ІНСАЙТИ | Рекрутинг 30 вересня 2024 р.

П’ять стратегій для найму пасивних кандидатів

У надзвичайно конкурентному середовищі рекрутингу пасивні кандидати являють собою цінний, але важкодоступний сегмент робочої сили. Ці фахівці можуть мати найвищий талант і досконалий набір навичок, але вони не шукають нових можливостей для працевлаштування. Тим не менш, це не означає, що вони не готові розглянути інші варіанти, якщо з’явиться відповідна нагода.

Рекрутинг пасивних кандидатів вимагає іншого підходу, ніж типові методи набору персоналу. Отримати резюме та зацікавленість від цієї невловимої групи далеко не неможливо, якщо ви знаєте стратегії правильного рекрутингу. Вашій увазі п’ять простих способів звернутися до пасивних кандидатів і розширити свій потенційний кадровий резерв.

5 стратегій для найму пасивних кандидатів

Розвивайте відносини за допомогою ефективного нетворкінгу

Кожен рекрутер розуміє важливість нетворкінгу. Це один із найпотужніших інструментів у його арсеналі. Але нетворкінг потрібен не лише для пошуку кандидатів, які наразі шукають роботу, а й для налагодження стосунків і зародження нових ідей у головах більш пасивних кандидатів.

Як ви можете будувати зв’язки з пасивними шукачами роботи? Хоча ця група людей, ймовірно, не відвідує заходи з найму, вони можуть бути присутніми на заходах, конференціях або галузевих зустрічах. Переконайтеся, що ваш рекрутинг-бренд присутній на всіх галузевих івентах, які ви відвідуєте, і що він чітко про себе заявляє. Ви маєте показати людям, що ваша компанія є чудовим місцем для роботи, що змусить їх замислитися над тим, чи мають вони такий самий досвід роботи там, де вони зараз перебувають. Ви також можете використовувати професійні нетворкінгові платформи, такі як LinkedIn, і звертатися до своїх знайомих. Надаючи цінність соціальним мережам, ви можете залучити найкращі таланти, яких не знайдете на звичайній дошці оголошень про вакансії.

Використовуйте рекомендації співробітників

Один із найкращих інструментів рекрутерів — цїхні власні співробітники. Вони часто є найбільш підходящими людьми для пошуку потенційних талантів. Рекомендації співробітників є дуже цінним джерелом пасивних кандидатів, оскільки їх часто рекомендують колеги або друзі, яким вони довіряють і які дійсно розуміють культуру та потреби компанії. У них, швидше за все, є друзі з часів навчання в коледжі або стажування, які все ще працюють у цій галузі і виконують вражаючу роботу.

Але як заохотити співробітників рекомендувати людей на відкриті вакансії у вашому бізнесі? Найкращий спосіб зробити це — впровадити структуровану програму рефералів, яка стимулюватиме працівників рекомендувати кваліфікованих кандидатів. Співробітники можуть отримувати бонуси або пільги за внесення нових імен на ваш кадровий портал.

Частиною програми також може бути надання персоналу ресурсів для здійснення безперешкодних рекомендацій, наприклад, порталів або шаблонів, які підкажуть, що потрібно говорити. Ви також можете просто надіслати опис вакансії своїм нинішнім працівникам і запитати, чи не знають вони когось, хто підходить на цю посаду. Відповіді можуть вас здивувати!

Продемонструйте культуру компанії

Рекрутинг пасивних кандидатів часто зводиться до демонстрації їм того, що вони втрачають у своїй роботі, про що навіть не здогадувалися. Задля цього слід презентувати культуру вашої компанії. Ви знаєте, що ваша компанія є чудовим місцем для роботи — тепер вам просто потрібно поділитися цим фактом, голосно і з гордістю.

Один із способів зробити це — скористатися соцмережами. Контент-маркетинг може дозволити вам підкреслити культуру вашої компанії, поділившись відео або фотографіями подій і кадрами з-за лаштунків, що показують, як це — працювати у вашому бізнесі. Ще одна ідея — відгуки співробітників.

Люди очікують, що рекрутери будуть розпинатися про те, наскільки чудовою є організація для своїх співробітників, але відгуки працівників привносять глибший рівень достовірності між колегами. Працівники також можуть розповісти про те, про що ви навіть не подумали, наприклад, про можливості віддаленої роботи або про вашу чудову програму наставництва. Нарешті, віртуальний тур вашим офісом (якщо ваша компанія повністю офісна або гібридна) може справити велике враження. Виберіть день для створення відео, в якому висвітлюйте різні аспекти робочого простору, аби люди відчули, як це — працювати у вас.

Продемонструйте можливості кар’єрного зростання

Нові працівники шукають можливості зростання в організації. Ви можете продемонструвати пасивним кандидатам, що співпраця з вашою компанією — це не на час, а на довгострокову перспективу, і що у них є безліч способів розвиватися у вашому бізнесі. Це чудовий спосіб розворушити стагнуючих співробітників і змусити їх замислитися: «Секундочку, я працюю на своїй посаді вже досить довго і зовсім нікуди не просунувся».

Існує багато способів продемонструвати можливості кар’єрного зростання. Висвітлюйте такі можливості, як підвищення та програми розвитку лідерських якостей, у своїх оголошеннях про вакансії та рекрутингових матеріалах, а також у соцмережах, де можуть бути більш пасивні пошукачі. Часто діліться історіями успіху та відгуками співробітників, які просунулися по кар’єрних сходах у вашій компанії, і пропонуйте наставництво або коучинг новим співробітникам, які прагнуть професійного розвитку.

Персоналізуйте роботу з кандидатами

Якщо ви знайшли кандидата, який вас дійсно зацікавив, може знадобитися особисте спілкування. Соціальні мережі можуть бути чудовим способом залучення талантів, але, можливо, вам доведеться піти далі, якщо є певна людина, на яку ви поклали око. Це не повинно виглядати настирливо чи як переманювання. Це може бути простий імейл, в якому ви представитеся і поясните, кого ви шукаєте. Ретельно вивчіть кандидата, аби зрозуміти його досвід, навички та кар’єрні прагнення. Потім адаптуйте свій меседж так, щоб підкреслити, як роль, яку ви відкриваєте, відповідає їхнім навичкам та інтересам.

За матеріалами HR Daily Advisor.

Ілюстрація: mondo.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети
Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!Не тупи. Працюй над собою, прокачуй свою крутість і отримай життя, про яке мрієш!
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)