БІЗНЕС-ОСВІТА | Взаємодія 23 серпня 2006 р.

Університети змушені встановлювати більш тісний зв'язок із бізнесом

Університетам слід встановити більш тісну взаємодію із місцевими роботодавцями, якщо вони прагнуть збільшити рівень працевлаштування своїх випускників.

Дослідження, проведене Britain's University of Hertfordshire's Graduate Forum, виявило, що досвід роботи випускників часто залежить від того, чи є в університету хороші зв'язки із місцевими роботодавцями.

Приблизно третина роботодавців визнали, що не надають ніякого досвіду роботи у своїх організація. При цьому майже половина компаній вважає досвід роботи одним з найбільш важливих факторів для прийняття на посаду.

На сьогодні менше, ніж третина організацій сказали, що має тісні взаємини із місцевими університетами. А 29% визнали, що взагалі не мають ніяких зв'язків із місцевими ВНЗ. Турбує також той факт, що попри усвідомлення важливості таких зв'язків майже половиною роботодавців, лише чверть із них активно планує працювати на покращення стосунків протягом кількох наступних років.

Stephen Boffey, віце-канцлер Hertfordshire, стверджує: "Дуже важливо, щоб університети та роботодавці працювали спільно та пропонували студентам платний та безкоштовний досвід роботи. Таким чином відразу після закінчення університету людина буде готова на справі втілити свої знання. Саме такий підхід допоможе нам створити „робочу силу” майбутнього. При виборі університету тепер слід звертати увагу не лише на його рівень акредитації та репутацію, але й на те, чи існують у нього встановлені взаємозв'язки із роботодавцями".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
17 липня 2020
Київ
Кевін Гаскелл (Ex-СEO UK Porsche, BMW, Lamborghini): Як об’єднати команду, щоб досягати екстраординарних результатів
22-23 липня 2020
Онлайн-курс
Ефективні інструменти нематеріальної мотивації
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)