ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


КОНСАЛТИНГ | Результативність 6 листопада 2009 р.

Якщо ваші клієнти оцінюють цифри, а не результати...

Марк Хаас (Mark Haas), експерт у сфері управлінського консалтингу, президент CMC FIMC, розповідає про деякі моменти впровадження системи оцінки результативності персоналу у компанії.

Марк Хаас (Mark Haas)
Марк Хаас
(Mark Haas)
Консультанти можуть допомагати клієнтам створювати які завгодно за складністю системи оцінки результативності, але при цьому багато клієнтів звикли мислити тільки категоріями цифр та щомісячних звітів. Вони часто фокусуються на щомісячних даних, які можна порахувати з допомогою калькулятора, а не на довгострокових цілях та результатах.

Система оцінки результативності також може потрапити під вплив культури групи, яка її розробляє та використовує. Немає нічого поганого в щомісячних фінансових звітах. Але не варто переносити принципи роботи з грішми на оцінку результативності. Основна мета останньої — привести компанію до результатів. Тоді як перша базується на культурі тотального контролю та уникнення ризиків.

Наскільки потужним може бути відхилення від плану у вашій сфері? В якому напрямку рухаються глобальні тенденції? Наскільки фінансова функція впливає на інші бізнес-операції?

Перш, ніж впроваджувати систему оцінки результативності персоналу у вашій компанії або в компанії вашого клієнта, потрібно оцінити культуру, перспективи та вплив, який може мати кожен відділ цієї компанії на кінцевий результат впровадження. Поговоріть із клієнтами про те, яким чином будуть прийматися рішення, якщо певні цифри вийдуть за заплановані рамки. Яким чином буде здійснюватися звітність і т. п. Іншими словами: наскільки люди будуть вільними від чітких планів і хто саме буде встановлювати "нову норму"?

Про все це краще поговорити на самому початку співпраці, щоб потім не виявилося, що ваш клієнт потрапив у скрутну ситуацію, займаючись вимірюванням чисел, замість того, щоб займатися оцінкою результативності і сприяти подальшому розвитку компанії.

За матеріалами "Are Your Clients Measuring Numbers Rather Than Results?" Institute of Management Consultants USA.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)