НОВИНИ від 11.04.2012


Внутрішні консультації як джерело зменшення стресу від роботи

Дослідження, проведене University of Cambridge, виявило, що самопочуття персоналу, який звертався по допомогу до внутрішньої консультаційної служби компанії, суттєво покращилося всього через кілька тижнів підтримки.

У середньому самопочуття покращилось на 10 одиниць (спеціальний індекс, який застосовується медичними експертами для оцінки самопочуття людини). У 7 із 10 випадків покращення самопочуття було "статистично значним".

Результати дослідження вказують на необхідність впровадження внутрішніх консультаційних сервісів. Особливо в складні економічні часи, коли більшість компаній стикаються зі скороченням бюджетів, а значить — ставлять своїх працівників у більш стресові умови.

Таким чином навіть достатньо короткострокове використання консультаційних послуг може вилитися у значне покращення самопочуття персоналу і безпосередньо вплинути на підвищення якості їхнього життя. Найбільш корисними такі послуги будуть для працівників, які страждають від стресу, депресії чи мають проблеми зі стосунками.

В середньому учасники дослідження відвідали сім консультаційних сесій, кожна з яких тривала протягом 50 хвилин.

Джил Колінз (Jill Collins) провідний консультант в Кембриджському університеті, наголошує: "Наше дослідження показує, наскільки важливими є подібні консультаційні сесії для персоналу компанії. Особливо — для тих співробітників, які втрачають здатність ефективно виконувати свої обов'язки. Після консультацій вони почуваються набагато краще і відновлюють здатність ефективно працювати".

Рік Хьюджес (Rick Hughes), представник Британської асоціації консультування та психотерапії (British Association for Counselling and Psychotherapy), наголошує, що дослідження дає однозначну відповідь на запитання, чи варто інвестувати в консультаційні сервіси.

"Це дослідження яскраво свідчить про позитивний вплив консультаційних сервісів на здоров'я та самопочуття працівників. І якщо співробітники справді є найціннішим ресурсом компанії, тоді вона подбає про впровадження подібних сервісів у власних стінах", — говорить він.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua