ТЕНДЕНЦІЇ | Проекти IT-змін 30 січня 2006 р.

Помилки людей підривають передові IT-проекти

Багатомільйонні IT-проекти, зазвичай, є проблемними через те, що компанії занадто зайняті встановленням технології та не звертають увагу на зміни, які впливають при цьому на роботу персоналу.

У ході дослідження, проведеного IT-спеціалістом Changefirst на основі вивчення 56-ти організацій, виявилося, що навіть найкращим чином продумані IT-проекти провалюються через надмірну захопленість керівництва самою технологією, яка, на їх думку, стане універсальними ліками від усіх проблем.

"Організації мають усвідомлювати, що інвестування в IT стосується не лише машин та програмного забезпечення, а й людей," — стверджують автори звіту David Miller, Richard McPike та Audra Proctor.

Більшість високопоставлених ІТ-директорів (97%) визнали, що не завжди досягали ефективності в управлінні IT-змінами. 15% сказали, що рідко чи взагалі ніколи не управляли ними добре. І майже половина (43%) організацій взагалі не мають бюджету спеціально на потреби управління людськими аспектами при встановленні нового обладнання або програмного забезпечення, що має особливо негативний вплив.

На думку майже 65% опитаних, управління змінами — це спеціалізована сфера знань. І все ж таки при впровадженні великих IT-проектів, в 1/5 організацій не призначалося окремого співробітника, відповідального за людський чинник. У майже 6-ти з 10-ти IT-проектах, людиною, відповідальною за управління змінами, був керівник проекту.

Дослідження також показало, що 24% організацій довіряли порадам щодо управління змінами від великих консалтингових фірм. Не думку дослідників, може виникнути конфлікт інтересів, тому що одні й ті самі консалтингові компанії часто підтримують розробку та впровадження IT-рішень. Управління змінами має бути центральною, внутрішньою управлінською діяльністю, яку не бажано залучати на умовах аутсорсингу.

Негативним результатом дослідження є ще і те, що лише третина організацій формально оцінювали ефективність управління змінами по завершенню IT-проекту. І лише 39% звертали увагу на проблеми персоналу після впровадження IT-змін.

Автори застерігають: "Організаціям не вдається навчатися на помилках з минулого. Проекти IT-змін страждають від браку професіоналізму в управлінні змінами. Дивно, що оцінці результатів після реалізації проектів приділяється дуже мало уваги. Саме це і може бути причиною постійного повторення тих самих помилок".

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)