КОНСАЛТИНГ | Корисність консультанта 25 липня 2011 р.

П'ять запитань, які допоможуть оцінити консультанта

Менеджери буквально потопають у порадах щодо того, як стати більш ефективними: починаючи з кращого використання свого часу і закінчуючи оптимізацією бюджетів компанії, наставництвом та офісними політиками. Лише одна сфера страждає від нестачі уваги — як менеджерам максимально ефективно використовувати своїх власних консультантів.

Деніел Гудвін (Daniel Goodwin)
Деніел Гудвін
(Daniel Goodwin)
Працюючи корпоративним управлінцем протягом тривалого часу, Деніел Гудвін (Daniel Goodwin), віце-президент компанії Hill & Knowlton, ділиться переліком запитань, які потрібно задати консультантові, щоб мати змогу об'єктивно оцінити рівень його "корисності" для компанії:
  1. Яким чином ви здатні допомогти мені досягнути цілей мого бізнесу? Чи допоможе діяльність консультанта підвищити частку ринку? Чи вплине вона на прибуток? Адже немає жодного сенсу в наймі консультанта, якщо він не впливає на кінцевий результат діяльності компанії.

  2. Яким чином ви здатні допомогти мені керувати моїм бюджетом? Це одне із найважливіших запитань у стосунках між клієнтом та консультантом. Воно стосується основного атрибуту — цінності! Консультант може вимагати стандартну ціну за свої послуги, які особисто ви оцінюєте лише в половину їх вартості. І навпаки — деякі види діяльності коштують дешево, хоча для вашої компанії можуть мати велику цінність. Головне — навчитися знаходити те, що для вас цінне в консалтингових послугах.

  3. Чого ви здатні навчити мене, щоб виконувати мою роботу краще? Готовність консультанта навчати вас демонструє його зацікавленість не тільки в швидкому виконанні безпосереднього завдання (вирішенні проблеми компанії), але й в довгострокових результатах. Окрім того — це створює для вас додаткову цінність, адже в майбутньому ви зможете вирішувати подібні проблеми самостійно.

  4. Чого ви навчилися від мене, щоб мати змогу краще допомагати мені в майбутньому? Навчання — це "вулиця з двостороннім рухом". Хороші консультанти демонструють, що вони завжди готові навчатися та розвиватися, в тому числі й заглиблюватися у ваш бізнес, ваші проблеми, ваш управлінський стиль, щоб ще краще зрозуміти його та допомогти йому.

  5. Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу взаємодію? Ви та консультант несете спільну відповідальність за розвиток та покращення стосунків. Краще готуватися до зустрічей, встановлювати більш чіткі цілі, раніше залучати консультанта до проекту тощо.

Регулярне звернення до цих запитань та залучення консультантів до відкритої дискусії здатне суттєво підняти рівень та ефективність вашої співпраці.

За матеріалами "Five key questions for assessing your consultants", CTV.ca.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Преврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностьюПреврати себя в бренд! 50 верных способов перестать быть посредственностью
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)