ІНСАЙТИ | Стратегії маркетингу 16 жовтня 2023 р.

Глибоке занурення в інструменти та тренди, що формують маркетингові стратегії

Лідери постійно переглядають свої маркетингові стратегії, щоб залишатися на крок попереду. Швидкі темпи технологічного прогресу, зміна поведінки споживачів і зміщення галузевих норм спонукають бізнес-лідерів переглянути свій підхід до маркетингових інструментів, каналів, тактик і трендів.

20 членів Forbes Communications Council поділилися маркетинговими стратегіями, які їхні компанії застосовували або уникали, а також заглиблюються в їхні наслідки для майбутнього маркетингу.

Глибоке занурення в інструменти та тренди, що формують маркетингові стратегії

1. Порівняння X і Threads

«Протягом останніх кількох років ми спостерігаємо зменшення кількості переходів на наш сайт із X (колишній Twitter). Із появою Threads буде цікаво порівняти залученість і кількість переходів, а також з’ясувати, чи заслуговує це на зміну ресурсів соціальних мереж у нашому відділі». — Кеті Сучич (Kathy Sucich), Dimensional Insight

2. Зменшення зусиль, спрямованих на текстові повідомлення

«Хоча текстові повідомлення можуть бути високоефективним маркетинговим інструментом для певних кампаній, орієнтованих на споживача, вони не є оптимальним каналом для наших зусиль із генерації лідів у сфері B2B. Крім того, суворі регуляторні норми вимагають згоди людей на отримання таких маркетингових комунікацій, що ще більше знижує їхню привабливість як життєздатного варіанту». — Корд Гімельштейн (Cord Himelstein), HALO

3. Фокусування на одній соціальній платформі

«Ми відмовилися від спроб освоїти всі канали соцмереж. Замість цього ми зосереджуємося на одному каналі за раз. Після того, як ми освоїмо наш основний канал, ми перейдемо до наступного. Минули ті часи, коли потрібно було "бути на висоті" в кожній соцмережі». — Дана Новік (Dana Nowick), Spaventa Group

4. Переоцінка точок дотику

«Зі зміною економічних вітрів і розвитком споживчих трендів усім маркетинговим лідерам доводиться часто переоцінювати свій медіа-мікс, щоб переконатися, що він відповідає як бізнес-цілям, так і цілям бренду. Щоб вести змістовні розмови зі споживачами, потрібно бути там, де вони знаходяться, а отже, постійно стежити за тим, як розвиваються ці точки дотику (чи то на нових, чи то на старих платформах)». — Ніна Етьєн (Nina Etienne), SumUp

5. Переосмислення успішної стратегії

«Наші заходи завжди мали вирішальне значення для побудови міцних відносин із клієнтами та потенційними партнерами. Цього року ми змінили наш підхід до їх проведення. Замість одного великого щорічного заходу ми проводимо "турне" по ключових містах, таких як Берлін, Амстердам, Сідней та Нью-Йорк, організовуючи камерні зустрічі та події. Наша стратегія проведення заходів стала більш індивідуалізованою, повторюваною та ефективною». — Адріана Ґіл Майнер (Adriana Gil Miner), Iterable

6. Створення комплексного технологічного стеку

«Одна з речей, яку ми впроваджуємо, — це створення комплексного технологічного стеку для штучного інтелекту та використання ChatGPT. Це змінило правила гри для нашої маркетингової команди з точки зору ефективності, продуктивності та загальної видимості». — Ханна Нівес (Hannah Nieves), HN Haus

7. Використання TikTok для авдиторії 65+

«Це було дійсно для нас дуже ефективним рішенням. Зараз ми розглядаємо всі наші канали в соціальних мережах як взаємопов’язані та розширюємо вікове охоплення кампаній у TikTok, оскільки вони виявилися найуспішнішими». — Алексія Брегман (Alexia Bregman), The Bureau Of Small Projects

8. Експерименти з LinkedIn

«Ми використали потужний потенціал LinkedIn і побачили багатообіцяючі результати з точки зору зростання та залучення авдиторії. Активно експериментуючи з різними типами дописів і контентом для LinkedIn, наприклад, інформаційними бюлетенями та статтями, ми знайшли ефективні стратегії, щоб знайти відгук у нашої спільноти. Маркетинг — це не лише те, що ви публікуєте, але й те, як і де люди реагують на ваші повідомлення». — Аліса Копельман (Alyssa Kopelman), Healthline Media

9. Використання інструментів штучного інтелекту

«Ми дійсно прийняли штучний інтелект як інструмент і продовжуємо інтегрувати його в наші продуктові пропозиції. ШІ має величезний потенціал для комунікацій, і 84% маркетологів вже почали інтегрувати його у свої щоденні робочі процеси. ШІ може допомогти маркетологам ефективніше аналізувати соціальні дані, покращити таргетування авдиторії, створювати контент, звільнитися від повторюваних, нудних завдань і багато іншого». — Джеймі Гілпін (Jamie Gilpin), Sprout Social, Inc.

10. Використання власних інструментів

«Команда маркетологів нашої компанії взяла на озброєння власний інструмент для розробки стратегії. Це покращило співпрацю, зберігання контенту та видимість графіків. Функція "Знайти контент" зробила особливу революцію в нашому перепрофілюванні — ми брали ролики з Instagram із трендовими аудіозаписами і поширювали їх на різних платформах, підвищуючи ефективність і покращуючи баланс між роботою та особистим життям». — Бріттані Гарлін (Brittany Garlin), Vista Social

11. Запуск корпоративного блогу

«Цього року ми повернулися до основ і запустили загальнокорпоративний блог, в якому ділимося історіями людей з усієї організації. Ці блоги не лише допомагають нам створювати завжди актуальний контент, яким можна ділитися через усі наші цифрові канали, але й органічно залучати трафік на сайт через соцмережі та особисті публікації». — Вікторія Зелефскі (Victoria Zelefsky), The Menkiti Group

12. Прийняття маркетингової стратегії, орієнтованої на конфіденційність

«У відповідь на зростаюче занепокоєння щодо конфіденційності даних і поступову відмову від сторонніх файлів cookie, ми переходимо до маркетингової стратегії, орієнтованої на конфіденційність, де ми збираємо інформацію безпосередньо від клієнтів. Вона включає в себе такі тактики збору даних від перших осіб, як прогресивне профілювання, лід-магніти та інтерактивний контент. Це вирішує проблеми конфіденційності та допомагає нам будувати міцніші стосунки з клієнтами». — Вікас Агравал (Vikas Agrawal), Infobrandz

13. Демонстрація експертизи через перехресні рекламні блоги

«Однією з маркетингових тактик, яка добре працює в нашій галузі, є перехресне просування в блогах. Ділячись своїм досвідом у сфері SEO та цифрового маркетингу на популярних каналах із великою читацькою авдиторією, ми можемо продемонструвати нашу експертизу та виділитися серед конкурентів. Оскільки все більше компаній борються за місце в соцмережах, наші інформативні блоги приносять практичну користь, зміцнюючи довіру та лояльність». — Асад Каусар (Asad Kausar), Dabaran

14. Впровадження партнерського маркетингу

«Ми впровадили партнерський маркетинг, щоб ефективніше масштабувати наші зусилля з розвитку бізнесу. Доступ до клієнтських баз наших партнерів дозволяє нам набагато ширше охопити авдиторію, але це також добре працює для нас, оскільки потенційні клієнти приходять до нас "теплими", а отже, з більшою ймовірністю конвертуються і мають швидший цикл продажу. Крім того, нам не потрібно наймати купу представників із бізнес-девелопменту для роботи з клієнтами». — Рошні Віджаясінья (Roshni Wijayasinha), Prosh Marketing

15. Зв’язок через електронні розсилки

«Цього року наші клієнти отримували від нас як ніколи багато електронних розсилок. Оскільки соціальні мережі стають все більш насиченим простором, індивідуальні відносини в email-маркетингу є унікально привабливою платформою для зв’язку та зростання». — Мелісса Кандель (Melissa Kandel), little word studio

16. Створення сфокусованих клієнтських спільнот

«Ми виявили, що такий підхід дозволяє нам будувати міцніші стосунки з нашими клієнтами та створювати більш персоналізований досвід. Ми також заохочуємо рефералів у цих спільнотах, що стало успішною тактикою для розширення нашого охоплення та залучення нових клієнтів». — Совм’я Моні (Sowmya Moni)

17. Покращення взаємодії з клієнтами та їхнього досвіду

«Усвідомлюючи силу розваг для підвищення залученості, ми нещодавно запустили власне відеопрограмування в наших вестибюлях. Замість того, щоб конкурувати з телефонами клієнтів за їхню увагу, ми інтегруємо опитування, вікторини, QR-коди та багато іншого, щоб покращити їхній досвід та максимально ефективно використати час у черзі». — Колін Джефріс (Colin Jeffries), BrightView Health

18. Використання інфлюенсер-маркетингу

«Як геймерська маркетингова компанія, ми нещодавно взяли на озброєння інфлюенсер-маркетинг як ключову тактику. Інфлюенсери пропонують справжній зв’язок із геймерами, сприяючи залученню та підвищенню впізнаваності бренду. Їх здатність охоплювати нішеві авдиторії ідеально збігається з нашим цільовим ринком. Ми відмовилися від традиційної банерної реклами, оскільки вона менш ефективна у приверненні уваги та стимулюванні значущої взаємодії». — Джонатан Шройер (Jonathan Shroyer), Arise Gaming

19. Пріоритетність оптимізації коефіцієнта конверсії

«Ми прийняли рішення оптимізувати коефіцієнт конверсії для нашого вебсайту, а не для цільових сторінок платних кампаній. Ми визначили пріоритетом вибір платформи для оптимізації коефіцієнта конверсії для нашого консолідованого вебсайту компанії, а також збереження рейтингу та трафіку зі старих сайтів бренду. Впровадження постійної програми тестування покращило коефіцієнт конверсії нашого нового сайту. Ми на шляху до перевиконання цілей із генерації лідів на 2023 рік». — Ентоні Кеннеді (Anthony Kennedy), ION

20. Створення подкасту

«Нещодавно ми завершили бета-версію подкасту, який розробили для створення управлінського профілю нашого нового генерального директора. Ми хотіли використати цей інструмент в унікальний спосіб — розпочати початкову фазу з інтерв’ю нашого CEO з працівниками на теми, близькі до нашої місії (віртуальна прогулянка), щомісяця ділитися інформацією в рамках нашої внутрішньої комунікаційної програми, а також залучати зовнішню авдиторію та просувати лідерство думок». — Кетрін Андерсон (Catherine Anderson), Cityblock

Ілюстрація: plushmarketingagency.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
X10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життяX10: Правило переможця. Як отримувати максимум від життя
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)