РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 жовтня 2008 р.

Нова ера інновацій

The New Age of Innovation

Прахалад (C.K. Prahalad) та Крішан (M.S. Krishnan) розглядають інновацію виключно через призму прибутку. Це своєрідний виклик традиційній моделі, розробленій раніше у книзі Прахалада "Багатство біля основи піраміди" (The Fortune at the Bottom of the Pyramid), яка показує, яким чином компанії, що використовують нові бізнес-моделі, можуть отримати прибуток навіть обслуговуючи найбідніші щаблі населення.

У своїй новій праці "The New Age of Innovation: Driving Cocreated Value Through Global Networks" автори ідентифікують глобальний "мегатренд", сфокусований на споживача, який повинен інформувати всі корпоративні підходи до інновацій. Компанії починають пристосовувати свої продукти та послуги до потреб кожного окремого споживача. Встановлюються дуже амбітні цілі, яких можливо досягнути тільки через залучення дуже значних коштів. Століття назад бізнес працював по-іншому — він намагався витратити якомога менше ресурсів, при цьому пропонуючи споживачеві задоволення тільки його базових потреб. Але зважаючи на нові інформаційні тенденції, які відкривають безліч можливостей та дозволяють споживачеві вимагати до себе особливої уваги, бізнес повинен еволюціонувати.

Сьогодні все може бути кастомізовано (налаштовано під потреби споживача). Скажімо, взуттєвий магазин, при бажанні клієнта, може навіть відсканувати його підошву, щоб підібрати ідеальний тип та розмір взуття. Інтернет-навчання дає змогу студентам самостійно обирати, що і коли вони вивчатимуть. І це стосується майже всіх сфер бізнесу.

Таке тонке налаштування кожного продукту та сервісу відкриває перед бізнесом нові грандіозні можливості. Але їх досягнення вимагає важкої і наполегливої роботи. І звісно ж — відкритості для інновацій.

Ті, хто прочитає цю книгу, отримають змогу познайомитись із новим підходом до інноваційних викликів та детальним аналізом шляхів їх досягнення.

Ярослав Федорак, за матеріалами Economist.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)