НОВИНИ від 05.12.2011


Медіа для комунікації працівників

Більшість компаній у всьому світі (64%) стверджують, що набувають більш глибоких знань та досвіду щодо використання інструментів соціальних медіа для зв'язку та інформування своїх співробітників.

Більше ніж дві третини організацій (69%), які взяли участь у дослідженні, проведеному компанією Towers Watson, планують підвищити рівень використання соціальних медіа протягом наступних 12-ти місяців. Хоча деякі з них до сих пір ставлять під сумнів ефективність подібних інструментів.

Лише 28% респондентів підтвердили для себе фінансову ефективність соціальних медіа як інструмента комунікацій та інформування. Серед них 63% інвестують у соціальні мережі, а 58% інвестують у блоги та лідерські проекти.

Участь у дослідженні, проведеному компанією Towers Watson, взяли 604 компанії зі всіх куточків світу. Метою дослідження було ідентифікувати найкращі практики комунікацій, а також управління змінами. Ось деякі висновки цього дослідження:

  • більше половини (56%) компаній, які можуть похвалитися високим рівнем комунікації, оцінюють вплив цієї функції на досягнення стратегічних бізнес-цілей, і 62% планують займатися подібною оцінкою в майбутньому. Серед компаній з низьким рівнем комунікацій такі ініціативи притаманні лише одній з чотирьох;

  • серед всіх учасників тільки 37% оцінюють прогрес щодо цілей змін. При цьому для компаній, які вважаються лідерами змін, такі ініціативи у шість разів більш притаманні, ніж для всіх інших;

  • більше третини високоефективних компаній мають менеджерів, які займаються просуванням пропозиції цінності для працівників (employee value proposition). У всіх інших компаніях даний показник набагато нижчий — всього 4%. Пропозиція цінності для працівників покликана доносити очікування компанії до співробітників, а також демонструвати їм, чого вони можуть очікувати від організації, в якій працюють;

  • дослідження підтвердило, що ефективна комунікація є надзвичайно важливим елементом процесу управління змінами. Компанії з ефективними комунікаціями та процесом управління змінами у 2,5 рази частіше виявляються більш ефективними, ніж їхні конкуренти.

  • майже дві третини респондентів стверджують, що менеджери беруть на себе більше відповідальності за комунікацію зі співробітниками, але тільки 28% оцінюють менеджерів як ефективних.

За інформацією Chief Learning Officer.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua