ІНСАЙТИ | Робочий процес 30 січня 2013 р.

Перестаньте дратувати своїх підлеглих

Джулі Вінкл Гуліоні (Julie Winkle Giulioni), консультант та експерт з питань розвитку персоналу, пояснює, яким чином лідери можуть вплинути на підвищення ефективності своїх підлеглих, а також розповідає про ті речі, які дратують співробітників.

Джулі Вінкл Гуліоні (Julie Winkle Giulioni)
Джулі Вінкл Гуліоні
(Julie Winkle Giulioni)
Мотивація співробітників та їх залученість у робочий процес часто є наслідком не стільки якихось особливих навичок лідера, скільки його здатності не втручатися у процес і не дратувати своїх підлеглих.

Нижче наведено перелік речей, які найбільше дратують співробітників:

  1. Нечіткі очікування. Більшість працівників щиро прагнуть зробити для компанії все, що у їхніх силах. Вони хочуть бути частиною спільноти і демонструвати високу ефективність. Але на перешкоді цьому стає той факт, що представники компанії просто не доносять до підлеглих, який результат від них очікується.

  2. Недовикористання. Для підлеглих дуже важливо, щоб їхні навички використовувалися максимально ефективно. Існує кілька десятків досліджень, які свідчать про прямий зв'язок між тим, наскільки застосовуються таланти співробітників, та їхньою залученістю у робочий процес. Якщо ви, як лідер, не даєте змоги працівнику проявитися, то ви просто дратуєте його.

  3. Зайві системи, правила та процеси. Деякі компанії занадто захоплюються процесом формалізації. Вони намагаються вигадати правила для всього, що відбувається у компанії. Це перетворює організації на монструозні структури, які не можуть ні розвиватися, ні нормально функціонувати. І звісно ж — це дратує співробітників.

  4. Непродуктивне використання часу. Ніщо так не виводить з себе працівників, ніж марнування їхнього часу. Численні зустрічі, наради та узгодження — все це аж ніяк не сприяє підвищенню ефективності роботи.

  5. Постійні зміни. З одного боку, компанії необхідно змінюватися для того, щоб зберігати свою ефективність в сучасному мінливому середовищі. Втім, деякі компанії, схоже, просто не розуміють, про які зміни йдеться і починають впроваджувати "зміни заради змін". Чи варто говорити, що такі зміни викликають у людях супротив?

Тому, складаючи плани щодо підвищення результативності компанії лідерам слід думати про те, що вони роблять неправильно так само, як і про те, що їм слід навчитися робити правильно. Замість впровадження нових практик, можливо, слід просто відмовитися від кількох типів поведінки, які просто дратують співробітників.

За матеріалами "Stop driving your employees nuts", SmartBlogs.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)