БІЗНЕС-ОСВІТА | Skills 27 лютого 2023 р.

Звіт Coursera: навички, необхідні сьогоднішньому працівнику

Освітня онлайн-платформа Coursera представила щорічний звіт «The Job Skills of 2023» про професійні навички, затребуваність яких зростає найшвидше.

У час, коли глобальні макроекономічні виклики посилюються через міжнародні конфлікти, високу інфляцію та невизначеність економічних перспектив, сприяння розвитку навичок стає фундаментальною умовою зміцнення ринку праці. Від виявлення зростаючої популярності мікрокредитів як серед шукачів роботи, так і серед роботодавців, до визначення того, як конкретні людські (комунікативні) та цифрові навички приносять користь учням, звіт Coursera надає навчальним закладам інформацію, необхідну для побудови стратегій навчання, що відповідають потребам сучасної глобальної робочої сили.

Звіт спирається на дані 4 мільйонів корпоративних слухачів Coursera, які представляють 3 000 підприємств, 3 600 вищих навчальних закладів та урядів у понад 100 країнах світу. Визначаючи затребувані робочі навички, установи можуть краще забезпечити своїх працівників, громадян та студентів знаннями, необхідними для виходу на конкурентний ринок праці або для розвитку їхньої кар’єри.

Звіт Coursera: навички, необхідні сьогоднішньому працівнику

1. Найбільш швидкозростаючі навички — цифрові

Топ-10 навичок, які зростають найшвидше, — це цифрові навички. Постійний розвиток технологій означає, що роботодавці регулярно шукають нові цифрові компетенції серед потенційних працівників, а також перекваліфіковують існуючих працівників.

2. Найбільш швидкозростаючі цифрові навички змінюються швидше, ніж найбільш швидкозростаючі комунікативні навички

Десять найпопулярніших цифрових навичок суттєво відрізняються від минулорічних — лише дві залишилися незмінними з року в рік: візуалізація даних та користувацький досвід. Комунікативні навички залишаються стабільнішими, що свідчить про постійний попит на такі навички, як управління змінами та комунікації.

3. Навички, орієнтовані на користувацький досвід, зростають

У зв’язку з прискоренням процесу оцифрування в усіх галузях промисловості навички, пов’язані з користувацьким досвідом, користуються високим попитом, оскільки споживачі очікують, що їхні потреби будуть задовольнятися швидко, ефективно та у зручний для них спосіб. Навички, пов’язані з інструментами клієнтського успіху та дизайном користувацького досвіду, демонструють підвищений інтерес.

Coursera: швидкозростаючі цифрові та комунікативні навички

4. Навички, що поєднують технічну експертизу та управління проєктами, цього року з’явилися в списку вперше

Оскільки організації збільшують інвестиції в цифрові навички, наявність набору вмінь, які допомагають організаціям керувати та підтримувати технічні команди, стає як ніколи важливою для дотримання внутрішніх термінів та цілей, забезпечення розумного розподілу ресурсів та управління ними, а також підвищення ефективності.

5. Такі навички, як візуалізація та аналіз даних, набувають все більшого значення і можуть доповнювати традиційні комунікативні навички, такі як управління людьми і сторітелінг

Оскільки організації прагнуть отримати вигоду від підходів, заснованих на даних, у командах від ІТ до HR, вміння розуміти і використовувати дані для ефективної комунікації стає обов’язковою навичкою — незалежно від кар’єрного шляху.

6. Управлінські навички для ведення команд через зміни є одними із найшвидше зростаючих

Після пандемії та в контексті більшої макроекономічної невизначеності менеджери опинилися під більшим тиском. У відповідь на це організації визнають зростаючу важливість лідерських та управлінських навичок, необхідних для ефективного управління змінами на індивідуальному, командному та організаційному рівнях.

7. Спілкування з колегами, клієнтами та потенційними клієнтами є ключовими для гібридної роботи

Ефективний обмін інформацією залишатиметься життєво важливою навичкою як для учнів, так і для організацій у 2023 році. Ці навички допомагають організаціям налагоджувати зв’язки з клієнтами, керувати внутрішніми командами та спрямовувати стратегічні дискусії.

Як Coursera визначає найпопулярніші навички

Найпопулярніші навички 2023 року визначаються шляхом порівняльної оцінки кількості зареєстрованих слухачів корпоративних курсів Coursera у 2021 та 2022 роках. Із приблизно 350 навичок, каталогізованих у таксономії Coursera, найбільш швидкозростаючі — ті, які показали найбільше зростання загального рейтингу реєстрації за цей період, а отже, очікується, що вони продовжать зростати або залишаться популярними у 2023 році.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?Міф досвіду. Чому ми засвоюємо хибні уроки і як це виправити?
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)