БІЗНЕС-ОСВІТА | Рейтинги 15 липня 2019 р.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times

Financial Times опублікувала рейтинги бізнес-шкіл, які чітко вказують на одне: конкуренція між гравцями індустрії ділової освіти сектору зростає, а їхні пропозиції стають все більш різноманітними.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times Unicon, міжнародний консорціум університетів, що пропонують програми з управлінської освіти (об’єднує 113 провідних бізнес-шкіл), підкреслює різноплановість підходів, котрі застосують його учасники. А CarringtonCrisp (консалтингова компанія у сфері бізнес-освіти) провела опитування, учасники якого наголосили, що найважливіше для них — бачити, що слухачі навчальних програм насправді ініціюють потрібні зміни у своїй структурі. Також опитування показало, що коло провайдерів управлінської освіти, які отримують високі доходи, не обмежуються елітарними закладами (деякі члени консорціуму Unicon мають річні доходи в сумі понад 2 млрд), а стає дедалі ширшим.

Переліки Financial Times включають рейтинги 80-ти провайдерів загальнодоступних програм, 80-ти провайдерів кастомізованих програм та 50-ти провідних провайдерів навчальних курсів обох типів.

Зрозуміло, що ці переліки тільки частково відбивають картину актуальних пропозицій на ринку бізнес-освіти. Наприклад, у них не представлені різноманітні програми, які надаються корпоративними структурами, зокрема, консалтинговими компаніями (такими, як PwC, McKinsey і Egon Zehnder), багато спеціалізованих елітарних курсів або суто онлайн-пропозиції.

Розширення кола провайдерів вказує на важливу зміну в індустрії бізнес-освіти: формат навчання урізноманітнюється (крім аудиторних занять, серед іншого, це може бути неформальне навчання на робочому місці, взаємне навчання колег або коучинг); а також зростає попит на програми з практичним ухилом.

Також опитування показало, що і бізнес-школи, і їхні клієнти прагнуть мати більш дієві способи вимірювання віддачі від зроблених у навчання інвестицій. Крім цього, і перших, і других цікавлять питання: як підвищити продуктивність навчання та як інтегрувати курс у дуже насичений робочий розклад керівника; як швидко втілювати дані досліджень у дії та як розширити діапазон навчальних форматів (зокрема, укладаючи партнерства між різними провайдерами).

Методологія

В основі рейтингу — опитування бізнес-шкіл та слухачів їхніх програм. У ході опитування оцінювалися наступні позиції:

  • підготовка (якість контенту та підбору членів груп);
  • дизайн курсу (структура, гнучкість курсу, розмір груп);
  • методи навчання та матеріали (обсяг теоретичного матеріалу і релевантність для конкретного робочого контексту);
  • викладацький склад (якість навчання, здатність гармонізувати зусилля для забезпечення цілісності курсу);
  • якість учасників курсу (рівень академічної підготовки, рівень як управлінців, якість взаємодії в групі);
  • нові навички та знання (релевантність для робочого середовища, стимулювання нового способу мислення);
  • діяльність після завершення курсу (якість підтримки, що надається слухачам, можливості для нетворкінгу);
  • досягнуті цілі (ступень реалізації очікувань, ймовірність, що курс буде порекомендований іншим);
  • харчування, розміщення, матеріально-технічна база, ресурси.

Для кастомізованих програм, крім наведеного вище, оцінювалися ще дві позиції: цінність, яку отримали слухачі за вкладені кошти; та ймовірність їхнього повторного проходження курсу в цій самій бізнес-школі.

Опитування бізнес-шкіл здійснювалося за наступними позиціями.

Для загальнодоступних програм:

  • відсоток слухачів-жінок;
  • кількість слухачів з інших країн;
  • зростання;
  • присутність в інших країнах та регіонах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

Для кастомізованих програм:

  • міжнародні клієнти;
  • кастомізовані програми, які реалізуються в інших країнах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • зростання;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

За матеріалами "Executive education is evolving rapidly", FT.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
ПрокрастинаціяПрокрастинація

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)