Емоції передусім!

Емоції передусімБудь-яка комунікація – це в першу чергу промовляння до емоцій, а не до раціонального глузду, пише Том Асакер (Tom Asacker) у своєму блозі. Дорослішаючи, ми забуваємо про це, а наші думки стають більш раціональними та егоцентричними. Ми більше турбуємося про власне сприйняття, ніж про відчуття інших. Ми хочемо, щоб все було зроблено “правильно”, тому що це свідчитиме про наш інтелект та компетентність.

“Ми не істоти мислячі, які відчувають; ми істоти відчуваючі, які мислять”
(Антоніо Дамассіо)

Такий “дорослий” підхід особливо притаманний світові бізнесу, в якому наші суперраціональні колеги постійно дивуються, почувши чергову історію успіху, яка апелювала до людьских емоцій, хоч і здавалася зовсім нераціональною. Як виявляється, технічна майстерність не завойовує думок та сердець. З цим завданням здатен справитися тільки щирий намір.

Щоб продемонструвати те, що він має на увазі, Том Асакер публікує лист 10-річної давності, який написала йому його маленька дочка, коли він поїхав до іншого міста на конференцію:

MUST READ:  Що насправді означає працювати в Google?

“Привіт татусю. Я дуже скучаю за тобою. Зараз ти в Ріно і чомусь я скучаю за тобою більше ніж зазвичай і тому я пишу тобі цей лист з любов’ю!!!!!!!

Дуже сильно тебе люблю

енді

🙂
P.S.: я подумала що тобі сподобається цей смайлик. Хоч я і дуже скучаю – але все одно роблю те що тобі подобається – посміхаюсь!!!!”

Який жахливий стиль, чи не так? Уривчасті і перекручені речення. Численні помилки. Жодної пунктуації. Явні проблеми зі структурою. Але в даному випадку це не має жодного значення. Що має значення – то це емоції та намір, інакше чому б Том зберігав цей лист протягом 10-ти років?

Те саме стосується кожної вашої комунікації. Незалежно від того, з ким і з яким наміром ви спілкуєтесь: продаєте товар, читаєте презентацію, пишете діловий лист – сама по собі логічність, граматична та структурна грамотність та стилістична коректність не гарантуватимуть успіху. Вам потрібно звертатися до емоцій, бути щирими і відкритими, щоб достукатися до серця тієї людини, з якою ви ведете комунікацію.