КОНСАЛТИНГ | Робота з клієнтами 12 листопада 2009 р.

Як консультантові «виростити» базу клієнтів

На що орієнтуватися при створенні клієнтської бази, — запитує Марк Хаас (Mark Haas), експерт у сфері управлінського консалтингу, президент CMC FIMC.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Що, на вашу думку, має більше значення при створенні клієнтської бази консультанта: забезпечення якомога більшої кількості контактів із потенційними клієнтами, чи дбайлива робота над "холодними" контактами для того, щоб перетворити їх на лояльних клієнтів?

Знайти відповідь на це запитання зовсім не легко. Багато консультантів не люблять займатися активним пошуком клієнтів та їх розвитком. На цю діяльність вони готові витрачати найменшу кількість свого часу.

У консультантів часто не виявляється жодних формальних механізмів оцінки потенційних клієнтів. Вони можуть роздати кілька десятків візиток, але не знати, яка кількість із людей, з якими вони познайомились, може стати в майбутньому клієнтами.

Термінологія, яка використовується у першому абзаці, показує різницю в підходах до роботи з клієнтами. Концепція максимальної кількості контактів передбачає "проштовхування" потенційних клієнтів. А це не завжди означає, що перспективні потенційні клієнти перетворяться на якісних споживачів консалтингових послуг.

Якщо ж ми говоримо про "вирощування" та підтримку клієнтів — тоді йдеться про підготування "ґрунту" та поступовий розвиток клієнтів. І що більше часу віддається на роботу з такими клієнтами — то більша ймовірність, що з них виростуть якісні споживачі консалтингових послуг.

За матеріалами "Growing Your Clients Base: Cultivating vs. Acquiring Leads" Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)