БІЗНЕС-ОСВІТА | Особиста думка 20 листопада 2008 р.

Як бізнес-школам пережити фінансову кризу?

Своїми думками ділиться Френк Браун (Frank Brown), декан INSEAD — міжнародної бізнес-школи з представництвами у Європі та Азії.

Френк Браун (Frank Brown) Багато людей запитують мене про перспективи розвитку ринку праці для випускників MBA, які внаслідок фінансової кризи сьогодні перебувають під неабияким ризиком. Вони запитують, яка наша роль у цій ситуації. Що ми можемо зробити як бізнес-школа?

Мені не хочеться вдавати, ніби я знаю всі відповіді. Але деякими думками все ж можу поділитися. По-перше, я вірю, що більшість проблем сьогодення спровоковані банальною невпевненістю. Середньостатистичний працівник (можливо, випускник бізнес-школи) не готовий задавати "складні питання". Ми бачили це у Enron та у WorldCom.

Куди поділися яскраві освічені і впевнені у власних силах молоді працівники, які могли б поставити під сумнів логіку сучасної ситуації? На мою думку, вони просто занадто багато вагаються. Вони бояться задавати складні запитання.

Інша проблема — ситуація, яка склалася з нашими лідерами. Коли ми дивимося на наслідки кредитної кризи — настає час запитати себе: хто винен у цій кризі? Можливо люди, які керують сучасними корпораціями, і створили по-справжньому міцні та "великі" команди. Але чи не занадто бояться вони порушити status quo. Чи здатні підлеглі поставити під сумнів слова та дії свого керівника?

Одна річ, в якій я впевнений, це те, що бізнес-школи повинні не лише навчати своїх студентів якимось базовим речам, але й спонукати їх до здорового скептицизму. Студенти повинні вміти ставити під сумнів істини, які до цього вважалися непорушними. Випускники МВА повинні мати сміливість задавати складні запитання і не задовольнятися відповідями, аж поки останні не вирішуватимуть головну проблему.

Бізнес-школи повинні "вдихати" у людей впевненість, яка спонукає їх до отримання нових знань, до досягнення нових вершин, до постійного руху вперед. Адже саме готовність постійно змінюватися створює можливості для інновацій та підприємництва, які, в свою чергу, не дають компаніям та людям занепасти.

За матеріалами "How Business Schools can Weather the Financial Crisis", Chief Executive.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Цельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целейЦельная жизнь. Ключевые навыки для достижения ваших целей
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)