БІЗНЕС-ОСВІТА | Додаткова освіта 16 жовтня 2007 р.

Дослідження попиту на програми додаткової освіти в Києві

Найбільш затребуваною спеціалізацією програм додаткової освіти є менеджмент, друге місце по популярності ділять фінанси та PR і реклама. Серед видів програм лідирують MBA і друга вища освіта.

На виставці «Освіта для дорослих людей: друга вища і MBA» організатором, компанією Begin Group, було проведене опитування серед відвідувачів, зацікавлених в отриманні додаткової освіти. Аудиторія виставки — люди, які вже отримали або отримують у даний момент першу вищу освіту і прагнуть продовжити навчання.

Середній вік тих, хто вибирає програми додаткової освіти — 27 років. 29% — чоловіки, 71% — жінки. 50% у цей час закінчують вузи, 32% — працюють, 18% — суміщають навчання з роботою.

У якості першої вищої 40% респондентів отримували (або отримують у цей момент) економічну освіту, 40% — гуманітарну, 14% — технічну та IT-освіту, 3% — природничо-наукову, 3% — творчу.

Серед цілей отримання додаткової освіти лідирує систематизація наявних знань (цю причину вказали 86% респондентів). Для 60% мотивом також є розвиток кар'єри, 31% відзначили отримання нових практичних знань, стільки ж — можливість збільшення доходу після закінчення навчання, 17% хотіли б за допомогою додаткової освіти змінити сферу діяльності, 9% — здобути корисні зв'язки.

При цьому 45% опитаних цікавляться програмами MBA, 38% — другою вищою освітою, 24% — курсами підвищення кваліфікації, 20% — тренінговими програмами, 19% — магістерськими, 14% — аспірантськими, 12% — профперепідготовки, 14% — стажуванням, 9% — семінарами і стільки ж — короткостроковими курсами, 8% — мовними курсами.

26% хотіли б отримати додаткову освіту в області менеджменту, друге місце (17% зацікавлених) ділять фінанси та PR і реклама. Далі по популярності йдуть юриспруденція і психологія (по 14%), 11% опитаних цікавлять маркетинг та іноземні мови, 9% — інформаційні технології та управління персоналом, 6% — соціологія й політологія.

Закордонною освітою цікавляться 43% респондентів. Серед іноземних мов традиційно лідирує англійська (63%), далі йдуть французька (29%), німецька (29%), іспанська (17%), китайська (11%), італійська (6%).

Серед джерел інформації про програми додаткової освіти лідирує Інтернет — до нього звертаються 69% опитаних, 31% воліють отримувати інформацію на спеціалізованих виставках, 29% орієнтуються на поради знайомих і родичів, 23% — на журнали і газети, 9% — на довідники. При цьому 51% відвідують відомі їм довідкові освітні сайти, 43% — сайти самих вузів і бізнес-шкіл, 43% орієнтуються спочатку на пошукові системи.

Найбільш важливим фактором при виборі програми для респондентів є ім'я і репутація вузу (або бізнес-школи), лише на другому місці по значимості — зміст програми (спеціалізація), на третьому — викладацький склад. Серед інших факторів (у порядку убування значимості): перспективи подальшого працевлаштування, вартість навчання, його тривалість, форма навчання, відгуки знайомих, думка керівництва компанії, близькість до місця проживання/роботи, склад слухачів.

45% респондентів готові заплатити за додаткову освіту до $3000, 24% — $3000-5000, 14% — $5000-10000, 7% — $10000-15000, а 10% готові заплатити навіть $15000-25000.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 жовтня — 30 листопада 2020
Онлайн-курс
Управлінський облік. Фінанси. Бюджетування
3 листопада 2020
Київ
KPI-Мотивація. Побудова системи оплати за результатом
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)