БІЗНЕС-ОСВІТА | Корпоративне навчання 27 березня 2023 р.

Побудова гнучкого майбутнього у звіті LinkedIn про корпоративне навчання 2023

Переважна більшість підсумків останніх кількох років зрозуміла: ми маємо розширювати можливості людей, надаючи їм міцні, актуальні навички, які можуть протистояти будь-яким змінам на ринку. Коли ми робимо це, ми також формуємо стійку робочу силу та зміцнюємо м’язи організацій для інновацій і зростання.

Новий звіт LinkedIn 2023 року про корпоративне навчання (2023 Workplace Learning Report) — це свого роду дорожня карта до процвітання в умовах невизначеності. У ньому ви знайдете інсайти, отримані в результаті глобального опитування понад 1 500 професіоналів у сфері навчання та розвитку (L&D) і 700 учнів, а також дані платформи LinkedIn і поради від експертів-практиків.

Побудова гнучкого майбутнього у звіті LinkedIn про корпоративне навчання 2023

Звіт проливає світло на три ключові висновки:

  • Професіонали у сфері навчання та розвитку (L&D) мають більше доступу до керівників вищої ланки та впливу, ніж будь-коли раніше.

  • Масштабні ініціативи з підвищення кваліфікації та перекваліфікації потребують серйозного поштовху, і в цьому може допомогти кар’єрно-орієнтоване навчання.

  • Понад три чверті професіоналів L&D стверджують, що вони тісніше співпрацюють з іншими HR-командами.

Фахівці з навчання готові очолити процес подолання нинішньої невизначеності

Фахівці з навчання мають всі можливості допомогти своїм організаціям впоратися з глобальними потрясіннями, дефіцитом кваліфікованих кадрів та економічною турбулентністю. Їхній вплив у вищому керівництві продовжує зростати, і керівники, схоже, почали усвідомлювати конкурентну перевагу, яка приходить із залученою, адаптивною та налаштованою на зростання робочою силою.

За зростаючим впливом L&D стоїть переконлива істина: навички, необхідні для будь-якої роботи, змінюються швидше, ніж будь-коли раніше. Дані LinkedIn показують, що з 2015 року набори навичок для робочих місць змінилися приблизно на 25%. Очікується, що до 2027 року ця цифра подвоїться. І 89% професіоналів у сфері L&D погоджуються, що проактивний розвиток навичок допоможе їхнім організаціям зорієнтуватися в майбутньому ринку праці.

Дані LinkedIn також показують, яких навичок зараз найбільше потребують компанії, включаючи ряд так званих людських навичок (або навичок взаємодії) — управління, комунікацію, лідерство та командну роботу, — які є ознаками гнучкої організації.

«На щастя, лідери навчання самі відточують ці навички, і ми також максимально використовуємо наші голоси, щоб переконатися, що стратегія управління персоналом і бізнес-стратегія — це одне і те ж саме», — пише Лінда Цзинфан Цай (Linda Jingfang Cai), глобальна керівниця відділу навчання та розвитку талантів компанії Aon.

Ось чому L&D-професіонали називають чотири пріоритетні напрямки на 2023 рік:

  • Приведення навчальних програм у відповідність до бізнес-цілей
  • Підвищення кваліфікації працівників
  • Створення культури навчання
  • Покращення утримання працівників

Настав час прискорити підвищення кваліфікації та перекваліфікацію

Хоча нагальна потреба у розвитку відповідних навичок ніколи не була такою очевидною, звіт також висвітлює таку проблему: широкомасштабні ініціативи з підвищення кваліфікації та перекваліфікації просуваються повільними темпами.

40% компаній все ще перебувають на ранніх стадіях підвищення кваліфікації/перекваліфікації (продаж програми стейкхолдерам і формування команд); 54% — на середній стадії (розробка та активація програм); і лише 2% стверджують, що вони завершили програму. 4% взагалі не починали.

Звіт ділиться важливим висновком: хоча великомасштабні програми розвитку навичок часто займають багато часу і вимагають значних інвестицій, організації також можуть використовувати кар’єрно-орієнтоване навчання на індивідуальному рівні, щоб прискорити свої ініціативи з підвищення кваліфікації. Такий оптимізований підхід використовує прагнення окремих працівників до професійного зростання.

Культура навчання, орієнтована на кар’єру, починається з визначення та відзначення всіх видів професійних трансформацій, що виходять за рамки просування по службі. Трансформації можуть бути великими чи малими. Оволодіння новими навичками та участь у новому крос-функціональному проєкті — це приклади позитивного зростання, які заслуговують на визнання з боку колег і керівництва.

Джейн Оутс (Jane Oates), президентка WorkingNation і колишня чиновниця Міністерства праці США, має схожу ідею, якою вона поділилася в інтерв’ю для цього звіту. Концепція кар’єрних сходів, за її словами, застаріла і має бути замінена на образ кар’єрної решітки. (Уявіть собі садову решітку з перехрещених дерев’яних смуг, де лоза може рости в різних напрямках).

«Оскільки економіка змінюється, HR має допомагати людям переходити з однієї роботи на іншу», — каже Джейн. «Якщо в певній галузі немає мобільності, працівники можуть вивчати різні функції, знаходити збіги з їхнім поточним набором навичок, а потім додавати, закріплювати або накопичувати нові знання та навички».

Колаборація з HR допомагає фахівцям з навчання досягати успіху

Надання співробітникам інструментів для підтримки їхнього кар’єрного розвитку та можливість внутрішньої мобільності підвищує їхню залученість і розширює професійні навички.

Але повна активація культури «кар’єрної решітки» є більшим викликом, ніж будь-який окремий департамент може впоратися. Кожна команда у HR-відділі має стати більш схильною до колаборації та пам’ятати про повний досвід співробітників.

На щастя, ці зміни вже відбуваються, і L&D перебуває на передовій.

L&D-фахівці будують міцніші стосунки зі своїми колегами з управління талантами, залучення талантів, залучення співробітників, а також із фахівцями з питань різноманітності, справедливості та інклюзивності, як і з керівниками інших бізнес-підрозділів.

Для компаній, які мають намір стимулювати більшу внутрішню мобільність, партнерство L&D із відділом підбору персоналу може бути особливо продуктивним. Розподіл роботи може бути непростим, тому пропонується наступна схема:

  • Залучення талантів розвиває культуру та процес внутрішнього найму, підкреслюючи багатство існуючих талантів.

  • Навчання та розвиток забезпечує шляхи розвитку навичок і ресурси, що відповідають потребам бізнесу та кар’єрним цілям співробітників.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Надприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розумуНадприродний розум. Як досягнути надзвичайного силою розуму
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)