Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


КОНСАЛТИНГ | Корисність консультанта 25 липня 2011 р.

П'ять запитань, які допоможуть оцінити консультанта

Менеджери буквально потопають у порадах щодо того, як стати більш ефективними: починаючи з кращого використання свого часу і закінчуючи оптимізацією бюджетів компанії, наставництвом та офісними політиками. Лише одна сфера страждає від нестачі уваги — як менеджерам максимально ефективно використовувати своїх власних консультантів.

Деніел Гудвін (Daniel Goodwin)
Деніел Гудвін
(Daniel Goodwin)
Працюючи корпоративним управлінцем протягом тривалого часу, Деніел Гудвін (Daniel Goodwin), віце-президент компанії Hill & Knowlton, ділиться переліком запитань, які потрібно задати консультантові, щоб мати змогу об'єктивно оцінити рівень його "корисності" для компанії:
  1. Яким чином ви здатні допомогти мені досягнути цілей мого бізнесу? Чи допоможе діяльність консультанта підвищити частку ринку? Чи вплине вона на прибуток? Адже немає жодного сенсу в наймі консультанта, якщо він не впливає на кінцевий результат діяльності компанії.

  2. Яким чином ви здатні допомогти мені керувати моїм бюджетом? Це одне із найважливіших запитань у стосунках між клієнтом та консультантом. Воно стосується основного атрибуту — цінності! Консультант може вимагати стандартну ціну за свої послуги, які особисто ви оцінюєте лише в половину їх вартості. І навпаки — деякі види діяльності коштують дешево, хоча для вашої компанії можуть мати велику цінність. Головне — навчитися знаходити те, що для вас цінне в консалтингових послугах.

  3. Чого ви здатні навчити мене, щоб виконувати мою роботу краще? Готовність консультанта навчати вас демонструє його зацікавленість не тільки в швидкому виконанні безпосереднього завдання (вирішенні проблеми компанії), але й в довгострокових результатах. Окрім того — це створює для вас додаткову цінність, адже в майбутньому ви зможете вирішувати подібні проблеми самостійно.

  4. Чого ви навчилися від мене, щоб мати змогу краще допомагати мені в майбутньому? Навчання — це "вулиця з двостороннім рухом". Хороші консультанти демонструють, що вони завжди готові навчатися та розвиватися, в тому числі й заглиблюватися у ваш бізнес, ваші проблеми, ваш управлінський стиль, щоб ще краще зрозуміти його та допомогти йому.

  5. Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу взаємодію? Ви та консультант несете спільну відповідальність за розвиток та покращення стосунків. Краще готуватися до зустрічей, встановлювати більш чіткі цілі, раніше залучати консультанта до проекту тощо.

Регулярне звернення до цих запитань та залучення консультантів до відкритої дискусії здатне суттєво підняти рівень та ефективність вашої співпраці.

За матеріалами "Five key questions for assessing your consultants", CTV.ca.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Как лгать при помощи статистикиКак лгать при помощи статистики
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Поймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым деломПоймай мечту за хвост. Как зарабатывать, занимаясь любимым делом

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)