Що нового в брендингу? 19 трендів та як ними скористатися
Брендинг – це вже не лише логотипи та слогани. Компанії впроваджують нові стратегії, щоб залишатися затребуваними, налагоджувати зв’язки з авдиторією та формувати стійку лояльність. Бренди мусять постійно адаптувати свою стратегію, щоб створити історію, яка знайде відгук у серцях споживачів — чи то за допомогою технологій, чи то шляхом налагодження міжособистісних зв’язків, чи то демонструючи свою автентичність.
Лідери переосмислюють значення побудови сильного бренду — від прийняття недосконалості до використання аналізу штучного інтелекту (ШІ) для вивчення поведінки споживачів. 19 членів Forbes Agency Council розглянули впливові тренди, що формують майбутнє брендингу, а також інноваційні ідеї для їх використання.

1. Автентичність: пошук справжнього голосу вашого бренду
Хоча «автентичність» сьогодні є популярним словом, багато підприємств не знають, як виявити автентичність свого бренду. Бути справді автентичним набагато складніше, ніж говорити про це. Автентичність бренду полягає у повній узгодженості ваших цінностей, мети, позиції та пропозиції. Наприклад, Johnny Cash є автентичним брендом не тому, що він коли-небудь говорив про це, а тому, що він жив цим. Знайдіть свого внутрішнього Johnny Cash. — Бред Сірконо (Brad Circone), Circone + Associates
2. Гнучкість: вихід за межі традиційних правил брендингу
Бренди усвідомили, що традиційні стандарти відходять у минуле. Звичайно, послідовність і цілісність важливі, але бренд, що керується правилами, не є актуальним для авдиторії, яка шукає свіжі ідеї на ринку. Створіть ідентичність бренду, яка буде достатньо пластичною, щоб залишатися гнучкою, але при цьому привабливою для ширшої авдиторії. Порушуйте деякі правила, щоб виділитися, а не стагнувати і не обмежувати себе. — Террі Зелен (Terry Zelen), Zelen Communications
3. Голос керівництва: гуманізація брендів через лідерство
Бренди виходять за межі корпоративних каналів і використовують голос своїх керівників як справжніх представників бренду. Коли керівники представляють ваш бренд у своїх соціальних мережах, це допомагає побудувати глибший і більш автентичний зв’язок з авдиторією — те, чого не може досягти вебсторінка компанії. Порада від професіонала: попросіть керівників ділитися сміливими думками та особистими історіями, щоб підвищити авторитет і довіру. — Гізер Келлі (Heather Kelly), Next PR
4. Медіа, орієнтовані на людей: стати більше, ніж логотипом
Сьогодні бренди пробиваються крізь цифровий шум, поводячись не як безликі логотипи, а як медіакомпанії, орієнтовані на людей. Замість типових рекламних оголошень вони створюють гумористичні, розважальні та автентичні історії, які авдиторія щиро любить. Ось класна ідея: запустіть короткий комедійний серіал, який можна переглядати без перерви, з моментами з життя клієнтів, із якими можна себе ототожнити, щоб викликати емоційний зв’язок і справжнє спілкування. — Ентоні Чіаравалло (Anthony Chiaravallo), Vallo Media
5. Контент від засновника: особистий брендинг на першому плані
Що нового? Бренди стають особистими — справді особистими. Ми бачимо, як засновники виходять з-за логотипу і будують медіабренди навколо власного голосу. Хочете приєднатися до цієї хвилі? Запустіть серію контенту від засновника. Подумайте про подкасти, короткі відео або навіть сміливі дописи в LinkedIn. Зараз люди слідкують за людьми, а не за компаніями. — Кертіс Пріст (Curtis Priest), Pixelcarve Inc.
6. Візуальні елементи, орієнтовані на людину: прийняття творчих недосконалостей
Ми спостерігаємо перехід до брендингу, орієнтованого на людину, який приймає творчі недосконалості, роблячи візуальні елементи зрозумілими та грайливими. Використання реальних зображень, створених користувачами, замість відретушованих фотографій додає автентичності, яка ще більше підкреслюється текстурованими нашаруваннями для візуальної глибини. — Кеті Мейєр (Katie Meyer), MoonLab Productions
7. Персоналізація: вихід за межі масового маркетингу
Масовий маркетинг відходить у минуле, а персоналізація стає ключовим інструментом для брендів, які прагнуть виділитися та створити глибший зв’язок зі споживачами. Гуманізовані персонажі — це нова цікава тактика, яку бренди використовують для зв’язку зі споживачами, особливо з молодшою авдиторією. Ці персонажі оживають у соцмережах і на інших платформах, допомагаючи брендам залишатися релевантними та слідувати трендам. — Шейн Севідж (Shane Savage), PATHOS
8. Справжня автентичність: покажіть себе справжнього за допомогою Reels
Справжність — це реальність. Ця філософія є новою в брендингу та моєму підході до наших клієнтів-підприємців. Люди хочуть бачити, що насправді відбувається у вашому житті як засновника бізнесу. Поділіться своєю історією в новинах і поширюйте її в платних цифрових медіа за допомогою Reels. Люди купують у людей, а не у брендів, і, використовуючи цей підхід, ви можете швидко виділити свій бренд серед конкурентів. — Адріан Фальк (Adrian Falk), Believe Advertising & PR
9. Контент, орієнтований на клієнта: побудова авторитету за допомогою блогу
Одним з елементів стратегії контент-маркетингу для сучасних брендів є створення сильного блогу, орієнтованого на клієнта. Блог надає контент, що відповідає болісним точкам, інтересам і питанням клієнтів, позиціонуючи бренд як авторитетного експерта. Він сприяє залученню авдиторії, покращує SEO і стимулює трафік для генерації лідів і лояльності до бренду. Однією з цікавих ідей є запрошення до співпраці гостьових блогерів. — Ненсі Маршалл (Nancy Marshall), Marshall Communications
10. Динамічні рекомендації: розвиток ідентичності бренду за допомогою технологій
Використовуючи технології для демократизації доступу до ідентичності бренду, компанії створюють нові типи рекомендацій. Замість статичних вони стали динамічними інструментами на базі ШІ, що використовуються в усьому бізнесі для прийняття рішень, які виходять далеко за межі маркетингу. Ідея проста: змусьте свій бренд відповідати вам, нехай він допомагає формувати продуктову та комерційну стратегію. — Лорен Крістал (Lauren Crystal), Your Creative Agency
11. Користь понад ідентичність: пропонуйте цінність, що виходить за межі маркетингу
Що нового в брендингу? Користь понад ідентичність — бренди створюють інструменти та досвід, що пропонують цінність, стаючи частиною повсякденного життя, а не лише маркетинговими моментами. Запустіть інструмент, що формує звички, наприклад трекер або мікрододаток, який вирішує реальну потребу та відповідає вашій місії. Брендинг — це не просто слова, а дії. — Емі Пакард Беррі (Amy Packard Berry), Sparkpr
12. Антибрендинг: прийняття вразливості
Сьогодні компанії переходять до «антибрендингу», віддаючи перевагу справжній автентичності та вразливості, а не вишуканій досконалості. Цікавою ідеєю для використання цього підходу є прозоре розповідання історій, використання закулісного контенту в соцмережах або нефільтрованих розповідей співробітників, щоб створити глибший емоційний зв’язок з авдиторією — менш вишуканий, більш справжній. — Джордж Арабіан (George Arabian), NVISION
13. Повідомлення, орієнтовані на цінності: демонстрація реальних дій
Довіра до публічних форумів слабшає, що дає брендам чудову нагоду продемонструвати свої цінності більш яскраво. Розповіді, демонстрація реальних дій і дисципліноване повідомлення, орієнтоване на те, як ваш бренд реагує на цей дуже неспокійний момент, можуть бути дуже ефективними. Однак будьте обережні, фокусуючись на автентичному ракурсі, пов’язаному з вашим продуктом або послугою. — Телі Сміт (Talie Smith), Smith & Connors
14. Персоналізація за допомогою ШІ: брендинг через інновації
Те, як компанії використовують штучний інтелект, швидко стає частиною їхнього іміджу. Сьогодні компанії в першу чергу оптимізують продаж, маркетинг та обслуговування клієнтів за допомогою ШІ. Однак незабаром ми побачимо більше прикладів використання ШІ та робототехніки, що призведе до нового рівня персоналізації продуктів. Крім того, етичне використання ШІ поступово стає складовою корпоративної відповідальності. — Оксана Матвійчук, OM Strategic Forecasting
15. Повернення брендингу: як виділитися у світі без кліків
Брендинг знову в моді! До появи інтернету брендинг мав велике значення. Потім цифровий маркетинг перетворив вимірювання ROI на таблиці кліків. У сучасному інтернеті без кліків, де потенційні клієнти не переходять за посиланнями, брендинг знову стає важливим. Тому організації усвідомлюють, що їм потрібно будувати бренд, оскільки реклама з прямою реакцією у більшості випадків стає все менш ефективною. — Майк Мейнард (Mike Maynard), Napier Partnership Limited
16. Повернення до основ: оволодіння основними компетенціями
Прагнення пов’язати свій бренд із соціальними або політичними причинами здебільшого вичерпало себе. Більшість клієнтів повертаються до брендів, які вигідно вирізняються серед конкурентів у одній або двох основних сферах. Це може бути якість і благодійність, сервіс і екологічність або цінність і стиль. Що б це не було, застосовуйте це послання до всього, що робить ваш бренд. — Бернард Мей (Bernard May), National Positions
17. Зв’язок у реальному часі: демонстрація людського обличчя
Бренди нарешті усвідомлюють, що статична, вишукана досконалість більше не є тим, що створює зв’язок. Перехід до показу себе в реальному часі з людським обличчям — це потужний крок. Один із способів використати це — висвітлити людей, які стоять за брендом, у соцмережах, у мікродокументальних фільмах або навіть через «поглинання» (takeovers). Це робить бренд реальним. — Жаклін ЛаМар Берні (Jacquelyn LaMar Berney), VI Marketing and Branding
18. ШІ та поведінкова наука: налагодження глибших зв’язків
Потужним зрушенням у брендингу є поєднання персоналізації на основі ШІ з поведінковою наукою. Бренди виходять за межі поверхневого таргетингу, щоб відповідати мисленню споживачів, їхнім емоційним мотиваторам і поведінці при прийнятті рішень. Одним із способів застосувати це в охороні здоров’я є використання ШІ для надання індивідуального контенту, що відображає наміри пацієнтів, створюючи досвід бренду, який відчувається релевантним, надійним та автентичним. — Аджай Прасад (Ajay Prasad), GMR Web Team
19. Брендинг як поведінка: операціоналізація ідентичності бренду
Все більше брендів усвідомлюють необхідність брендингу як поведінки, а не лише ідентичності. Найбільш стійкі бренди завжди працювали саме так. У швидкозмінному середовищі, якщо ви не впровадите свій бренд у всі аспекти бізнесу, ви не переживете шторм. Ви маєте розробити свій імідж, визначивши межі того, чим ви ніколи не будете і чим не станете. Саме там розквітає цінність бренду. — Шанна Апіц (Shanna Apitz), Hunt Adkins
За матеріалами Forbes.
Ілюстрація: ucd.ie
|