В.: Бізнес не зупиняється в залежності від того, зростає чи падає економіка. Саме тому LinkedIn вдається показувати хороші результати. Я також дуже задоволений роботою Джефа в ролі генерального директора — команда топ-менеджерів працює надзвичайно ефективно. Тому поки що я не бачу жодних підсав для сповільнення зростання.

З.: Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг заявив, що його мета — 1 млрд. користувачів. Чи прагне до цього LinkedIn?

В.: У кінцевому рахунку наша мета — бути діловою соціальною мережею №1 у світі. При цьому нас цікавлять не тільки офісні працівники, але й директори, власники бізнесу — всі люди, які прагнуть робити свою справу краще. Можливо, це всього чверть населення Землі. Але ж всього на планеті 7 млрд. людей.

З.: Звісно, LinkedIn росте дуже швидко. Але ж користувачі проводять на ньому не так вже й багато часу, якщо порівнювати цей показник з іншими соцмережами. Чи не причина це для хвилювання?

В.: Наша мета не в тому, щоб змусити вас сидіти на сайті більше часу, а в тому, щоб ви могли більш ефективно виконувати багато завдань — отримувати інформацію, знаходити потрібних людей і надійні джерела — ось те, над чим ми працюємо. Одиницею виміру тут виступає не час, а ефективність.

З.: Якою бачить свою кар'єру більшість людей?

В.: Більшість людей вважають, що вони пристосовані для роботи в ієрархії, наприклад, в умовах кар'єрної драбини. Проблема в тім, що драбина "зламана". Потрібно інвестувати у свої вміння і у свою мережу зв'язків. Переконатися, що у вас є контакти з людьми за межами компанії і зрозуміти нові правила гри. Ви завжди є бета-версією самого себе. Ви завжди інвестуєте в наступну версію себе!

За матеріалами "Reid Hoffman: Searching for Breakout Ideas", WSJ Online
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)