КОНСАЛТИНГ | Корисність консультанта 25 липня 2011 р.

П'ять запитань, які допоможуть оцінити консультанта

Менеджери буквально потопають у порадах щодо того, як стати більш ефективними: починаючи з кращого використання свого часу і закінчуючи оптимізацією бюджетів компанії, наставництвом та офісними політиками. Лише одна сфера страждає від нестачі уваги — як менеджерам максимально ефективно використовувати своїх власних консультантів.

Деніел Гудвін (Daniel Goodwin)
Деніел Гудвін
(Daniel Goodwin)
Працюючи корпоративним управлінцем протягом тривалого часу, Деніел Гудвін (Daniel Goodwin), віце-президент компанії Hill & Knowlton, ділиться переліком запитань, які потрібно задати консультантові, щоб мати змогу об'єктивно оцінити рівень його "корисності" для компанії:
  1. Яким чином ви здатні допомогти мені досягнути цілей мого бізнесу? Чи допоможе діяльність консультанта підвищити частку ринку? Чи вплине вона на прибуток? Адже немає жодного сенсу в наймі консультанта, якщо він не впливає на кінцевий результат діяльності компанії.

  2. Яким чином ви здатні допомогти мені керувати моїм бюджетом? Це одне із найважливіших запитань у стосунках між клієнтом та консультантом. Воно стосується основного атрибуту — цінності! Консультант може вимагати стандартну ціну за свої послуги, які особисто ви оцінюєте лише в половину їх вартості. І навпаки — деякі види діяльності коштують дешево, хоча для вашої компанії можуть мати велику цінність. Головне — навчитися знаходити те, що для вас цінне в консалтингових послугах.

  3. Чого ви здатні навчити мене, щоб виконувати мою роботу краще? Готовність консультанта навчати вас демонструє його зацікавленість не тільки в швидкому виконанні безпосереднього завдання (вирішенні проблеми компанії), але й в довгострокових результатах. Окрім того — це створює для вас додаткову цінність, адже в майбутньому ви зможете вирішувати подібні проблеми самостійно.

  4. Чого ви навчилися від мене, щоб мати змогу краще допомагати мені в майбутньому? Навчання — це "вулиця з двостороннім рухом". Хороші консультанти демонструють, що вони завжди готові навчатися та розвиватися, в тому числі й заглиблюватися у ваш бізнес, ваші проблеми, ваш управлінський стиль, щоб ще краще зрозуміти його та допомогти йому.

  5. Що ми можемо зробити, щоб покращити нашу взаємодію? Ви та консультант несете спільну відповідальність за розвиток та покращення стосунків. Краще готуватися до зустрічей, встановлювати більш чіткі цілі, раніше залучати консультанта до проекту тощо.

Регулярне звернення до цих запитань та залучення консультантів до відкритої дискусії здатне суттєво підняти рівень та ефективність вашої співпраці.

За матеріалами "Five key questions for assessing your consultants", CTV.ca.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21-22 вересня 2017
Київ, Нивки-хол
Стратегія оптимізації витрат (Олена Павлова)
23-24 вересня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Правила самоорганизацииПравила самоорганизации
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)