БІЗНЕС-ОСВІТА | Соціальний бізнес 24 червня 2010 р.

Як випускники MBA вирішують соціальні проблеми

Відомі в перешу чергу через свою жадобу до грошей, випускники MBA останнім часом не були помічнеі у вирішенні світових проблем. Не дивно, що саме вони стали ціллю номер один для критиків, які звинувачували їх фінансовій світовій кризі.

Як наслідок, виникла нова група випускників МВА — люди, які дійсно прагнуть допомогти при вирішенні соціальних проблем, починаючи з дитячого ожиріння, і закінчуючи змінами клімату — при цьому, звісно ж, отримуючи прибуток. Самі ж студенти переконані, що прислуговуючи суспільству, вони зможуть заробити навіть більше, ніж їхні колеги-випускники, які дотримуються традиційного шляху розвитку кар'єри. Соціальна відповідальність стає новою модою.

Більше, ніж гроші

Хоча прибуток лежить в основі і є основною ціллю будь-яких соціально-свідомих ініціатив, студенти МВА стверджують, що вони займаються цим не через гроші. "Фінансова винагорода — це добре. Але я завжди більше переймався тим, щоб робити правильні речі", — говорить Рон Гонен (Ron Gonen), випускник Columbia Business School, а також засновник та генеральний директор RecycleBank, компанії, яка займається переробкою сміття. Компанія інтегрувала процесори в кошики для переробки для того, щоб була можливість відстежувати, наскільки багато людина віддає на переробку. Базуючись на кількості переробленого, люди можуть заробляти бали, і таким чином переробка сміття (тобто надзвичайно корисна для суспільства та навколишнього середовища діяльність) перетворюється на захопливу гру.

Гроші виявилися настільки низьким пріоритетом для Гонена, що він мало не збанкрутів, намагаючись підняти RecycleBank на ноги. Він використав всі свої заощадження та ліміти на кредитних картках. "Це були складні часи, — говорить він, — але якщо ви вірите у щось — то робите це. Адже це робить вас щасливим".

Робота для багатьох випускників МВА — це не лише спосіб отримати прибуток, але й забезпечити інші свої потреби, які виявляються глибоко особистими. Наприклад, Кейта Сузукі (Keita Suzuki), чий син страждав аутизмом, створила компанію Kaien, мета якої — навчати аутичних людей жити та забезпечувати свої природні потреби самостійно.

Допомога сім'ям

А якщо з самого початку у вас не було багато грошей — ви можете обрати ідею бізнесу допомагати сім'ям заощаджувати. Джеймс Рейнхарт (James Reinhart), випускник Гарвардської бізнес-школи, створив компанію ThredUP, яка допомагає сім'ям заощаджувати на одязі. Підприємець проаналізувавши витрати середньостатистичної сім'ї, виявив, що вона витрачає близько $1000 на рік на одяг для дітей, і більшість цього одягу вже через місяць-другий опиняється у смітнику.

Учасники ThredUP отримують безкоштовні коробки з поштового відділу і мають можливість заповнити їх 10-15 деталями одягу, з яких виросли їхні діти, та помінятися одягом з іншими сім'ями. Компанія заробляє на пересиланні одягу та на членських внесках — $30 доларів щорічно — які дають можливість більш детально дізнатися про одяг, який пересилається.

Фінансування освіти

Деякі випускники MBA вірять, що освіта — це ключ до вирішення багатьох соціальних проблем. Філіп Вергара (Felipe Vergara), випускник Wharton School, створив компанію Lumni, яка покликана управляти інвестиційними фондами, що фінансують вищу освіту для навчання студентів із низькими прибутками. Студенти не потребують кредитування, але вони погоджуються віддавати фіксовану частину своєї зарплатні (зазвичай, не більше, ніж 15%) протягом певного періоду часу (близько 60 місяців) після того, як отримають диплом.

"Моя візія — створити революцію в інвестуванні в людський капітал, щоб показати, яким чином навіть найбідніші люди можуть отримати омріяну вищу освіту", — пояснює Вергара.

За матеріалами "MBA Grads Tackle Social Problems", Business Week.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкосьПринцип Питера, или Почему дела идут вкривь и вкось
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)