ІНСАЙТИ | Наймання персоналу 8 листопада 2011 р.

Сім кроків до розумного наймання

Відбір підходящої кандидатури на посаду не настільки легкий процес, як це може здатися на перший погляд. Мільйони керівників у всьому світі щодня стикаються з цією проблемою. Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith), відомий наставник та тренер, попросив своїх друзів Джефа Смарта (Geoff Smart) і Ренді Стріта (Randy Street), співавторів бізнес-бестселера "Хто: Метод А підбору персоналу" (Who: The A Method for Hiring), відповісти на це нелегке питання.

Маршал Голдсміт (Marshall Goldsmith)
Маршал Голдсміт
(Marshall Goldsmith)
Відбір підходящої кандидатури — досить складний процес, оскільки менеджери керуються "шаманськими методами" прийому на роботу, які, у свою чергу, не завжди спрацьовують. Безуспішний відбір правильних кандидатур є першочерговою проблемою кожного керівника. Нас не навчають правильного відбору відповідних кандидатів ані в університетах, ані в коледжах, ані навіть у Гарвардській школі бізнесу!

Менеджери з персоналу, використовуючи індивідуально розроблені прийоми, більша частина яких жахлива, не тільки витрачають час дарма, але також роблять помилки в середньому в 50% випадків. Але ж у такі економічно складні часи, як зараз, залучення талантів в організаціях найчастіше є найвищою необхідністю, якщо ти хочеш пройти злигодні з мінімальними втратами.

Джеф Смарт і Ренді Стріт провели наймасштабніше з коли-небудь організованих досліджень із метою вирішення проблеми неефективного працевлаштування. Вони проаналізували 13 років консалтингової практики сотень компаній, провели ексклюзивні інтерв'ю з більш ніж 20 мільярдерами і 60 генеральними директорами та інвесторами з метою виведення найкращих порад та історій відповідно до цієї тематики, а також завершили наукове дослідження кар'єрних досягнень 313-ти генеральних директорів, спонсоване університетом.

У результаті вони вивели сім порад, слідуючи яким керівники можуть уже сьогодні збільшити показник ефективності підбору персоналу з 50% до 90%. Дослідники назвали це "Метод А підбору персоналу".

  1. Складіть рейтингову таблицю з результатами, що піддаються кількісному оцінюванню, які ви очікуєте від кандидата. Прийшов час точності — але не невизначеності.

  2. Визначте елементи вашої культури, якими повинен володіти кандидат.

  3. Визначте найкращих кандидатів за допомогою вашого кола контактів, а також двічі подумайте, перш ніж зважитися покластися на фахівців з підбору персоналу або ж звернути увагу на рекламу й оголошення здобувачів.

  4. Подумайте про те, щоб платити набагато більшу винагороду тим працівникам, які залучили згодом "ключових кандидатів". Одна високоефективно працююча компанія, приміром, виплачує своїм співробітникам премію в 100000 доларів за притягнутих фахівців (проводиться 10 виплат по 10000 доларів протягом 10 років, за умови, що обидва співробітника — той, кого рекомендують, та той, хто залучає — залишаються в компанії).

  5. Визначте відповідну кандидатуру шляхом проведення ретельного, 3-годинного, хронологічного інтерв'ю. Не соромтеся. Підбирайте для кожної позиції людину, відштовхуючись від питань: Що повинен робити найнятий співробітник? Якими були його найбільші досягнення? Які помилки він (вона) зробив? Що б сказали про нього його керівники (визначається шляхом збору рекомендацій). Яка причина його звільнення з колишньої роботи?

  6. Зверніть увагу на такі яскраві недоліки кандидатів: не беруть на себе відповідальність за помилки, допущені в минулому, або ж погано озиваються про своє керівництво. Зверніть увагу на 20 поведінкових розладів, про які Маршал Голдсміт пише в книзі "Стрибни вище голови!" (What Got You Here Won't Get You There)

  7. Вибирайте кандидатів, беручи до уваги 5 факторів, на яких вони акцентують увагу:
    • Відповідність (вашій компанії)
    • Родина (підтримка під час приєднання до компанії)
    • Свобода (у прийнятті рішень)
    • Успішність (престижність)
    • Почуття гумору

За матеріалами "Seven Steps to Smarter Hiring", HBR Blog Network.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Лаяти не на те деревоЛаяти не на те дерево
Емоційний успіхЕмоційний успіх
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)