ІНСАЙТИ | Кадри 21 серпня 2007 р.

Скорочення плинності кадрів

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, пропонує свій погляд на проблему утримання кадрів у компаніях.

Можливо вам доводилося чути крилату фразу, що "викидання додаткових коштів на проблему не завжди здатне її вирішити". Це правило правдиве для багатьох сфер, включаючи і утримання співробітників. Попри це, більшість роботодавців досі переконані, що найпростіший спосіб залишити співробітника на посаді — підняти йому зарплату або ж просунути по кар'єрній вертикалі.

Проста істина: "Люди йдуть з посади через своїх керівників набагато частіше, ніж через те, що їм не подобається компанія чи умови праці", — стала настільки розповсюдженою, що її не повторює тільки лінивий. При цьому до сих пір знаходяться роботодавці, які ніколи її не чули.

Тому компаніям варто здійснювати більше інвестицій у розвиток навичок поведінки своїх менеджерів із підлеглими. Дивно, але навіть якщо менеджер володіє необхідними знаннями, потрібно витратити суттєвий час та зусилля для того, щоб змусити застосовувати їх на практиці. А тим часом величезна кількість талановитих лідерів та менеджерів перебуває у пошуках чарівного механізму чи геніального консультанта, який зміг би відшукати секретну формулу утримання персоналу. Принаймні більшість роботодавців вже почала розуміти, що пропозиція стандартної компенсації та стандартного восьмигодинного робочого дня уже не здатна затримати в компанії талановитого співробітника.

Чого хочуть співробітники?

Люди завжди хочуть знати, чого від них очікують, вони хочуть, щоб їхня точка зору бралася до уваги, прагнуть викликів і хочуть, щоб їхня справа була корисною. Вони вимагають поваги до себе. Цінують можливість навчатися та зростати. Люди не хочуть, щоб до них ставилися, наче до декоративних рослин чи витратного матеріалу, який дуже легко замінити.

Чи важко менеджерам створити всі ці умови для персоналу? Вочевидь, у багатьох компаніях це дійсно так. Особливо у тих, де працюють менеджери із так званим "Синдромом поганого хлопця". Помисліть самі: Якщо ваш керівник ніколи не дякує вам, постійно вдається до критики, ніколи не ставить чітких завдань, ніколи не намагається надати вам навичок, необхідних для роботи, ніколи не пояснює, яким чином ви приносите користь компанії... Як ви будете почуватися?

Цифри та керівники

Для тих, хто вірить лише цифрам, можна запропонувати дослідження компанії Sirota Survey Intelligence. Воно виявило, що серед тих людей, які покинули свою роботу протягом одного року, лише 33% були задоволені своїм керівником. А серед тих людей, які планують залишатися на своїй посаді щонайменше протягом 5-ти років, керівником задоволені 85%.

Схожі дані демонструє дослідження Emerging Workforce Study. У компаніях, які проводять вдалі тренінги для своїх співробітників, лише 12% персоналу планує звільнитися протягом року. Натомість у компаніях, де тренінги не проводяться або ж їх якість є надзвичайно низькою, цей показник зростає до 42%.

Все гаразд... Окрім...

Вчитайтеся у слова професіонала, який погодився надати свою цитату лише за умови анонімності: "Я настільки ж лояльний до роботодавця, наскільки він до мене. Але наприкінці дня даремно очікувати, що я залишуся на робочому місці. Я люблю свою роботу і дуже поважаю свої колег. Але я не можу терпіти пасивно-агресивної поведінки свого керівника, який попри мою успішність та досягнення ключових показників, так жодного разу і не спромігся сказати «Дякую»!"

Підсумовуючи сказане, мусимо відзначити, що не існує ніякої магії. Жодна формула не змінить команду поганих менеджерів і не змусить їх приносити хороший результат. Роботодавцям слід мати непереборне бажання встановлювати зв'язки із підлеглими і підтримувати їх. Тому якщо роботодавець зіткнувся із проблемою плинності кадрів, йому не слід викидати зайві гроші на її вирішення, натомість йому потрібно вкласти своє серце та душу в неї.

За матеріалами "Boosting employee retention", management-issues.
Переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
S.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюйS.U.M.O. (Shut Up, Move on®). Замовкни та працюй
Білл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в однійБілл Гейтс рекомендує… 10 книжок про важливе в одній
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)