БІЗНЕС-ОСВІТА | Рейтинги 15 липня 2019 р.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times

Financial Times опублікувала рейтинги бізнес-шкіл, які чітко вказують на одне: конкуренція між гравцями індустрії ділової освіти сектору зростає, а їхні пропозиції стають все більш різноманітними.

Управлінська освіта: рейтинги Financial Times Unicon, міжнародний консорціум університетів, що пропонують програми з управлінської освіти (об’єднує 113 провідних бізнес-шкіл), підкреслює різноплановість підходів, котрі застосують його учасники. А CarringtonCrisp (консалтингова компанія у сфері бізнес-освіти) провела опитування, учасники якого наголосили, що найважливіше для них — бачити, що слухачі навчальних програм насправді ініціюють потрібні зміни у своїй структурі. Також опитування показало, що коло провайдерів управлінської освіти, які отримують високі доходи, не обмежуються елітарними закладами (деякі члени консорціуму Unicon мають річні доходи в сумі понад 2 млрд), а стає дедалі ширшим.

Переліки Financial Times включають рейтинги 80-ти провайдерів загальнодоступних програм, 80-ти провайдерів кастомізованих програм та 50-ти провідних провайдерів навчальних курсів обох типів.

Зрозуміло, що ці переліки тільки частково відбивають картину актуальних пропозицій на ринку бізнес-освіти. Наприклад, у них не представлені різноманітні програми, які надаються корпоративними структурами, зокрема, консалтинговими компаніями (такими, як PwC, McKinsey і Egon Zehnder), багато спеціалізованих елітарних курсів або суто онлайн-пропозиції.

Розширення кола провайдерів вказує на важливу зміну в індустрії бізнес-освіти: формат навчання урізноманітнюється (крім аудиторних занять, серед іншого, це може бути неформальне навчання на робочому місці, взаємне навчання колег або коучинг); а також зростає попит на програми з практичним ухилом.

Також опитування показало, що і бізнес-школи, і їхні клієнти прагнуть мати більш дієві способи вимірювання віддачі від зроблених у навчання інвестицій. Крім цього, і перших, і других цікавлять питання: як підвищити продуктивність навчання та як інтегрувати курс у дуже насичений робочий розклад керівника; як швидко втілювати дані досліджень у дії та як розширити діапазон навчальних форматів (зокрема, укладаючи партнерства між різними провайдерами).

Методологія

В основі рейтингу — опитування бізнес-шкіл та слухачів їхніх програм. У ході опитування оцінювалися наступні позиції:

  • підготовка (якість контенту та підбору членів груп);
  • дизайн курсу (структура, гнучкість курсу, розмір груп);
  • методи навчання та матеріали (обсяг теоретичного матеріалу і релевантність для конкретного робочого контексту);
  • викладацький склад (якість навчання, здатність гармонізувати зусилля для забезпечення цілісності курсу);
  • якість учасників курсу (рівень академічної підготовки, рівень як управлінців, якість взаємодії в групі);
  • нові навички та знання (релевантність для робочого середовища, стимулювання нового способу мислення);
  • діяльність після завершення курсу (якість підтримки, що надається слухачам, можливості для нетворкінгу);
  • досягнуті цілі (ступень реалізації очікувань, ймовірність, що курс буде порекомендований іншим);
  • харчування, розміщення, матеріально-технічна база, ресурси.

Для кастомізованих програм, крім наведеного вище, оцінювалися ще дві позиції: цінність, яку отримали слухачі за вкладені кошти; та ймовірність їхнього повторного проходження курсу в цій самій бізнес-школі.

Опитування бізнес-шкіл здійснювалося за наступними позиціями.

Для загальнодоступних програм:

  • відсоток слухачів-жінок;
  • кількість слухачів з інших країн;
  • зростання;
  • присутність в інших країнах та регіонах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

Для кастомізованих програм:

  • міжнародні клієнти;
  • кастомізовані програми, які реалізуються в інших країнах;
  • кількість та якість програм, які розробляються та надаються в партнерстві з іншими бізнес-школами;
  • зростання;
  • гендерна та національна багатоманітність викладацького складу.

За матеріалами "Executive education is evolving rapidly", FT.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1-2 квітня 2020
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
9-10 квітня 2020
Київ
Мегатренди 2030. Нова роль керівника майбутнього
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)