ІНСАЙТИ | Командоутворення 22 листопада 2016 р.

Як зібрати команду мрії

Найкраще, що може створити керівник — надійну команду, якій можна делегувати повноваження й отримати захищений тил, стверджує Кшиштоф Седлецький (Krzysztof Siedlecki), президент Європейської Бізнес Асоціації (EBA), глава японської фармацевтичної компанії Astellas Pharma LLC.

Кшиштоф Седлецький: Як зібрати команду мрії Моє головне досягнення — не компанія, а команда, яку мені вдалося створити, і котра працює як швейцарський годинник. У мене немає якогось свого рецепта побудови колективу. Є просто кілька пунктів, виконання яких дасть можливість зробити команду «своєю».

Перш за все, треба слухати людей. У США колись провели дослідження: що керівник вважає важливим для команди і що команда вважає важливою для себе. Керівники думали, що головне для команди — це зарплата. Логіка така: «Я заплачу хороші гроші, і вони будуть працювати цілодобово».

Гроші — це частина роботи. У тому опитувальнику, який дали команді дослідники, гроші як потреба теж були, але у відповідях вони потрапили далеко не в першу трійку. Знаєте, чого хотіла команда? Чіткої постановки завдань і розуміння потреб та побажань. Тому головне для керівника — навчитися дивитися з іншої позиції. Частіше задавайте собі питання: як на це дивиться співробітник, що його мотивує?

Людям в Україні не вистачає стабільності, політичної або будь-якої іншої. Їм потрібно розуміти, що буде через день, тиждень, рік-два-три. Ще більш залежні від обставин ті, у кого тільки одне джерело доходів. У мене працюють люди, які годують сім'ї, досить багато матерів-одиначок. Їм потрібно розуміти, що буде завтра, і потрібні гарантії, що все станеться саме так.

Немає поганих співробітників, трапляються погані начальники

Є англійська ідіома: дай зайцю бігати. Як би його не вчили, він буде добрий у бігу, а літати не зможе. Так само і зі співробітниками. Є люди, які народилися з душею продавця, і, якщо таку людину закрити в офісі, посадити за комп'ютер і дати завдання забивати цифри з 9-ї до 6-ї, половина цифр буде введена неправильно і в результаті всі програють. Якщо ви пустите його в «поля» — він принесе користь компанії. І навпаки: якщо людину, яка народилася бухгалтером, випустити в «поля», він загубиться. Треба для кожної людини знайти свою нішу, в якій він зможе себе проявити та розвивати.

Дайте людині можливість приймати рішення і не карайте за всі помилки. Вже саме це поняття несе в собі можливість прорахунку. Якщо в дії можна зробити невірний крок — значить, немає питань і немає проблеми.

У першій компанії, в якій я працював, був принцип ватерлінії: кожен співробітник міг робити дірки в «кораблі», але вище ватерлінії. Це давало більший простір для прийняття рішень. Якщо нижче ватерлінії зробити дірку в кораблі-компанії, вона може затонути. Важливо визначити, де ця ватерлінія. Хтось міряє це грошима. У тій компанії мірилом було дивне почуття в шлунку, яке виникає при невпевненості. Якщо таке відчуття є, потрібно порадитися з іншою людиною, яку вважаєш компетентним, якому довіряєш.

Навчіться делегувати повноваження

Є ще один момент. Якщо хтось припустився помилки, що перш за все роблять? Шукають винного. Потім знаходять когось, не обов'язково винуватця, і публічно «вішають за ногу». Це виправило помилку? Ніяк. Більш того, всі інші, хто бачать таку показову кару, думають: «Навіщо мені це треба? Наступного разу я ніяких рішень приймати не буду». І всі будуть сидіти рівно і спокійно, поки їм не скажуть, що ж робити, поки їх не штовхнуть. Ось ви хотіли б працювати в такому бізнесі? Ні? Це все так просто.

За матеріалами Kyivstar Business HUB.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Іди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієшІди туди, де страшно. І матимеш те, про що мрієш
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)