Джек Ма про «пастку бідності»

Джека Ма порівнюють із Рокфелером і називають іконою для власників китайських підприємств. Його компанія Alibaba — глобальна імперія електронної торгівлі й одна з найдорожчих компаній світу — конкурує з Walmart, Amazon та eBay, щорічно збільшуючи як обсяги продажу, так і кількість клієнтів. Багато епітетів, чи не так? Але немає сенсу розповідати про успіх, якщо ти перебуваєш у ментальній «пастці бідності». Саме це хоче донести людям китайський підприємець…

Бідних людей задовольнити найважче всього.

Дайте їм щось безкоштовно — вони вирішать, що це пастка.

Запропонуйте зробити невелику інвестицію — скажуть, що багато не заробити.

Запропонуйте вкластися по-крупному — скажуть, що у них немає грошей.

Запропонуйте спробувати нові ідеї — скажуть, що у них немає досвіду.

Запропонуйте традиційний бізнес — скажуть, що це важко.

Запропонуйте нову бізнес-модель — скажуть, що це піраміда.

Запропонуйте відкрити магазин — скажуть, що немає свободи.

Запропонуйте розпочати новий бізнес — скажуть, що немає доказів того, що він запрацює.

Вони мають щось спільне: люблять запитувати Google, слухатися друзів, таких же безнадійних, як і вони самі; вони перебувають у роздумах більше, ніж професор університету, а роблять менше, ніж сліпий.

Просто запитайте їх, що вони можуть?

Вони не дадуть вам відповіді.

Мій висновок: замість того, щоб ваше серце билося швидше, чому б просто не діяти трохи швидше; замість того, щоб просто перебувати в роздумах, чому б не зробити те, про що ви думаєте.

Бідні люди зазнають невдач через одну загальну рису: все їхнє життя проходить в очікуванні.