КОНСАЛТИНГ | Бібліотеки ідей 11 березня 2009 р.

Навіщо консалтинговим компаніям ставати «лідерами ідей»

Спробуйте дослідити маркетингову стратегію провідних консалтингових компаній, і ви виявите, що ідейне лідерство (thought leadership) часто стає інтегральною частиною їхніх програм. Компанії випускають книги, пишуть статті, есе, записують подкасти і навіть відеокасти — створюючи тим самим власний ідейний простір у свідомості своїх споживачів та потенційних клієнтів.

Створення оригінального контенту, який цінується на ринку, вимагає надзвичайно великих інвестицій часу та зусиль. Тому компаніям слід переконатися, що їхня праця представляє інтерес для клієнтів. У іншому разі — немає сенсу навіть братися.

Маркетингові консультанти компанії The Bloom Group запропонували практичний посібник для створення високоякісного інтелектуального капіталу. У своїй статті "Конкуренція у сфері ідейного лідерства: Сім критеріїв якісного інтелектуального капіталу" (Competing on Thought Leadership: The Seven Hallmarks of Compelling Intellectual Capital) вони розповіли про сім ознак, які повинні бути притаманні кожному елементові вашої бібліотеки ідей:

  1. Новизна (novelty). Точка зору, яка розглядається у статті, яка належить до "ідейного лідерства" повинна бути унікальною та інноваційною. Дуже багато матеріалів, які публікуються сьогодні, не відповідають цій базовій вимозі. Для того, що бути на 100% переконаним, що їхня концепція нова — компанії звісно ж повинні знати про концепції інших організацій (як академічних так і бізнесових).

  2. Фокус (focus). Ваша ідея повинна містити чітке і зрозуміле повідомлення, яке можна виразити одним-двома реченнями. Всі пояснення та приклади повинні тільки підсилювати його.

  3. Відповідність (relevance). Ваша ідея повинна задовольняти конкретну критичну потребу на ринку. Іншими словами — клієнт повинен повністю розуміти, чому він вимушений обрати саме ваш підхід і чому потрібно починати діяти прямо зараз.

  4. Валідність (validity). Рішення для компанії повинно підтримуватися розумінням того, чому воно працює і де повинне використовуватися.

  5. Практичність (practicality). Компанія повинна довести, що її рішення може бути впроваджене на практиці, навівши деталізацію підходу та продемонструвавши таке впровадження на прикладі інших компаній.

  6. Логічність (rigor). Точка зору повинна бути чіткою, послідовною і абсолютно логічною. Твердження повинні узгоджуватися з тим, що було сказано раніше. А у розробників теорії повинні бути відповіді на всі можливі "провокаційні" запитання.

  7. Чіткість (clarity). Точка зору повинна доноситися до клієнтів мовою, яка є для них абсолютно зрозумілою і не допускає "подвійних" тлумачень.

Ці критерії дозволять створювати якісний контент, або ж оцінити наявні архіви матеріалів.

Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 листопада 2019
Київ
Робота з опором персонала
26-27 листопада 2019
Київ
Стратегічний розвиток бізнесу: забезпечити системність, зростання, розвиток і рентабельність
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)