ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


БІЗНЕС-ОСВІТА | Корпоративне навчання 23 січня 2012 р.

Ключові підходи до створення організації, яка навчається

Однією з основних тендернцій наступного року буде збільшення інвестицій в навчання. Компанії усвідомлюють, що не можуть знайти людей з необхідними навичками на ринку праці, і тому готові виділяти більше коштів на створення внутрішньої системи освіти, вважає Джош Берсін (Josh Bersin), президент та генеральний директор компанії Bersin & Associates..

Джош Берсін (Josh Bersin)
Джош Берсін
(Josh Bersin)
Та яким чином повинні витрачатися ці гроші? Чи повинні компанії повернутися до практики 1980-их років, почавши масово відкривати корпоративні університети?

Очевидна відповідь — "ні". Розвиток технологій та корпоративного навчання в цілому дозволяє виокремити тенденції, які будуть актуальними для успіху організації, яка навчається:

1. Корпоративне навчання "неформальне" і HR не "володіє" цим процесом

Запитайте у будь-якого лідера, як навчаються його люди, і він з великою ймовірністю відповість, що вони навчаються в процесі роботи. І це надзвичайно правильний підхід. Сьогодні ключем до успіху є не проведення для людей безлічі формальних тренінгів, а налагодження культури, яка б спонукала і підтримувала швидкий та ефективний розвиток "в процесі роботи".

Численні дослідження підтверджують, що компанії, які впроваджують новітні підходи та програми на зразок наставництва, тренінгів "на вимогу" та інструментів підтримки результативності, досягають у середньому втричі вищих результатів, ніж ті, які обмежуються формальними тренінгами та навчанням.

2. Просування та винагородження експертних знань

Сучасний персонал набагато більш спеціалізований, ніж будь-коли раніше. Ваші найбільш талановиті люди у сфері продажу, виробництва чи дизайну потребують особливого підходу. Їх не можна навчати однаково.

Найефективніші компанії помічають таких експертів і впроваджують спеціальні програми, які допомагають розвиватися саме їм! При цьому дуже важливо не лише навчати, але й винагороджувати таких людей за найвищий рівень спеціалізації та експертних знань.

3. Вивільнення потенціалу експертів

Оскільки ви вже знаєте, хто із ваших працівників є експертом у якій сфері, дайте змогу їм повністю проявити свій потенціал. Саме експерти, якщо вони будуть ділитися своїми знаннями та досвідом, можуть стати рушійною силою для навчання молодих спеціалістів. А для того, щоб це відбувалося ефективно, вам необхідно створити сприятливі умови та зручне середовище.

І пам'ятайте — кожен працівник є експертом у тій чи іншій сфері знань, тому культура компанії повинна спонукати всіх ділитися тим, чому вони навчилися.

4. Демонстрація цінності формального навчання

Формальне навчання нікуди не ділося і продовжує відігравати значну роль у розвитку кар'єри та професійної мережі. Якщо ваша компанія пропонує формальне навчання, то працівники повинні знати про нього, а менеджери — давати їм час та можливості для участі в навчанні. Так, в деяких випадках це може відірвати людину від роботи на кілька днів, але при правильному підході результатом стане значне зростання продуктивності та мотивації.

5. Дозвольте людям робити помилки

Найкраще організаційне навчання (і індивідуальне навчання також) трапляється після того, як учень робить велику помилку.

Ефективність навчання у вашій компанії, і як наслідок — її результативність, значною мірою залежить від того, як ви ставитесь до помилок своїх співробітників. Чи існують у вас штрафи та покарання, пов'язані з помилками?

Потрібно пам'ятати, що процес постійного вдосконалення можливий тільки за умови, якщо люди знають, що жодна помилка не призведе до покарання. Тільки так співробітники будуть вчитися на помилках.

За матеріалами "5 Keys to Building a Learning Organization", The Business of Talent.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)