КОНСАЛТИНГ | Коучінг 21 серпня 2009 р.

Шість порад для наставників

Автор статті Омар Хан (Omar Khan) є засновником та партнером Sensei International, компанії. яка займається лідерством та особистісним розвитком. Він також є експертом в питаннях змін та трансформаційному навчанні.

Омар Хан (Omar Khan) Наставництво — це також до певної міри наука. Для того, щоб розвинути свій наставницький потенціал, потрібно постійно тримати в думках шість ключових кроків, які допоможуть вам покращити взаємодію з клієнтами у сфері коучінгу.

Підготуйтесь

Підготуйтесь до зустрічі з клієнтом та роботи з ним. Незалежно від того, зі скількома людьми вам доводилося працювати раніше, саме підготовка відіграє чи не найважливішу роль у досягненні успішного результату для вашого клієнта.

Чи беретесь ви за роботу після нічого польоту чи після затяжної хвороби — ви повинні бути не лише ідеально готові до зустрічі з клієнтом, але й бути цілковито "присутнім". Тобто уважно слухати і робити все, що від вас залежить, щоб вирішити проблему клієнта.

Переконайтесь, що від вашої взаємодії з клієнтом залежить його майбутнє

Для ефективної наставницької сесії як клієнт так і ви особисто повинні розуміти, що на кону знаходиться дуже багато, якщо не все. Це дуже мотивує. Тому вам разом із клієнтом варто спроектувати, яким чином зміниться його майбутнє, якщо він змінить свою поведінку тим чи іншим чином. Саме візія цього майбутнього і стане для вас першочерговим дороговказом для оцінки успішності.

Встановіть зв'язок із клієнтом

Як тільки ви разом із клієнтом визначите бажаний стан його майбутнього, ваш успіх у досягненні візії залежатиме від якості стосунків, які вам вдасться побудувати. Вам потрібно бути глибоко пов'язаним із людиною, наставником якої ви є. Навчіться розуміти свого клієнта і дивитися на світ через його призму бачення. Можливо, ви не захочете погоджуватися з його точкою зору. Але навіть для того, щоб допомогти йому змінити її — потрібно навчитися її бачити.

Завжди будьте готовими до несподіванок та чутливими до оточення

Навіть якщо ви зуміли встановити хороший зв'язок із клієнтом і спільно з ними виробили бачення майбутнього — іноді трапляються дні, коли все летить шкереберть. Ви просто відчуваєте, що клієнтові все це нецікаво.

Тому вам, як наставнику, також абсолютно необхідно навчитися бути гнучким. Створюйте стосунки, які дадуть змогу клієнтові повністю довіритися вам. Ви повинні відчувати, що переймає думки клієнта сьогодні і переключатися на те, що цікавить його. Рано чи пізно він сам повернеться до "великої цілі".

Намагайтесь завжди будувати містки між сьогоденням та "великим майбутнім"

Що б ви не робили — ви завжди займаєтесь тим, що допомагаєте клієнтові рухатися до його візії — вищої мети. Про це потрібно завжди пам'ятати, оцінювати свій прогрес, об'єктивно переосмислювати свої інструменти й аналізувати як ви витрачаєте енергію для досягнення результату.

Будь-які ідеї та плани повинні закінчуватися дією, а ви повинні підтримувати в цьому своїх клієнтів

Будь-яка наставницька сесія повинна виливатися в конкретні дії, які вестимуть до "великого майбутнього" вашого клієнта. Ці дії повинні виникати природньо, а ви, як наставник — визначати, яка підтримка буде необхідна клієнтові для того, щоб досягнути цілі.

Тож коли клієнт говорить: "Я задоволений результатом і з нетерпінням очікую, коли ми зможемо перейти до наступних кроків. Я відчуваю, що зможу успішно виконати заплановане і бачу, що те, що ми робимо — правильно", — тоді ваше наставництво виявилося успішним як з точки зору науки, так і з точки зору мистецтва.

За матеріалами "Six Tips for Coaching Success" Management Consulting News.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Кради как художник. 10 уроков творческого самовыраженияКради как художник. 10 уроков творческого самовыражения
Продай себя дорогоПродай себя дорого
Игнорируй всех, или Как стать креативнымИгнорируй всех, или Как стать креативным
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)