БІЗНЕС-ОСВІТА | Додаткова освіта 16 жовтня 2007 р.

Дослідження попиту на програми додаткової освіти в Києві

Найбільш затребуваною спеціалізацією програм додаткової освіти є менеджмент, друге місце по популярності ділять фінанси та PR і реклама. Серед видів програм лідирують MBA і друга вища освіта.

На виставці «Освіта для дорослих людей: друга вища і MBA» організатором, компанією Begin Group, було проведене опитування серед відвідувачів, зацікавлених в отриманні додаткової освіти. Аудиторія виставки — люди, які вже отримали або отримують у даний момент першу вищу освіту і прагнуть продовжити навчання.

Середній вік тих, хто вибирає програми додаткової освіти — 27 років. 29% — чоловіки, 71% — жінки. 50% у цей час закінчують вузи, 32% — працюють, 18% — суміщають навчання з роботою.

У якості першої вищої 40% респондентів отримували (або отримують у цей момент) економічну освіту, 40% — гуманітарну, 14% — технічну та IT-освіту, 3% — природничо-наукову, 3% — творчу.

Серед цілей отримання додаткової освіти лідирує систематизація наявних знань (цю причину вказали 86% респондентів). Для 60% мотивом також є розвиток кар'єри, 31% відзначили отримання нових практичних знань, стільки ж — можливість збільшення доходу після закінчення навчання, 17% хотіли б за допомогою додаткової освіти змінити сферу діяльності, 9% — здобути корисні зв'язки.

При цьому 45% опитаних цікавляться програмами MBA, 38% — другою вищою освітою, 24% — курсами підвищення кваліфікації, 20% — тренінговими програмами, 19% — магістерськими, 14% — аспірантськими, 12% — профперепідготовки, 14% — стажуванням, 9% — семінарами і стільки ж — короткостроковими курсами, 8% — мовними курсами.

26% хотіли б отримати додаткову освіту в області менеджменту, друге місце (17% зацікавлених) ділять фінанси та PR і реклама. Далі по популярності йдуть юриспруденція і психологія (по 14%), 11% опитаних цікавлять маркетинг та іноземні мови, 9% — інформаційні технології та управління персоналом, 6% — соціологія й політологія.

Закордонною освітою цікавляться 43% респондентів. Серед іноземних мов традиційно лідирує англійська (63%), далі йдуть французька (29%), німецька (29%), іспанська (17%), китайська (11%), італійська (6%).

Серед джерел інформації про програми додаткової освіти лідирує Інтернет — до нього звертаються 69% опитаних, 31% воліють отримувати інформацію на спеціалізованих виставках, 29% орієнтуються на поради знайомих і родичів, 23% — на журнали і газети, 9% — на довідники. При цьому 51% відвідують відомі їм довідкові освітні сайти, 43% — сайти самих вузів і бізнес-шкіл, 43% орієнтуються спочатку на пошукові системи.

Найбільш важливим фактором при виборі програми для респондентів є ім'я і репутація вузу (або бізнес-школи), лише на другому місці по значимості — зміст програми (спеціалізація), на третьому — викладацький склад. Серед інших факторів (у порядку убування значимості): перспективи подальшого працевлаштування, вартість навчання, його тривалість, форма навчання, відгуки знайомих, думка керівництва компанії, близькість до місця проживання/роботи, склад слухачів.

45% респондентів готові заплатити за додаткову освіту до $3000, 24% — $3000-5000, 14% — $5000-10000, 7% — $10000-15000, а 10% готові заплатити навіть $15000-25000.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
16 січня 2019
Київ
Управління відділом продажів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Серійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіхуСерійний переможець. 5 дій для створення вашого циклу успіху
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)