НОВИНИ від 11.09.2012


Працівники, які повернулися з тривалих відряджень, відчувають себе недооціненими

Не секрет, що працівники, які протягом тривалого часу працювали за кордоном, більш схильні до зміни роботи після повернення у рідну країну. Дослідження свідчить, що це відбувається тому, що вони відчувають себе недооціненими.

"Вдома може нічого не змінитися, та все ж після повернення із тривалого відрядження змінюються самі працівники", — пояснює Марія Креймер (Maria Kraimer), професор менеджменту у University of Iowa's Tippie College of Business. — "Вони можуть вважати, що компанія не проявляє достатньої уваги і почуватися недооціненими".

Напруга, яку відчувають працівники, що повернулися після тривалої роботи в інших країнах, виходить за рамки звичайного "культурного шоку". Як наслідок, такі співробітники більш схильні до звільнень.

Одне з попередніх досліджень виявило, що майже чотири з 10-ти (38%) таких працівників залишають свою компанію протягом першого року після повернення до рідної країни. При цьому середній рівень плинності кадрів складає близько 13%.

А оскільки на роботу у відділи компаній, що знаходяться в інших країнах, зазвичай спрямовуються найкращі та найбільш результативні співробітників компаній, то результати дослідження вказують на те, що компанія постійно втрачатиме своїх ключових працівників.

Дослідження Креймер, участь в якому взяло 112 працівників із США, Великобританії, Німеччини та Австралі, засвідчило, що кожен п'ятий працівник (19%), який працював за кордоном, а потім повернувся на батьківщину, звільняється зі свого попереднього місця роботи протягом 1 року після повернення.

Причиною такого високого рівня плинності може бути той факт, що життя в іншій країні та в інших культурних умовах докорінно змінює працівників. Ці зміни можуть бути настільки суттєвими, що люди по суті стають зовсім іншими особами з іншим набором культурних цінностей. Більшість працівників після повернення вважають, що нова "ідентичність" робить їх більш цінними для роботодавця і вони заслуговують на кращі умови праці, ніж мали до поїздки за кордон. Втім, компаніям рідко вдається адекватно відреагувати на нові потреби співробітника. Як наслідок, співробітник покидає компанію.

Втім, на думку Креймер, компанії все ж таки можуть суттєво знизити плинність кадрів серед працівників, які повернулися із відряджень, якщо навчаться правильно застосовувати їх нові знання та досвід. Наприклад, такі працівники можуть стати ідеальними наставниками для нових співробітників, яких компанія також планує найближчим часом відправити у відрядження за кордон. Також їх можна залучати у розробку внутрішньої стратегії компанії, демонструючи тим самим цінність працівника для організації.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua