БІЗНЕС-ОСВІТА | МВА 17 травня 2007 р.

Пора достатку серед МВА

Цей рік обіцяє побити всі рекорди по об'ємах працевлаштування талановитих студентів МВА. Випускники провідних бізнес-шкіл отримають змогу обирати ту роботу, яка їм припаде до душі.

Після кількох інтерв'ю, які відбулися цієї весни, студент програми МВА Michigan State University Дерек Тео очікував на пропозицію роботи. 29-річний випускник, спеціаліст з маркетингу, відчував значне хвилювання, оскільки побоювався залишитися без роботи. Проте, за кілька днів він отримав аж три пропозиції від різних компаній. "Я мріяв отримати хоча б одну пропозицію, — ділиться своїми враженнями студент, — та коли я отримав відразу дві, а через кілька днів надійшла третя — я був у хорошому сенсі шокований". Отримавши кілька пропозицій, Тео міг більш детально оцінити переваги та недоліки кожної з них та обрати ту, яка найбільше відповідала його уявленням про успішну кар'єру.

Типовий випускник МВА, як і Тео, сьогодні має нагоду обирати із цілого набору пропозицій. І це при тому, що всього лише кілька років тому студенти були щасливі, якщо їм вдавалося потрапити хоча б на якусь роботу. У 2006-му році кількість пропозицій випускникам МВА складала в середньому 2,3 пропозиції на людину. Такі дані отримано в результаті дослідження, проведеного компанією WetFeet.

Згідно з даними Національної Асоціації Коледжів та Роботодавців (NACE) цього року компанії планують найняти на 22% більше випускників МВА, ніж минулого. Цей показник є найвищим із 2001-го року. Причиною ж такого стрімкого зростання попиту на випускників бізнес-шкіл є масовий вихід покоління так званих бебі бумерів (baby boomers) на пенсію, а також посилення світової економіки.

Оскільки попит на кандидатів зі ступенем МВА сьогодні у декілька разів перевершує пропозицію, студенти отримують змогу диктувати компаніям свої умови. Проте, основною темою суперечок стають зовсім не гроші, а ті функції, які виконуватиме випускник МВА на своїй новій посаді. Зважаючи на ситуацію, яка склалася на ринку МВА, компанії сьогодні охоче йдуть на дискусію про функціонал кандидатів, допомагаючи тим відшукати посаду, яка найбільш відповідатиме їхнім уявленням про ідеальну роботу.

Проте, це зовсім не означає, що про грошовий бік справи роботодавці зовсім забули. 80% роботодавців планують суттєво підняти зарплатню своїм співробітникам, які володіють ступенем МВА. Працівники із таким ступенем отримуватимуть вищу зарплатню, додаткові премії, стипендії, а також негрошові винагороди на зразок службового автомобіля, відпусток і т. п.

Не варто забувати і про негативні сторони збільшення попиту на випускників МВА. Кар'єрні консультанти радять студентам відмовитися від практики "накопичення" пропозицій. А особливо тоді, коли вони вже знають, що відмовляться від цієї посади.

Щоб уникнути таких ситуацій, компанії часто обмежують час на прийняття студентом рішення. Цей час може коливатися від 2-ох до 4-ох тижнів. І цього часу цілком достатньо, щоб пройти через усі заплановані раніше інтерв'ю, але не достатньо для того, щоб здійснювати пошуки нових компаній.

Допомогти у пошуках "ідеальної" посади може і так званий "план кар'єри". Такий план звужує фокус студента, чітко визначаючи галузь та посаду, на яку готовий претендувати випускник. У свою чергу кандидати вчаться визначати цільові компанії, і це дає їм миттєво відкидати небажані пропозиції.

З посиленням позицій рекрутингу та економіки в цілому, сьогодні дуже важливо бути максимально сфокусованим та цілеспрямованим. А визначення бажаного напрямку завжди повинно передувати рішенню про пошук роботи.

За матеріалами "A Season of Plenty", Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Побудова системи оплати за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
24 січня 2018
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
30 січня 2018
Київ, Готель «Адріа»
Управління запасами: «ключ від сейфа, де гроші лежать» (Микола Іванов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Мир 3.0. Глобальная интеграция без барьеровМир 3.0. Глобальная интеграция без барьеров


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)