Як запустити інноваційне мислення, або Алгоритми перегляду бізнес-моделей

Ми перебуваємо в умовах, коли чинні бізнес-моделі не в змозі забезпечити колишні результати. Необхідно «ввімкнути» інноваційне мислення та переглянути бізнес-моделі з урахуванням нового середовища і нових потреб клієнтів. Як це зробити?..

Читати далі →

Почему многие люди не развиваются как лидеры

Все больше и больше людей признают ценность лидерства, однако количество желающих поработать над развитием своих лидерских качеств растет довольно медленно. Почему? Несмотря на изобилие книг о лидерстве и всевозможных учебных курсов, многие люди думают, что это поприще не для них…

Читать далее →

Модель CODM для пошуку консенсусу

Якщо ви працюєте в команді і часто приймаєте рішення, то знаєте, наскільки важливо знайти консенсус і виробити єдину стратегію дій. Деякі колеги можуть не погоджуватися з вашою думкою і тоді свідомо чи несвідомо будуть протидіяти цим планам. Як же знайти порозуміння з усією командою, з огляду на те, що кожна людина має свою власну думку, образ мислення і манеру поведінки?..

Читати далі →

Бизнес-импровизация и философия «да, и…»

Если человек знает о техниках импровизации хоть что-нибудь, это, скорее всего, два слова: «Да, и…» Данная фраза характеризует краеугольный камень философии театральной импровизации во всем мире. Независимо от того, в какой стране, на каком континенте и в каких форматах (коротких игр, длинных сценических игр или учебных упражнений) происходит обучение импровизации, люди используют концепцию «да, и…»

Читать далее →

10 фраз, які підривають продуктивну роботу

У CEO, співробітника, лікаря, вчителя, спортсмена, дитини і навіть верховного судді більше спільного, ніж може здатися на перший погляд. Всі вони займаються самообманом, коли мова заходить про питання продуктивності. Люди виступають найлютішим ворогом для самих себе. Адже нам так подобається втішати і виправдовувати себе помилковими твердженнями…

Читати далі →

Загадка колец Сатурна, или Как удержать внимание людей

Как заставить людей «прилипнуть» к нам с помощью более сложного сообщения? Как удержать их внимание? Несколько лет назад Роберт Чалдини, социальный психолог из Университета штата Аризона, задался целью усовершенствовать способ подачи научного материала в публикуемых работах и на своих занятиях. За вдохновением он отправился в библиотеку. Из каждой популярной книги Чалдини скопировал разделы, которые ему нравились. Затем проанализировал скопированные отрывки…

Читать далее →

Адаптивне мислення

Віднедавна адаптивність, пише Executives, виділили як окрему бізнес-навичку, необхідну для якісних змін і кращих результатів (наприклад, про це говорять Наталі Фратто (Natalie Fratto), венчурна інвесторка, віцепрезидентка Goldman Sachs, дослідження IBM, Емі Едмондсон (Amy Edmondson), професорка Гарвардської бізнес-школи тощо)…

Читати далі →

Утка, которая кричит громче всех

Находящаяся в Париже косметическая фирма L’Oréal является по-настоящему международной компанией и прилагает много усилий для того, чтобы сотрудники узнавали о различных поведенческих нормах, которые существуют в родных странах их коллег. В то же самое время в L’Oréal очень характерная корпоративная культура…

Читать далее →

Стратегія переговорів win-win

Ми можемо самі цього не усвідомлювати, але протягом дня ми постійно вступаємо в різного роду переговори. Будь-які переговори — це може бути і обговорення знижки на доставку піци, і бесіда про підвищення зарплати на роботі або ж просто вибір фільму для перегляду ввечері — приводять вас до одного з п’яти можливих результатів…

Читати далі →

Как продать лобстера

Когда я оглядываюсь назад на свою многогранную карьеру со всеми ее завихрениями и поворотами, то дрожу при мысли о том, что я мог бы по-прежнему работать на подхвате в салат­-баре, если бы не вмешалась судьба, которая на сей раз была ко мне милостива…

Читать далее →