ТЕНДЕНЦІЇ | Знання 7 червня 2006 р.

Відносини — ключовий аспект майбутнього бізнесу

Знання працівників стане найбільшою конкурентною перевагою майбутніх організацій на наступні 15 років.

Такий прогноз здійснений у дослідженні Foresight 2020, проведеному організацією Economist Intelligence Unit (EIU), що досліджує, як виглядатимуть компанії та економіка через 15 років. Для усвідомлення того, як сильно може змінитися економічна ситуація за 15 років, згадайте, що у 1990-му все ще існував Радянський Союз, об'єднання Німеччини лише починалося, а про Інтернет та електронну пошту взагалі мало хто чув.

Відповідно до дослідження EIU, яке базувалося на опитуванні 1650 керівників щодо тенденцій на наступні 15 років, основними стануть такі фактори, як персоналізація продукції та підвищення якості обслуговування споживачів. Респонденти також зазначили, що у майбутньому величезне значення буде віддаватися вмінню працівників комунікувати, вирішувати проблеми та керувати. Формальні ж характеристики, такі як функціональні та технічні спроможності компанії, відійдуть на другий план.

"Фокус управлінської уваги зміститься від інновацій до обслуговування клієнтів. Таким чином, певні персональні якості та креативне натхнення значитимуть набагато більше, ніж правила та процеси", — стверджує Andrew Palmer, редактор звіту. "У той же час, споживачі насамперед будуть звертати увагу на інтерактивність та персоналізацію продукту", — додає Rob Lloyd, віце-президент Cisco (спонсор дослідження).

Щоб бути успішними, компанії повинні здійснювати інвестиції в робітників та технології, які можуть підтримати співпрацю та спілкування всередині та поза компанією. При цьому, слід забезпечити співпрацю у всьому ланцюгу клієнтів, партнерів та поставників.

Разом з цим, підвищення автоматизації процесів залишатиметься важливою метою для нарощування продуктивності, особливо у виробничих сферах. Респонденти очікують фокусування більшої енергії на покращенні організаційних структур та комунікацій, як джерел поліпшення продуктивності.

Процеси, організації, споживачі та ланцюги постачання будуть більш фрагментарними, оскільки компанії постійно розширюватимуться. В результаті ефективне співробітництво ставатиме дедалі більш важливим. Межі між різними функціями, організаціями та навіть галузями стануть розмитими.

Зважаючи на всі фактори, перераховані вище, організаціям слід розвивати більш дружні та спільні стосунки з іншими компаніями. Хороші стосунки із зовнішніми партнерами стануть найбільш важливим джерелом конкурентної переваги до 2020-го року. Споживачі та поставники будуть більш глибоко залучені у розробку продукції. Багатофункціональні та багатосторонні команди працівників будуть виконувати свої завдання разом, а кількість різновидів партнерства з іншими організаціями ростиме, як гриби після дощу.

Прямим ефектом всіх цих змін буде великий ріст інвестицій у сферу ІТ та у сферу комунікаційних технологій, які покращують ефективність управління знаннями та обслуговування клієнтів.

У дослідженні також звернено увагу на ефекти демографічних змін економіки, компаній та споживачів. Сприятливі демографічні умови США допоможуть помножити зростання, в той час як старіюче населення Європи перешкоджатиме цьому. Саме тому виробництву слід зосередитися на старіючому населенні.

Також побачимо перерозподіл економічної влади. Ринки, які розвиваються, особливо Китай та Індія, захоплять більшу частину світової економіки. А ринки, які не належать до Організації економічного співробітництва та розвитку (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) отримуватимуть більшу частку прибутку, ніж ті, які належать до OECD.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)