ТЕНДЕНЦІЇ | Інновації 27 грудня 2005 р.

1000 Глобальних інновацій 2005

(Дослідження Booz Allen Hamilton найбільш інноваційних затрат у світі)

До глобальної тисячі увійшли різноманітні організації з усього світу, затрати яких на дослідження та розвиток (R&D) становили від 39 млн. дол. США (McCormick & Company, #1000) до майже 8 млрд. дол. США (Microsoft, #1). До того ж слід відмітити, що 64% загальних затрат належать першим 100 компаніям.

У середньому, компанії з глобальної тисячі витрачають 4,2% виручки на R&D. Цей середній рівень був відносно стабільним протягом останніх п'яти років, варіюючи від 4% до 4,4%, і навіть ще стабільнішим протягом останніх 3-х років, варіюючи від 4,2% до 4,4%.

Галузевий розріз

Витрати на R&D сильно сконцентровані у технологічному, автомобільному секторах, а також у галузі здоров'я (див. Графік A). Перелік очолює обчислювальна техніка та електроніка (25% загальних витрат); далі йде сфера здоров'я (21%) і автомобільний сектор (18%).

Global Innovation 1000, Industry Profile

Найшвидшими, за зростанням R&D, виявилися програмне забезпечення (15% на рік) та сфера здоров'я з 12,4%, у той час як телекомунікації (2,2%) та хімічний й енергетичний сектори (1,4%) були найповільнішими.

Регіональний розріз

Через те, що компанії рідко розкривають інформацію про географію своїх R&D, у даному дослідженні було взято до уваги R&D регіону, де знаходиться материнська компанія. Отже, дуже важко отримати повну правдиву картину того, де саме витрачаються гроші.

Однак, все ж таки були з'ясовані певні регіональні відмінності (див. Графік B). Компаніям зі штаб-квартирами у Північній Америці, Європі, Японії належить 96,8% глобальних інноваційних витрат, і, схоже, вони зберігатимуть домінуючі позиції протягом найближчого майбутнього. Компанії з Китаю, Індії та решти світу також підвищують обсяги затрат на R&D. Відмінності між трьома домінуючими регіонами можна частково пояснити через відмінності у промисловому міксі, з меншим зростанням автомобільної галузі та побутової електроніки у Японії, та більшим зростанням програмного забезпечення та сектору здоров'я у Північній Америці та Європі.

Global Innovation 1000, Regional Profile

У Китаї та Індії компанії витрачають лише 1% своєї виручки на R&D, порівняно з 4,9% у Північній Америці, 4% у Європі та 3,8% у Японії.

Відслідковується чітка тенденція швидкого розвитку світового інвестування в інновації. Великі компанії все більше направляють R&D у віддалені від штаб-квартир регіони, на локальні ринки та розвиток партнерів. Хоча ця тенденція слабко відслідковується в офіційних R&D звітах (перелік компаній, згідно з географічним розташуванням штаб-квартир), вона є очевидною, беручи до уваги діяльність топ-компаній з переліку. Наприклад, за останній час лише одна з топ-10 компаній відкрила нові потужності у США, і лише 2 — у Європі (див. Графік C).

R&D Footprints of the Top 10 Global R&D Spenders, 2004

Анна Качкалда, за матеріалами strategy+business.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)