Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


БІЗНЕС-ОСВІТА | Електронне навчання 29 грудня 2010 р.

Роль корпоративної демографії в електронному навчанні

Для того, щоб переконатися в успішності програми електронного навчання, слід повністю розуміти внутрішню політику компанії, в якій вона впроваджується. Корпоративна демографія — це дієвий інструмент, який дозволяє організаціям оцінювати ефективність досягнення їхніх цілей. І у сфері електронного навчання це має дуже велике значення, оскільки оцінювати його — найскладніше, вважає Кіран Кінг (Kieran King), глобальний директор по стратегії лояльності у компанії SkillSoft.

Кіран Кінг (Kieran King)
Кіран Кінг
(Kieran King)
Коли компанії можуть порівнювати використання практик електронного навчання з іншими, які мають певні спільні риси — сферу діяльності, розмір, географічне положення тощо — вони отримують більш глибоке розуміння ефективності власних програм.

Бізнеси, які фокусуються на людях, мають потужну навчальну культуру. Консалтингові компанії та агенції, які пропонують професійні послуги, найбільш прихильно ставляться до впровадження програм електронного навчання, оскільки саме їхні співробітники і є їхнім найціннішим продуктом. Таким чином навчання перетворюється на джерело внутрішньої конкурентної переваги. Воно стає важливою частиною стратегії компанії.

На відміну від них, компанії, чий продукт менше залежить від людського фактору, менше переймаються впровадженням навчальних програм.

Локалізоване електронне навчання знаходиться на стадії значного зростання. Хоча Північна Америка залишається місцем, де електронне навчання набуло найбільшого розповсюдження, зараз попит на нього зростає і в Азії і в Східній Європі. Особливо яскраво вираженим виявляється попит на відпрацювання локалізованих бізнес-навичок.

Компенсація співробітників також суттєво впливає на те, як і коли відбувається навчання. Однією з переваг електронного навчання є той факт, що воно доступне завжди та всюди. Цікаво те, що у компаніях, де працівники отримують високу зарплату, ставлення до навчання більш позитивне і часто відбувається за ініціативою самих співробітників. Окрім того, вони готові приділяти навчанню свій особистий (позаробочий) час.

Рівень проникнення електронного навчання вищий у тих компаніях, які знаходяться "на короткій нозі" з інтернет-технологіями. Використання численних мережевих технологій позитивно впливає на проникнення електронного навчання у компанію. Вочевидь, це свідчить про те, що працівники таких компаній більш звичні до технологій та готові навчатися і вести бізнес з їх допомогою.

Також доведено, що коли працівники навчаються заради досягнення конкретних корпоративних цілей (наприклад вступу на нову посаду), їхнє сприйняття програми завжди більш позитивне, ніж у випадку, коли навчання проводиться без видимої мети.

Простота доступу. Кількість кроків, які доведеться здійснити студентові, щоб отримати доступ до навчання, також впливає на ефективність програми. Якщо працівник повинен пройти через десяток реєстрацій, формальних підтверджень та по кілька днів чекати на узгодження заявок — рівень проникнення електронного навчання страждає. Тому основним імперативом для будь-якого ефективного навчання повинна стати абсолютна орієнтація на співробітника. Студент повинен розуміти, яким чином він може потрапити до програми навчання та швидко відшукати необхідну йому інформацію.

За матеріалами "The Role of Corporate Demographics in E-Learning", Chief Learning Officer.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Доктрина шокаДоктрина шока
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Kind Regards. Деловая переписка на английском языкеKind Regards. Деловая переписка на английском языке
Жизнь в потоке. КоучингЖизнь в потоке. Коучинг

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)