РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 16 травня 2018 р.

Новатори про інновації

Джерело: "Друг читача"

На визначній ролі новаторства у підприємництві наголошував ще Йозеф Шумпетер, батько економіки XX століття. А інновації керують світом і досі. Як впровадити їх у власний бізнес — читайте у книзі статей «Про інновації» від Harvard Business Review.

Про інновації. Harvard Business Review: 10 найкращих статей
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО КНИГУ
Головна стаття, яка допоможе інтегруватися у світ бізнес-новаторства — «Відкриття за розкладом» Пітера Друкера. На чому ж наголошують автори 10 найкращих статей про іновації?

«Прискорювачі інновацій» Роджера Л. Мартіна

Коли у компанії Intuit почали виникати проблеми із притягуванням клієнтів, керівництво влаштувало для топ-менеджерів дводенний мозковий штурм, гаслом якого стало «Дизайн для задоволення». За результатами семінару було вирішено створити спеціальну групу з дев’яти працівників — «прискорювачів інновацій». Їхня робота складалася з трьох етапів, а результати задовольнили і клієнтів, і керівників.

«Як зупинити інноваційні війни» Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла

Чи існує у вашій компанії війна між «недисциплінованими вискочками» та «бюрократичними динозаврами»? Автори рекомендують декілька дій, які допоможуть налагодити партнерство між спеціальною групою і тими, хто підтримує ідеальний порядок у повсякденній діяльності.

«Як GE змінює звичний хід свого життя» Джеффрі Іммельта, Віджая Ґовіндараджана, Кріса Трімбла

Чи відомий вам термін «зворотної інновації»? Якщо так, то вам відомі й проблеми, які виникають у цьому процесі. Автори описують, як General Electric вдалося вийти за межі освоєних сегментів у країнах, що розвиваються, і не дозволити зростаючим гігантам перешкодити своїй діяльності на локальних ринках.

«Клієнтноцентрична мапа інновацій» Ланса Беттанкура, Ентона Ульвіка

Для систематичного пошуку продуктивних інноваційних ідей автори пропонують скористатися «маршрутом виконавця»: розбити задачу на декілька етапів, а потім обміркувати, як можна полегшити, прискорити чи прибрати кожен із них.

«Чи це реально? Чи ми можемо виграти? Чи варто цим займатися? Управління ризиками і винагородою при роботі над інноваціями» Джорджа С. Дея

Поступові інновації складають 85-90% проектів компаній, але без великих інновацій розвиток підприємства може загальмуватися. Дей рекомендує таке рішення: підвищити частку значних інновацій за умови ретельного управління ризиками. У цьому процесі можуть допомогти два інструменти.

«Шість міфів про розробку продукту. Помилки, які призводять до затримок, погіршення якості і збільшення витрат» Штефана Томке, Дональда Рейнертсена

Процес проектування і розробки продуктів істотно відрізняється від процесу виробництва, а нездатність керівників побачити ці відмінності призводить до помилок, що можуть зашкодити справі. Автори розповідають, як уникнути цих помилок, та розглядають шість небезпечних міфів.

«Інновації: класичні помилки» Розаберта Мосс Кантера

Компанії впроваджують інновації, але повторюють одні й ті ж помилки. Щоб уникнути подібних пасток, Кантер пропонує розглянути помилки у попередніх невдалих проектах.

«Планування за принципом розкриття» Ріти Ґюнтер Макграт, Яна Макміллана

Більшість підприємств використовують традиційні інструменти планування в управлінні венчурними підприємствами. Але, усвідомивши свої помилки, вже нічого не можуть зробити. Автори розповідають, як уникнути такого сценарію.

«Відкриття за розкладом» Пітера Друкера

Більшість інновацій — результат свідомого пошуку нових можливостей всередині компанії, галузі або в суспільстві загалом. Головне — навчитися їх бачити.

«Вбивці прогресу» Клейтона Крістенсена, Стівена Кауфмана, Віллі Шиха

Що стримує інновації? Автори статті називають головними винуватцями три методи фінансового аналізу. Крістенсен, Кауфман і Ших пропонують використовувати нові інструменти, які допоможуть компаніям більш точно оцінити майбутнє своїх інвестицій.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)