ТЕНДЕНЦІЇ | Маркетинг 21 січня 2022 р.

Топ-6 маркетингових прогнозів на 2022 рік

У 2022 році лідери маркетингу переключають свою увагу з покращення відносин із клієнтами на створення нових зв’язків з усім спектром стейкхолдерів, — йдеться в прогнозі Gartner, який враховує наслідки панування цифрових технологій для конфіденційності, гнучкості робочого місця, захисту інтересів співробітників та інших ключових комерційних компонентів.

Топ-6 маркетингових прогнозів на 2022 рік

Ми перебуваємо в критичній точці відносин між нашими цифровим та фізичним світами. Пандемія змінила те, як люди взаємодіють один з одним та зі світом загалом. У даний час цифрові технології є найкращим каналом для соціальної та ділової взаємодії.

Тепер лідери маркетингу мають взяти на себе кермо влади, щоб відстоювати і реалізовувати стратегії, які використовують цифрові технології як основу не тільки для існуючих відносин, але й для нових зв’язків із клієнтами, співробітниками, діловими партнерами та соціальними інфлюєнсерами.

Наступні маркетингові прогнози є ключем до стратегічного планування, стверджує Gartner, пропонуючи включити їх у свою дорожню карту при плануванні стратегії цифрового маркетингу на рік уперед.

① До 2023 року відсоток відмови від відстеження мобільними додатками знизиться з 85% до 60%, оскільки споживачі дізнаються, що нецільова реклама збільшує ймовірність отримання ними низькоякісного контенту.

Початковий імпульс клієнтів відмовитися від відстеження згасає. Існує навіть потенціал повного розвороту — до відстеження «всього» від перевірених брендів або відомих видавців. Програми та веб-сайти, які дають клієнтам резонний привід зареєструватися, отримають значну перевагу у доходах. Це дасть організаціям можливість надати клієнтам вагомі підстави довірити їм особисті дані.

«Приблизно чверть споживачів дозволили б відслідковувати, якщо вони знайомі з брендом або видавцем, який вимагає відстеження, особливо в рамках явного обміну цінностями. Наприклад, це може бути винагорода готівкою, купони, знижки або бали лояльності», — сказав Ендрю Франк (Andrew Frank), віце-президент та провідний аналітик маркетингової практики Gartner.

② До 2023 року обсяг рекламних показів на телебаченні та потокових медіаканалах у традиційний робочий час з 9 до 17 зросте на 60%.

Звичний робочий графік та розпорядок дня змінилися порівняно з тим, що було до пандемії. Таким чином, реклама, розміщена в місцях, які раніше користувалися підвищеним попитом, під час ранкових та вечірніх програм, може більше не досягати тієї кількості або типу клієнтів, яких бренди хочуть залучити. Керівники відділу маркетингу мають можливість оцінювати медіаплани та використовувати час дня, коли їхня авдиторія є найбільш сприйнятливою.

③ До 2023 року 90% маркетингових B2B-стратегій у соціальних мережах включатимуть масштабні програми захисту інтересів працівників.

За даними LinkedIn, коли співробітники діляться контентом, він досягає на 200% вищої віддачі (CTR), ніж коли ним ділиться компанія. Організації можуть використовувати особистий контакт для зміцнення довіри до бренду та досягнення комерційних результатів. Для цього вони можуть задіювати програми захисту інтересів співробітників (employee advocacy programs, EAP), які масштабують курування та розповсюдження контенту бренду через соціальні канали. Не кажучи вже про те, що EAP підвищують їхню залученість і продуктивність. Керівникам відділу маркетингу слід масштабувати участь співробітників за допомогою простих у використанні платформ, які забезпечують їх колег постійним потоком контенту — вони можуть ділитися ним у своїх особистих акаунтах соціальних мереж.

④ До 2025 року кожна п’ята B2B-компанія використовуватиме штучний інтелект (AI) та/або машинне навчання (ML) для зв’язку покупців із торговими представниками у ключові моменти під час взаємодії у цифровій комерції.

Пандемія прискорила тренд до B2B-покупок у цифровому форматі, ще більше стираючи межі між маркетингом і продажем. Маркетологи можуть підтримувати покупки клієнтів у вигляді самообслуговування, розробляючи зручний цифровий досвід. Проте повністю «вільний від торгових представників» досвід ще не можливий. Успішні B2B-організації будуть балансувати цифрові інтеракції та безпосередню взаємодію з клієнтами у ключові моменти, щоб керувати рішеннями покупців. 2022 рік — це рік розробки процесів спільного користування для маркетингу, продажу та технічних функцій, пов’язаних із цифровою комерцією.

⑤ До 2026 року директори з маркетингу 30% свого бюджету, що виділяється на інфлюєнсерів та знаменитостей, перенаправлятимуть на віртуальних інфлюєнсеров.

Маркетологи щорічно витрачають на інфлюєнсерів близько $14 млрд, при цьому частка віртуальних інфлюєнсерів (virtual influencers, VI) постійно зростає. Ця тенденція виникла тому, що VI дають брендам більше контролю за обміном повідомленнями з меншими витратами, ніж зі знаменитостями. Подумайте про те, як VI можуть представляти вашу організацію, галузь та регіон. Почніть із виявлення та моніторингу VI у рамках вашої практики соціального моніторингу.

⑥ До 2026 року 60% споживачів покоління Z і мілленіалів віддадуть перевагу покупкам на соціальних платформах, а не на традиційних платформах цифрової комерції.

Майже третина організацій B2B та B2C включили продаж на соціальних платформах у свою стратегію цифрової комерції, мотивуючи це зростаючою купівельною активністю клієнтів у соціальних мережах. Успішна соціальна комерція вимагає простого, але збагачуючого шляху до покупки. Скористайтеся цим трендом, підвищивши якість контенту на сторінках продуктів у соціальних мережах за допомогою інформації, що відповідає потребам клієнтів.

За матеріалами "The Top 6 Marketing Predictions for 2022", Gartner.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Розмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємоРозмови з незнайомцями. Що слід знати про людей, яких ми не знаємо
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Емоційний успіхЕмоційний успіх

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)