Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


БІЗНЕС-ОСВІТА | МВА 25 травня 2007 р.

МВА: "За" і "Проти"

Керівники найвищого рівня так часто досягають зоряних вершин без наявності не лише ступеню МВА, але й елементарної вищої освіти, що цінність першої можна поставити під сумнів. Чи не переоцінена бізнес-освіта? І чи дійсно вона дає людині всі ті переваги, про які голосно говорять передові бізнес-школи? Ось декілька фактів "за" та "проти" набуття ступеню МВА.

"За"

Жодна інша альтернатива не здатна замінити магістерського ступеню з бізнес-адміністрування. Менш, ніж за два роки студент може здобути знання та навички, і що не менш важливо — перспективи, які він не здобуде у жодному іншому місці.

Найкращі програми пропонують інтегрований підхід до теорії та практики, а також створюють унікальне оточення для розвитку прихованих талантів у середовищі талановитих практиків, досвідчених професіоналів, яскравих та непересічних особистостей. Студенти МВА отримують нагоду проводити дослідження, розвивати власні інноваційні ідеї, стикатися з викликами та брати на себе такі ризики, на які вони просто не наважилися у реальному робочому оточенні.

Клієнти також мають голову на плечах. Якби бізнес-школи не надавали їм сучасних знань, навичок та умінь, які необхідні для вправного ведення бізнесу, тоді кількість претендентів на місця у передових бізнес-школах не зростала б.

Не менш потужним залишається і попит на МВА з боку компаній. При цьому дані відділів персоналу передових корпорацій вказують на те, що навчання у бізнес-школах повністю виправдовує себе. Саме випускники таких шкіл стають майбутніми лідерами компаній. Відповідно до опитування GMAC, проведеного у квітні 2007-го року, компанії планують підвищити найм співробітників зі ступенем МВА на 18%.

Разом із постійним підвищенням кількості студентів МВА, а також збільшенням найму людей, які отримали ступінь магістра із бізнес-адміністрування, бізнес-школи мають повне право назвати себе постачальником повноцінної, а головне — цінної для споживача освіти, яка допомагає розвиватися світові бізнесу.

"Проти"

Найкращі і найталановитіші бізнесмени не лише не мають ступеню МВА, але й іноді навіть закінченої вищої освіти. В час розвитку ери Інтернет люди інколи відмовляються від університетських перспектив на користь кар'єрного шансу, який може раптово виникнути перед ними. Іноді вони навіть покидають МВА задля того, щоб почати кар'єру. Один з найяскравіших прикладів — приклад Стіва Балмера (Steve Ballmer), генерального директора Microsoft.

Бізнес-школа дійсно може покращити ваші арифметичні, презентаційні та комунікативні навички. Вона навіть здатна привчити вас розмірковувати про етику та стратегію. Проте, два роки навчання не перетворять вас на лідера, якщо ви не народилися лідером. Школи не здатні навчити вас харизмі, переконливості, елегантності та внутрішньому інстинкту.

Якщо ви йдете до бізнес-школи, щоб створити мережу знайомств, значить ви не навчилися використовувати переваги тієї мережі, яка вже доступна для вас (випускники попереднього університету, професійні організації, ваші сучасні та колишні колеги, інтернет-спільноти і т. п.). Навіть така мережа, за умов розумного її використання, здатна сприяти вашому розвиткові та кар'єрному просуванню. Тому замість того, щоб шукати нових знайомих у примарній бізнес-школі, краще владнайте стосунки з колишніми друзями та знайомими.

По суті лише 20% зі 133 топ-менеджерів, які взяли участь у дослідженні, сказали, що МВА готує людей справлятися з реальними життєвими викликами.

Середній вік студента бізнес-школи — 28 років. Це той час, коли більшість людей лише починають створювати свою кар'єру. А ті, хто віддає себе на два роки до рук бізнес-школи, як правило, вже мають непогані задатки та доволі високий рівень прибутку. І якщо вони прагнуть розвиватися, їм буде легко це зробити і без бізнес-школи. Вони отримають не гірші навички, якщо працюватимуть у реальному бізнесі. Але, окрім цього, таке рішення дозволить їм не лише заощадити кошти, але й протягом усього часу отримувати суттєві прибутки.

За матеріалами "MBA: A Mere Option", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Доктрина шокаДоктрина шока
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)