ТЕНДЕНЦІЇ | Управління персоналом 13 листопада 2023 р.

На чому фокусуватиметься HR у 2024 році

Із наближенням нового року HR-ландшафт змінюється, створюючи нові виклики та можливості. Компанія Gartner опитала понад 500 HR-лідерів у 40 країнах світу з усіх основних галузей, щоб визначити та оцінити основні тренди, пріоритети та очікувані виклики у сфері управління персоналом у 2024 році.

Питання, що не стосуються HR, відривають лідерів від їхніх традиційних ролей, змушуючи їх прокладати новий курс, приймати оновлені пріоритети та розширювати сферу відповідальності. Згідно зі щорічним опитуванням Gartner «Топ-5 HR-трендів та пріоритетів на 2024 рік», «Розвиток лідерів і менеджерів» очолює список пріоритетів 2024 року для HR-лідерів, серед яких організаційна культура, HR-технології, управління змінами, кар’єрний розвиток і внутрішня мобільність.

На чому фокусуватиметься HR у 2024 році

HR-пріоритет №1: Розвиток лідерів і менеджерів

Менеджери перебувають під величезним тиском: понад три чверті співробітників акцентують увагу на їхній підтримці. Вони беруть на себе на 51% більше обов’язків, ніж можуть впоратися, що робить їхню роботу некерованою. Замість традиційних програм розвитку менеджерів настав час переосмислити саму роль. Перезавантажте очікування, перебудуйте конвеєр менеджерів, перепрограмуйте звички та усуньте перешкоди, щоб підвищити їхню ефективність.

76% HR-лідерів кажуть, що їхні менеджери перевантажені розширенням своїх посадових обов’язків. А 73% — що їхні керівники та менеджери не готові до змін.

Пріоритет №2: Організаційна культура

Ландшафт робочого місця змінюється: менше особистої взаємодії, менше часу в офісі та скорочення екосистеми співробітників. 41% HR-лідерів визнають, що зв’язок співробітників із культурою перебуває під загрозою через гібридну роботу. Щоб процвітати в цій новій парадигмі, лідери мусять цілеспрямовано узгоджувати та пов’язувати персонал із культурою, надаючи командам можливість створювати яскраві та процвітаючі мікрокультури.

Пріоритет №3: HR-технології

Галас навколо штучного інтелекту (ШІ) та генеративного ШІ зростає разом із дискусіями про продуктивність і відповідальне використання ШІ. Проте більшість HR-функцій погано підготовлені до ефективного впровадження ініціатив, пов’язаних зі штучним інтелектом. Організаціям і HR-лідерам потрібна система оцінки, щоб приймати обґрунтовані рішення про те, які HR-технології впроваджувати, враховуючи питання корпоративного управління, готовності робочої сили, ризиків та етики.

Пріоритет №4: Управління змінами

Темпи та обсяги змін стали непосильними для працівників, а зміни безперервно нагромаджуються. Це негативно позначається на добробуті співробітників і може мати руйнівний вплив на ключові результати. Шокуючим є той факт, що лише близько 50% працівників довіряють своїм організаціям. Аби впоратися з цими викликами, організації мають планувати ризики втоми від змін та включати управління втомою у свої стратегії для забезпечення успішних перетворень.

Пріоритет №5: Управління кар’єрою та внутрішня мобільність

Традиційні шляхи розвитку кар’єри більше не відповідають потребам бізнесу та очікуванням персоналу, що постійно змінюються. Вони часто залишають працівників у невизначеності щодо просування по кар’єрних сходах. Рішення полягає в розробці адаптивних кар’єрних шляхів, які відповідають вимогам бізнесу, враховуючи при цьому ширші цілі, інтереси та навички співробітників.

86% HR-лідерів вважають, що кар’єрні перспективи в їхніх організаціях є незрозумілими для багатьох співробітників.

У цьому постійно мінливому ландшафті уваги потребують три ключові сфери:

  1. HR-функції зараз мають унікальну можливість відчутно вплинути на сфери, на які вони вже давно претендують.

  2. Все більше уваги приділяється розумінню досвіду співробітників, що є критично важливим аспектом у жорсткій конкурентній боротьбі за найкращих фахівців.

  3. Підтримка позитивного досвіду співробітників має першорядне значення в часи змін та економічної невизначеності.

Ефективна внутрішня комунікація стане ключем до успіху в досягненні цих кадрових пріоритетів, оскільки вона сприяє залученню, узгодженню та гарантує, що працівники будуть поінформовані та підтримані протягом усіх цих трансформаційних зусиль.

У міру того, як HR-лідери орієнтуватимуться в цьому новому ландшафті, їхня здатність розставляти пріоритети, адаптуватися та ефективно комунікувати стане ключем до досягнення успіху та сприяння процвітанню робочої культури.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)