ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


БІЗНЕС-ОСВІТА | Електронне навчання 29 грудня 2010 р.

Роль корпоративної демографії в електронному навчанні

Для того, щоб переконатися в успішності програми електронного навчання, слід повністю розуміти внутрішню політику компанії, в якій вона впроваджується. Корпоративна демографія — це дієвий інструмент, який дозволяє організаціям оцінювати ефективність досягнення їхніх цілей. І у сфері електронного навчання це має дуже велике значення, оскільки оцінювати його — найскладніше, вважає Кіран Кінг (Kieran King), глобальний директор по стратегії лояльності у компанії SkillSoft.

Кіран Кінг (Kieran King)
Кіран Кінг
(Kieran King)
Коли компанії можуть порівнювати використання практик електронного навчання з іншими, які мають певні спільні риси — сферу діяльності, розмір, географічне положення тощо — вони отримують більш глибоке розуміння ефективності власних програм.

Бізнеси, які фокусуються на людях, мають потужну навчальну культуру. Консалтингові компанії та агенції, які пропонують професійні послуги, найбільш прихильно ставляться до впровадження програм електронного навчання, оскільки саме їхні співробітники і є їхнім найціннішим продуктом. Таким чином навчання перетворюється на джерело внутрішньої конкурентної переваги. Воно стає важливою частиною стратегії компанії.

На відміну від них, компанії, чий продукт менше залежить від людського фактору, менше переймаються впровадженням навчальних програм.

Локалізоване електронне навчання знаходиться на стадії значного зростання. Хоча Північна Америка залишається місцем, де електронне навчання набуло найбільшого розповсюдження, зараз попит на нього зростає і в Азії і в Східній Європі. Особливо яскраво вираженим виявляється попит на відпрацювання локалізованих бізнес-навичок.

Компенсація співробітників також суттєво впливає на те, як і коли відбувається навчання. Однією з переваг електронного навчання є той факт, що воно доступне завжди та всюди. Цікаво те, що у компаніях, де працівники отримують високу зарплату, ставлення до навчання більш позитивне і часто відбувається за ініціативою самих співробітників. Окрім того, вони готові приділяти навчанню свій особистий (позаробочий) час.

Рівень проникнення електронного навчання вищий у тих компаніях, які знаходяться "на короткій нозі" з інтернет-технологіями. Використання численних мережевих технологій позитивно впливає на проникнення електронного навчання у компанію. Вочевидь, це свідчить про те, що працівники таких компаній більш звичні до технологій та готові навчатися і вести бізнес з їх допомогою.

Також доведено, що коли працівники навчаються заради досягнення конкретних корпоративних цілей (наприклад вступу на нову посаду), їхнє сприйняття програми завжди більш позитивне, ніж у випадку, коли навчання проводиться без видимої мети.

Простота доступу. Кількість кроків, які доведеться здійснити студентові, щоб отримати доступ до навчання, також впливає на ефективність програми. Якщо працівник повинен пройти через десяток реєстрацій, формальних підтверджень та по кілька днів чекати на узгодження заявок — рівень проникнення електронного навчання страждає. Тому основним імперативом для будь-якого ефективного навчання повинна стати абсолютна орієнтація на співробітника. Студент повинен розуміти, яким чином він може потрапити до програми навчання та швидко відшукати необхідну йому інформацію.

За матеріалами "The Role of Corporate Demographics in E-Learning", Chief Learning Officer.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)