5 тактик пошуку роботи, які давно вийшли з моди

5 тактик пошуку роботи, які давно вийшли з моди Світ навколо нас змінюється шаленими темпами. Але рекрутерам до сих пір регулярно доводиться стикатися з кандидатами, які користуються застарілими методами пошуку роботи. Ліз Райян (Liz Ryan), одна з дописувачів видання BusinessWeek, розповідає про 5 тактик пошуку роботи, які давно вже вийшли з моди.

1. Спеціальний тип паперу для резюме. Забудьте про спеціальний папір рожевуватого чи кам’яно-сірого кольору, який колись (у 80-их роках) активно використовувався для резюме. 90% сучасних резюме потрапляють до роботодавця у електронному вигляді. Якщо ж вам з якихось причин знадобилося роздрукувати своє – скористайтеся стандартним білим листом A4. Форматування також повинно бути максимально простим. Основна деталь вашого резюме – це його контент.

2. Приторно офіційний супроводжувальний лист. Ніколи не використовуйте безособової форми звернення у супроводжувальному листі. У 2012-му році ім’я будь-якого рекрутера можна знайти за кілька секунд, скориставшись LinkedIn чи Facebook.

3. Ось чому ви повинні найняти мене… Людей наймають тоді, коли рекрутер починає інтелектуально та емоційно довіряти людині, яка сидить перед ним, і розуміти, що саме ця людина здатна вирішити певні проблеми компанії. Жодні дипломи, сертифікати чи наукові ступені не можуть цього замінити. Саме тому різноманітні переліки “10 причин, чому вам варто найняти мене”, які в свій час були досить популярними, сьогодні також не працюють.

MUST READ:  Як розкрити свій потенціал

4. Безкінечні списки. Колись вважалося хорошим тоном супроводжувати опис кожного попереднього місця роботи в резюме довгим переліком видів діяльності, якими вам доводилося займатися. Сьогодні ж увага стає занадто цінним ресурсом. Тому варто обмежитися двома-трьома основними функціями, які ви виконували в попередніх компаніях.

5. Проведіть дослідження компанії, в якій хочете працювати, але не перестарайтесь. Перед вами не стоїть мети здати на відмінно іспит з історії компанії, в яку ви подали своє резюме. Звісно, сучасні інструменти на зразок LinkedIn, ZoomInfo чи Glasdoor.com допоможуть вам дізнатися про компанію більше. Але якщо ви скажете рекрутеру, що всі минулі вихідні провели за дослідженнями компанії – це буде сприйнято не інакше, ніж лестощі.