КОНСАЛТИНГ | Комунікації 28 серпня 2009 р.

Важлива роль для наставників

Алан Файн (Alan Fine), засновник та президент InsideOut Development, який консультує найкращих атлетів та топ-менеджерів, а також є автором кількох книг, розповідає про внутрішні комунікації та їх вплив на результативність компанії у "погані" часи.

Алан Файн (Alan Fine) Незалежно від того, як поводяться організації під час економічної кризи — скорочують персонал чи урізають компенсаційні пакети — вони рано чи пізно стикаються із дивною інтерпретацією старої дилеми. У "хороші" часи підтримка мотивації співробітників була справжнім викликом, оскільки вони легко "губилися" у внутрішніх комунікаціях. Скаржитися на роботу, керівника і розповідати про те, як їм важко — було нормою для багатьох співробітників, коли вони опинялися у неформальній обстановці і спілкувалися між собою. Втім, у "погані" часи загроза подібних комунікацій стає ще більш суттєвою.

Віра людей у виживання їхнього бізнесу та збереження за собою робочих місць тане на очах. А разом із нею зникає будь-яке бажання щось робити. Пропадає запал та фокус — ключові рушії високої результативності.

Коли люди зосереджують всю свою увагу на тому, як їм погано — то це перетворюється на пророцтво, яке збувається саме по собі. Працівники приділяють менше уваги ключовим показникам, необхідним для якісного виконання їхньої роботи, а отже їхня результативність знижується, підсилюючи їхню віру в те, що все навколо дуже погано. І що гіршою стає їхня результативність, то частіше в кулуарах та коридорах лунають розмови про те, "як погано все навколо". Неначе гадюка, яка кусає себе за хвіст, ці розмови повільно але впевнено ведуть компанію до повного провалу.

Найбільша небезпека для компаній, які скорочують свій персонал чи знижують його зарплатню, полягає в тому, що саме в той момент, коли їм потрібно, щоб люди викладалися на повну і працювали на максимумі своєї енергії — вони тотально їх демотивують.

Саме наставництво має достатній потенціал для того, щоб скоротити внутрішні та зовнішні "комунікації", які відволікають людей від роботи. Якщо не уникати таких перешкод — тоді індивіди, як і організація в цілому, опиняться в доволі скрутному становищі. Результативність буде на низькому рівні, а мораль та енергія — вичерпається.

Всупереч популярному визначенню коучингу, наставництво повинне здійснюватися як частина повсякденної роботи менеджерів. Лідери та менеджери, коли вони виступають як наставники, здатні збільшити або зменшити вплив негативних розмов на своїх підлеглих.

Наставник повинен бути впевнений у здатності "учня" ефективно здійснювати свої завдання, навчатися та адаптуватися. За великим рахунком рядовий співробітник має більше компетенцій для виконання своїх завдань, ніж його наставник. Такий підхід спонукає до вивільнення енергії та підвищення результативності. Учні наставників фокусують свою увагу на тих речах, які вони можуть зробити; на тому, що вони можуть змінити, а не на тому, що виходить поза зону їхньої відповідальності. Таким чином заряд змінюється з негативного на позитивний.

Самі ж менеджери-наставники переходять від моделі, де вони лише наказували людям, що потрібно зробити, до моделі, де вони дають підлеглим цілий ряд повноважень, які дозволяють самостійно приймати компетентні рішення в рамках тієї чи іншої сфери, підвищуючи їхню мотивацію, залученість та відповідальність.

За матеріалами "A Mandate for Coaching" Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
23 лютого 2017
Київ, Клуб експортерів
Путівник з експорту солодощів і снеків у Китай (Чжан Пей-Ень, Геннадій Шепелєв)
24 лютого 2017
Київ
Продажі, переговори (Сергій Азімов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Обрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивнымОбрести уверенность в себе. Что означает быть ассертивным
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Горшочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задачГоршочек, не вари! Как обуздать бесконечный поток писем и задач
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)