ІНСАЙТИ | Управління емоціями 11 вересня 2008 р.

Емоційна некерованість

Негативні емоції мають властивість розповсюджуватися. Але інформація та натхнення можуть творити чудеса!

Що робити менеджерові з емоціями?

Відповідь очевидна — управляти ними!

І це не жарт. Адже саме емоції стають причиною зниження продуктивності, креативності й ефективного функціонування компанії. При цьому більшість менеджерів просто ігнорують проблему почуттів своїх співробітників, дозволяючи їм залишатись абсолютно некерованими в емоційному плані.

Можливо, менеджери не мають жодних повноважень робити професійні висновки, які б стосувались людської психіки. Втім, не потрібно бути професіоналом, для того, щоб зрозуміти — люди, які залишаються без уваги, можуть впадати у абсолютно неадекватну поведінку і при цьому бути причиною зниження організаційної ефективності.

Але найгірше те, що негативні емоції одного співробітника можуть стати причиною виникнення негативних емоцій у інших. Якби це було не так — питання управління емоціями було б не настільки критичним та важливим для менеджерів компаній.

На щастя, для ефективного управління емоціями менеджерові не потрібно ні диплому психолога, ні додаткових інвестицій свого часу. Все що потрібно — це проактивний підхід до зняття відчуття непевності серед співробітників та впровадження орієнтованого на цілі підходу до натхнення.

Жоден менеджер не може на 100 відсотків здогадуватися про всі думки, вподобання та бажання своїх співробітників. Але більшість менеджерів знають достатньо, щоб ефективно керувати персоналом. Втім — дуже рідко застосовують свої знання на практиці. І це неприпустимо!!! Ви можете скільки завгодно їздити по країні і виступати перед радами директорів із промовами. Але ви не маєте право називати себе менеджером до тих пір, поки не навчитесь чесно говорити з людьми про їхню позицію в компанії!

Іноді трапляються менеджери, які вважають, що така відкритість може зашкодити їхнім підлеглим. Адже це жорстоко по відношенню до людини — говорити їй, що вона не здатна адекватно справитись зі своїми робочими обов'язками. Втім, поступаючи навпаки і приховуючи від людини їхні справжні досягнення (навіть якщо це досягнення зі знаком "мінус") менеджери чинять ще більш жорстоко. Вони не дають людині змоги звільнитися і розпочати свою кар'єру з нуля. Коли ж працівник нарешті зрозуміє, що не дотягував до нормального рівня — починати змінюватися буде вже пізно!

Останнє, про що слід пам'ятати хорошому менеджерові — це про необхідність ділитися всією інформацією зі своїми підлеглими. Люди люблять відчувати себе причетними і знати, що їм довіряють. Головне — не приховувати і не прикрашати інформацію. Навіть якщо показники компанії почали погіршуватися — не варто приховувати це від людей. Легкий спад може бути мотивацією до дії, якщо кожна людина відчуває вагу свого внеску.

Зрештою, саме люди — найцінніший ресурс компанії. А робота менеджерів полягає саме у взаємодії з людьми. Не дозволяйте їхнім емоціям залишитися поза вашою увагою!

За матеріалами "Emotional Mismanagement", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)