БІЗНЕС-ОСВІТА | L&D 23 квітня 2021 р.

Організаційне навчання: основні тренди 2021 року

2020-й приніс до царини організаційного навчання різкі зміни та непевність. Щоб не переривати процес, компанії оперативно переходили в онлайн, а нові курси, які пропонувалися, не завжди були досконалими. Як бачать хід розвитку подій у цій сфері фахівці з питань навчання і професійного розвитку персоналу (L&D)?

Організаційне навчання: основні тренди 2021 року

The Ken Blanchard Companies було проведено опитування щодо основних трендів в L&D-царині, в якому взяли участь 1 тис. респондентів. Як показали дані, респондентів найбільше хвилюють три категорії питань.

Перехід до віртуального та онлайн-навчання. Респондентам не зрозуміло повною мірою, як залучити до онлайн-програм співробітників, які раніше не були охоплені аудиторним навчанням. Також їх непокоїть питання пробілу у певних професійних навичках та проблема ефективності дистанційної взаємодії.

Психологічні проблеми. Респонденти вказали на відчуття втрати зв’язку одне із одним, що спричиняє у співробітників стреси та розгубленість. Також опитані зазначили, що відчувають дедалі більше непевності у своїй роботі; і, крім цього, вони вважають, що занадто багато змін, які відбулися в дуже стислий період часу, призвели до зниження морального духу та нервової виснаженості в колективі.

Занепокоєння щодо можливості ефективно виконувати свою роботу. Респондентів турбує питання зменшення бюджетів, скорочення персоналу, а також їм незрозуміло, як досягти успіху у своїй ролі. Очікування керівників є занадто високими, а підтримка мінімальна (або її взагалі немає). «Потрібно зробити надто багато, а ресурсів для цього недостатньо», — так можна підсумувати зміст їхніх відповідей.

Співзасновник The Ken Blanchard Companies Кен Бланшар (Ken Blanchard), коментуючи результати опитування, сказав:

«Відповіді респондентів дають дуже чітке уявлення про ситуацію, що склалася минулого року. Обставини, в яких ми опинилися у 2020-му, були безпрецедентними за складністю. COVID-19 перервав еволюційний процес переходу бізнесу до віртуального простору, скоротивши цей зсув десь на десятиріччя».

Дані опитування показали: до пандемії в загальному обсязі навчальних програм частка аудиторних занять становила 63%, а віртуальних — 10%; з поширенням COVID-19 частка аудиторних занять із викладачем впала до 9%, а віртуальних — злетіла до 53%. Впоратися з такою зміною всім було винятково важко. Понад 40% респондентів зазначили, що мали проблеми з плануванням структури онлайн-курсу, його наданням та технологією. А, на думку більш ніж 51% опитаних, результативність нових цифрових чи віртуальних курсів була дещо або набагато нижчою, ніж результативність традиційних навчальних програм, які вони замінили.

Радикальне скорочення аудиторних програм надалі залишається питанням №1 для фахівців в L&D-сфері. Більшість опитаних переконані в тому, що в певний момент компанії поновлять надання традиційних навчальних курсів. Очікується, що аудиторні заняття проводитимуться паралельно із віртуальними заняттями з викладачем, самостійним навчанням, коучинговими та наставницькими програмами. Також респонденти вважають, що в подальшому аудиторні заняття будуть ще більшою мірою адаптуватися до потреб конкретних категорії слухачів.

Отже, не йдеться про вибір між аудиторними і онлайн-заняттями. Респонденти очікують, що коли умови дозволять поновити заняття в аудиторії, обидві форми навчання використовуватимуть приблизно в однакових пропорціях. І це тільки підвищуватиме результативність навчання в цілому. Адже якою досконалою не була б технологія, класна кімната надалі залишається місцем, де твориться магія.

За матеріалами "Reflections on 2021 L&D trends survey", Chief Learning Officer.

Ілюстрація: aim.com.au



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1-2 грудня 2021
Київ
Фахівець із закупівель. Навчання закупівлям від А до Я
1-2 грудня 2021
Київ
Навички менеджменту: розвиток ключових компетенцій керівника
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2021, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)