КОНСАЛТИНГ | Голівуд 14 вересня 2010 р.

Вогні! Музика! Перформанс!

Що спільного між сучасною сферою консалтингу та золотим віком Голівуду. Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska), засновниця дослідницької та консалтингової компанії Arkimeda, автор численних книг, публікацій та визнаний авторитет у консалтинговій сфері, переконана, що сучасні консалтингові компанії є еквівалентом студій, які колись домінували у кіноіндустрії.

Фіона Чернявська (Fiona Czerniawska)
Фіона Чернявська
(Fiona Czerniawska)
У 1930-му році MGM та інші гіганти володіли практично всім: починаючи із обладнання, і закінчуючи зірками. Великі консалтингові компанії сповідують той самий підхід — вони прагнуть володіти тими ресурсами, які їм необхідні для надання сервісу. Коли їм потрібні нові навички — вони наймають або поглинають тих, хто володіє цими навичками. Часто це поглинання буває доволі агресивним. Таким чином вони досягають успіху, зростаючи швидше і розширюючи розрив між собою та консалтинговими компаніями середнього розміру.

Але кіноіндустрія змінилася. Великі студії, можливо, до сих пір володіють капіталом та контролюють дистибуцію нових фільмів, але права, зірки та всі інші ресурси, починаючи з режисерів і закінчуючи епізодними акторами не належать компаніям. Спеціальні ефекти сьогодні рідко створюються силами великих компаній, а натомість віддаються на аутсорсинг невеличким фірмам. Кожен учасник робить свій внесок і вони працюють разом, тому що хочуть отримати по-справжньому якісний фільм.

Кожного разу, коли клієнт використовує слово "мультисорсинг", ми робимо крок назустріч майбутньому консалтингової сфери, в якому вона виглядатиме так, як виглядає кіноіндустрія сьогодні. У цьому сценарії невеличкі, нішеві компанії працюватимуть разом, щоб "створити" проект для клієнта. Великі компанії, можливо, також існуватимуть, але їхня роль буде частково фінансовою, а частково — "диригентною" — зібрання розпорошених ресурсів для того, щоб створити винятковий "фільм". Компанії співпрацюватимуть набагато частіше, ніж вони конкурують.

За матеріалами "Lights! Music! Action!", Source for Consulting.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Самое важноеСамое важное
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)