ІНСАЙТИ | Мотивація 30 травня 2011 р.

Як мотивувати тих, у кого немає мотивації

Ден Бобінскі (Dan Bobinski), президент Leadership Development, Inc., відомий спеціаліст із тренінгів, автор кількох книг, блогер та бездоганний лектор, пояснює, як можна врятувати команду, яка, схоже, втратила будь-які натяки на мотивацію до роботи.

Ден Бобінскі (Dan Bobinski)
Ден Бобінскі
(Dan Bobinski)
Уявіть відділ компанії, який працює вкрай неефективно, а люди в ньому, схоже, втратили будь-який стимул виконувати свою роботу. Продавці не звертають увагу на телефон, який дзвонить всьоме чи увосьме; менеджери просто "випадково" забувають відповісти на запити клієнтів, які їх дратують; половина робочого дня проходить у "курилці" тощо.

Це зовсім не означає, що в цьому відділі працюють погані люди. Набагато ймовірніше, що працівники просто повністю втратили будь-яку мотивацію старанно виконувати свої робочі обов'язки.

Але чи значить це, що компанії доведеться в будь-якому разі закривати такий неефективний відділ і братися за пошук нової команди, яка буде більш результативною?

Ден Бобінскі вважає, що ситуацію все ще можна врятувати, але для цього доведеться використати метод "батога". Керівнику відділу, який відповідальний за результативність команди, потрібно бути з підлеглими максимально чесним і відкритим, але при цьому — строгим і послідовним:

  1. Потрібно нагадати людям про візію та місію компанії, та наголосити, що всі люди працюють в одній команді, яку конкретно цей відділ почав сильно підводити.

  2. Проінформувати, що керівництво неодноразово ставало свідком неприйнятної поведінки працівників і через це тепер сприймає відділ як "ракову пухлину", від якої потрібно позбавитися якомога швидше.

  3. Попросити працівників чесно відповісти на запитання, чи пов'язують вони своє майбутнє з майбутнім компанії? Можливо вони мріють про іншу посаду чи іншу організацію. Не варто боятися, що частина співробітників покине компанію. У будь-якому разі такі люди не повинні працювати в ній!

  4. Наголосити на тому, що відтепер робота кожного працівника контролюватиметься за конкретними показниками. При їх недосягненні люди будуть звільнені.

  5. Дати відповідь на запитання, чим відділ може стати в нагоді компанії, як він може допомогти їй досягнути поставлених цілей.

  6. Перетворити ідеї відділу на список чітких, зрозумілих і простих у досягненні цілей. Встановити дедлайни.

  7. Обрати найкращих людей і зробити їх відповідальними за контролем прогресу (одна людина на кожну встановлену ціль). Ці люди повинні бути на 100% відповідальні за досягнення цих цілей.

  8. Переглянути посадові інструкції для всіх співробітників у відділі.

За матеріалами "How to motivate the unmotivated", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Міф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогуМіф про мотивацію. Як налаштуватися на перемогу
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)